Բովանդակություն
• Ինչ է լենդինգ էջը
• Լենդինգ էջերի տեսակները
• Ինչպես ստեղծել լենդինգ վեբ կայք բոլոր կանոններով
• Լենդինգ էջի երկարությունը
• Անալիտիկ վերլուծություն
• Սխալներ լենդինգ էջեր պատրաստելիս
• Որտեղից սկսել կայքի պատրաստումը
Ինչ է լենդինգ էջը
Լենդինգ էջը (անգլ. landing page) ինտերնետ մարքեթինգի գործիք է ապրանքների և ծառայությունների առաջխաղացման համար: Այն կարող է լինել մեծ կայքի հատուկ նախագծված էջ կամ անկախ մեկ էջանոց վեբ կայք, որի նպատակը տրաֆիկի «լենդինգն» է, վայրեջքը ։
Լենդինգ էջը ստեղծվում է կոնվերսիան ավելացնելու, թրաֆիկը և բրենդի ճանաչումը մեծացնելու համար. այս գործիքը ճիշտ օգտագործելով՝ կարճ ժամանակում կարող եք հասնել դրված նպատակին:
Լենդինգ էջի էությունը հնարավոր չէ հասկանալ առանց ինտերնետ մարքեթինգի սկզբունքները հասկանալու: Գոյություն ունի թիրախային գործողության հասկացություն, որն ավարտելուց հետո սովորական օգտատերը վերածվում է լիդի (անգլ. lead)՝ պոտենցիալ հաճախորդի։ Թիրախային գործողությունը կարող է տարբեր լինել.
•
բաժանորդագրություն տեղեկագրին;
•
սեղմեք «Պատվեր» կոճակը;
•
զանգահարել նշված հեռախոսահամարով;
•
գրանցում կայքում և այլն:
Landing page-ը էջ է, որը լիովին հարմարեցված է նպատակային գործողություն կատարելու համար: Նրա մեջ յուրաքանչյուր էլեմենտ, խրախուսում է օգտատիրոջը պատվեր կատարել՝ վառ, ուշադրություն գրավող նկար, կարճ և գրավիչ վաճառքի տեքստ, խաղ մարդկային ընկալման վրա: Որպես կանոն, լենդինգ էջը մեկ էջանոց կայք է, որտեղ գնման կամ պատվերի համար անհրաժեշտ ողջ տեղեկատվությունը ներկայացված է կարճ և գրավիչ ձևով: Մասնագետները, ովքեր ստեղծում են լենդինգ էջեր, պետք է լավ պատկերացնեն մարդու հոգեբանությունը. նույնիսկ էջի տարրերի դասավորությունից շատ բան է կախված։
Լենդինգ էջերի տեսակները
Պետք է հիշել՝ մեկ լենդինգ էջ՝ մեկ ապրանք: Եթե ապրանքն առաջարկվում է տարբեր տարածաշրջաններում կամ տարբեր ներկայացումներով, դուք պետք է դրա համար մի քանի լենդինգ էջ կազմեք (ընկերությունների մեծ մասը դա անում է): Առավել ևս, եթե կա մեկից ավելի ապրանք:
Լենդինգ էջերը բաժանվում են մի քանի տեսակների՝ կախված նրանից, թե ինչ է առաջարկվում դրանց վրա։
Ապրանքային. Տարածված լենդինգ էջի տեսակ է ապրանք վախառող լենդինգը: Այն ուղղված է այցելող օգտատիրոջը ցանկություն առաջացնել գնելու այն, ինչ գովազդում է լենդինգ էջը: Նման էջը պետք է պարունակի տեղեկատվություն այն մասին, թե ինչ է վաճառվում և ինչ պայմաններում են տրամադրվում, բնութագրերը և լուսանկարները, և կա «Գնել» կոճակը: Սա առցանց խանութի ապրանքային քարտի ընդլայնված տարբերակ է, միայն ավելի գովազդային ոճի և մոտիվացնող:
Ծառայություն. Ծառայությունների լենդինգ էջերը էլ ավելի տարածված են: Էությունը նման է նախորդ տեսակին, բայց ապրանքի փոխարեն առաջարկվում է ծառայություն։ Ամեն ինչ՝ մաքրությունից մինչև բիզնեսի իրավական աջակցություն: Ներկայացման սկզբունքը նույնն է, ինչ նախորդ դեպքում՝ իր առանձնահատկություններով՝ ապրանքը ոչ թե գնվում է, այլ պատվիրվում է, և պետք է խոսել ոչ թե բնութագրերի, այլ տրամադրման պայմանների և առանձնահատկությունների մասին։
Բաժանորդագրություն. Այս տեսակը հաճախ օգտագործվում է առցանց ծառայությունների կողմից, որոնք վաճառում են տեղեկատվություն կամ ուսումնական նյութեր: Թիրախային գործողությունը ոչ թե ապրանք գնելն է կամ պատվիրելը, այլ նորություններին կամ տեղեկագրերին բաժանորդագրվելը: Օգտատիրոջ համար նման լենդինգ էջն ավելի գրավիչ է՝ նա պարտավոր չէ գումար ծախսել, պարզապես բաժանորդագրվել՝ ծախսելով իր ժամանակից մի քանի վայրկյան։ Ընկերության համար յուրաքանչյուր նոր բաժանորդ պոտենցիալ հաճախորդ է, արդեն հավատարիմ և հետաքրքրված: Դուք կարող եք նրան վերածել ակտիվ հաճախորդի՝ գրավելով նրան էլ.փոստային շահավետ առաջարկով, զեղչով կամ ակցիայով: Տարբեր բոնուսները կօգնեն համոզել մարդկանց գրանցվել. մարդիկ սովորաբար չեն կարողանում դիմակայել ինչ-որ բան անվճար ստանալու հեռանկարին, այնպես որ կարող եք նրանց հետաքրքիր և օգտակար նվեր առաջարկել:
Ապրանքանիշ. Բավականին հազվագյուտ տեսակի լենդինգ էջ, որն ուղղված է ոչ թե կոնկրետ ապրանքի վաճառքին, այլ այն ճանաչելուն։ Որպես կանոն, նման լենդինգ էջերը ստեղծվում են խոշոր և հայտնի ընկերությունների կողմից: Օրինակ՝ բջջային հեռախոսների արտադրողները, որոնք նոր մոդելների մասին տեղեկություններով լենդինգ էջեր են պատրաստում կամ ավտոմոբիլային ընկերությունները: Նման էջը չունի կոնկրետ թիրախային գործողություն. այն միայն տեղեկացնում է նոր և ընթացիկ ապրանքների մասին և ցուցադրում դրանք բարենպաստ ու գրավիչ մթնոլորտի ներքո: Քիչ հայտնի ընկերության համար նման էջեր ստեղծելն անիմաստ է։
Ինչպես ստեղծել լենդինգ վեբ կայք բոլոր կանոններով
Ճիշտ լենդինգ կայքը համապատասխանում է որոշակի չափանիշների: Դրանք հիմնված են մարդու հոգեբանական առանձնահատկությունների վրա և ընտրված են այնպես, որ օգտագործողին դրդեն որոշում կայացնել և պատվիրել ապրանքը:
Առաջարկ. Պետք է լինի մեկը: Եթե դուք միանգամից մի քանի ապրանքներ և ծառայություններ առաջարկեք, ներգործությունը մարդու որոշում կայացնելու վրա շատ ավելի վատ կլինի. օգտատերը կսկսի ուշադրությունը փոխել տարբեր տարբերակների միջև և ի վերջո կկորցնի հետաքրքրությունը: Հետևաբար, չեք կարող կենտրոնացնել ձեր լենդինգ էջը մի քանի նպատակային գործողությունների վրա: Միայն մի բան, հակառակ դեպքում մարդը կշփոթվի և ընդհանրապես ոչինչ չի անի։
Եթե կան մի քանի ապրանքներ կամ նպատակային գործողություն, ստեղծեք լենդինգ էջը յուրաքանչյուր տարբերակի համար: Սա ավելի արդյունավետ է, հատկապես, որ տեխնիկական տեսանկյունից ոչ մի բարդ բան չկա լենդինգ էջ ստեղծելու մեջ։
Դիզայն. Վառ գույներ, տարրերի մտածված դասավորություն, տեքստը լակոնիկ, գրավիչ և հետաքրքիր։ Ստանդարտ կամ ձանձրալի դիզայնը ոչ մեկին չի գրավի։ Բայց զգույշ եղեք, որ էջը չծանրաբեռնեք. չափազանց գունեղ դիզայնը (օրինակ՝ վառ կարմիրի առատությունը) միայն կվանի մարդկանց: Մի օգտագործեք հնացած էլեմենտներ և մի վախեցեք փորձարկումներ անել գույների և դիզայնի հետ: Գրեթե պարտադիր պայման է եթերային, ներդաշնակ կառուցվածքը։
Տեքստ. Այսպես կոչված, վաճառող տեքստերը լենդինգ էջերի համար մի առանձին բաժին են copywriting-ում։ Նման տեքստեր գրող լավ մասնագետների վարձատրությունը ավելի բարձր է՝ copywriter-ը պետք է կարողանա գրել համարձակ, գայթակղիչ և հակիրճ։ Կարևոր չէ երկարությունը, կարևոր են ներկայացումն ու մոտիվացիան: Ինչպես ցանկացած տեքստային բովանդակություն, լենդինգ էջի բովանդակությունը պետք է.
• լինի եզակի;
• չպարունակի սխալներ;
• չափից ավելի օպտիմիզացված չլինի;
• ներկայացնի տեղեկատվությունը գրագետ և կառուցվածքային ձևով.
• գրավի;
• պարունակի բանալի բառեր.
*Լենդինգ էջերը հաճախ գովազդվում են կոնտեքստային գովազդի միջոցով, քան առաջխաղացվում SEO-ի օգնությամբ: Բայց այս SEO տարբերակի ներառումը ավելորդ չի լինի։
Տեղեկություն. Լավ կլինի համառոտ խոսել ոչ միայն ապրանքի և ծառայության, այլ նաև ընկերության մասին: Օգտագործողները ավելի շատ վստահում են նրանց, ովքեր իրենց մասին տեղեկատվություն են տրամադրում. կազմակերպությունը, որի մասին նրանք ոչինչ չգիտեն, վստահություն և ինչ-որ բան գնելու ցանկություն չի ներշնչի: Ավելի լավ է տեղեկատվությունը տեղադրել այնտեղ, որտեղ այցելուն անպայման կտեսնի այն։
Փաստարկներ. Գրագետ փաստարկները կօգնեն օգտվողին որոշում կայացնել գնել ապրանք կամ պատվիրել ծառայություն: Պետք է հիմնավորեք, թե ինչու է այս գնումը շահավետ որոշում. նկարագրեք առավելությունները, ասեք մարդուն, թե ինչ կստանա նա պատվերի շնորհիվ: Բայց ուղղակի համեմատություն չանել մրցակիցների հետ. սա խախտում է գովազդի մասին օրենքը։
Շեշտադրումներ. Ավելի լավ է առանձնացնել տեքստի կարևոր մանրամասները, նպատակային գործողություն կատարելու կոճակը և այլ ոլորտներ, որոնք պետք է ուշադրություն գրավեն դիզայնի առանձին տարրերով: Դուք կարող եք սլաքով մատնացույց անել կոճակին, շրջանակի մեջ փակցնել հիմնական առավելությունները. թույլ տվեք օգտվողին անմիջապես նկատել, թե ինչ եք ուզում ցույց տալ իրեն:
Կարծիքներ. Ծառայությունների էջերի համար ակնարկներով բլոկը գրեթե պարտադիր է, ապրանքի էջերում այն նույնպես հաճախ օգտագործվում է: Կարող եք պատվիրել տեքստեր կամ վերցնել հաճախորդների իրական կարծիքներ՝ հղումներ տալով հեղինակներին և խմբագրելով քերականությունը։ Օգտագործողը, այցելելով էջ, կտեսնի, թե իրական մարդիկ ինչ են մտածում ապրանքի կամ ծառայության մասին և ավելի մեծ վստահություն կզգա ընկերության նկատմամբ։
Բոնուսներ. Լավ տեխնիկան մարդուն պատվերի դեպքում հատուկ շահավետ առաջարկ խոստանալն է: Մարդիկանց հաճելի է անվճար ինչ-որ բան ստանալ, լինի դա խորհրդատվություն, նվեր գնումներով, վեբինար կամ առցանց դասընթաց. ընտրեք բոնուս՝ կախված լենդինգ էջի թեմայից, հաշվի առեք ձեր թիրախային լսարանի կարիքներն ու ցանկությունները:
«Առաջ և հետո». Ծառայությունները և ապրանքները, որոնց ազդեցությունը կապված է արտաքին տեսքի փոփոխության հետ, հիանալի գովազդվում են համեմատության միջոցով: Օրինակ, էսթետիկ բժշկության կլինիկան կարող է ցույց տալ հաճախորդների լուսանկարները կոսմետիկ պրոցեդուրաներից առաջ և հետո, իհարկե, նրանց համաձայնությամբ: Իսկ մաքրող ընկերությունները կարող են համեմատել հաճախորդների սենյակների ինտերիերը միջամտությունից առաջ և հետո:
Սահմանափակ առաջարկ. Պարզ և առաջին հայացքից ծեծված, բայց դեռ աշխատող հնարք է առաջարկի սահմանափակ ժամանակահատվածում առաջարկելն է: Շատերն օգտագործում են հետհաշվարկի ժամանակաչափ. տեղադրված էջի վերևում, այն ցույց է տալիս, թե որքան ժամանակ է մնացել ակցիայի ավարտին: Դանդաղ անցնող վայրկյանները հոգեբանական ազդեցություն են ունենում օգտատիրոջ վրա՝ նա սկսում է շտապել՝ չցանկանալով բաց թողնել առաջարկը: Նույնիսկ եթե ժամանակահատվածը բավականին երկար է (մեկ օր կամ երեք օր), մեթոդը դեռ գործում է, մեծացնում է փոխակերպումը և գործում է որպես լրացուցիչ մոտիվացիա:
Գործողության կոչ. Ցանկացած գովազդի ստեղծման կանոններն ասում են՝ վերջում անհրաժեշտ է գործողության կոչ (call to action)։ Վեբ կայքի ամբողջ տեքստը նախապարտաստում, հիմնավորում և մոտիվացնում էր օգտատիրոջը՝ փորձելով հետաքրքրել նրան ապրանքով։ Եթե մարդը ցանկություն ունի պատվեր կատարելու, այդ ցանկությունը պետք է ապահովվի կայքում։ Պատվերի ձևանմուշը պետք է լինի վառ, հետաքրքիր, ոչ շատ երկար և ոչ շաբլոնային: Կազմելը բավականին հեշտ է՝ օգտագործեք հրամայական հնչերանգ և եղեք հակիրճ: Ճիշտ օգտագործման դեպքում սա շատ արդյունավետ և գրավիչ տեխնիկա է: Գործողության կոչ փուլը պետք է առաջացնի "գնել հիմա" ցանկություն, այլ ոչ թե ավելացնի հետաքրքրությունը:
Լրացման ձև. Ինչ էլ որ լինի թիրախային գործողությունը, այն իրականացնելու համար անհրաժեշտ է լրացման ձև: Ամենահեշտ ճանապարհը բաժանորդագրության էջերն են. օգտատիրոջը բավական է նշել էլ.փոստ կամ հեռախոսահամար: Ապրանքների և ծառայությունների դեպքում ավելի շատ տեղեկատվություն է անհրաժեշտ: Կան ձևեր ստեղծելու կանոններ՝ դրանք շատ չի կարելի ծանրաբեռնել և շփոթեցնել օգտագործողին։
Որքան քիչ դաշտեր, այնքան լավ: Սա աքսիոմա է։ Իդեալական տարբերակն այն է, եթե կա միայն մեկը, բայց դա միշտ չէ, որ իրագործելի է: Կարելի է պարզապես խնդրել մարդուն նշել իր հեռախոսահամարը, որպեսզի մասնագետը կապ հաստատի նրա հետ, սակայն այստեղ մեկ այլ վտանգ է թաքնված՝ ոչ բոլորին են դուր գալիս հեռախոսային խոսակցությունները։
Առավել հաճախ օգտագործվող տարբերակն է «անունը և էլփոստի հասցեն»: Հետագա շփումը տեղի է ունենում էլեկտրոնային փոստի միջոցով: Անունը անհրաժեշտ է անհատականացման համար, որպեսզի մենեջերը կարողանա անմիջապես կապվել հաճախորդի հետ, և նամակը շաբլոնային չթվա:
Լենդինգ էջի երկարությունը
Դուք կարող եք հանդիպել մի քանի կարծիքի. Ոմանք ասում են, որ լենդինգի էջը պետք է կարճ լինի, մյուսներն ասում են, որ երկարությունը կարևոր չէ։ Գործնականում կան տարբեր չափերի լենդինգ էջեր: Ամեն ինչ կախված է առաջին հերթին արտադրանքի առանձնահատկություններից. առաջին գրիչի մասին պատմությունը կարելի է սպառել 2-3 էկրանով, բայց բիզնեսի աջակցության համապարփակ ծառայությունը պետք է շատ ավելի երկար նկարագրվի:
Այստեղ լավ հուշում է դիտել մրցակիցներին, թե որքան երկար են նրանց լենդինգ էջերը և ինչ տեղեկատվություն է ներառված:
Սա ճիշտ է ոչ միայն երկարության համար: Ինտերնետ մարքեթինգում կա չասված կանոն՝ նույն թեմայի կայքերն ու լենդինգ էջերը պետք է կառուցվածքով նման լինեն միմյանց, որպեսզի չշփոթեցնեն օգտատիրոջը։
Եթե մարդը սովոր է կարճ վեբ էջերց գնել կոնկրետ ապրանք՝ վերևում «Գնել» կոճակով, ներքևում լրացման ձևաթերթիկով, ապա երկար լենդինգ էջը նրան կշփոթեցնի:
Անալիտիկ վերլուծություն
Լենդինգի էջ ստեղծելուց հետո չպետք է ակնկալեք, որ թրաֆիկը ինքնուրույն կհոսի: Ամենից հաճախ լենդինգի էջերը խթանվում են կոնտեքստային գովազդի միջոցով, իսկ SEO-ն ավելի քիչ է օգտագործվում. որոնման համակարգի օպտիմալացումն ավելի հարմար է մեծ կայքերի համար: Արդյունքները պետք է պարբերաբար ստուգվեն՝ որտեղից են այցելուները, որքա՞ն ժամանակ են անցկացնում էջում, որ բաժին են հասնում, որքան հաճախ են պատվեր տալիս, ո՞րն է էջի ROI-ն: Այս ամբողջ տեղեկատվությունը կօգնի ձեզ արագ հետևել և ուղղել սխալները և մեծացնել վաճառքի կոնվերսիան:
Սխալներ լենդինգի էջեր պատրաստելիս
Լենդինգ էջի և դրա բովանդակության ճիշտ մշակումը բավականին բարդ խնդիր է, և շատերը բախվում են թերությունների: Ամենից հաճախ մարդիկ այսպիսի սխալներ են թույլ տալիս.
լսարանի սխալ ընտրություն. Օրինակ, նրանք թիրախավորում են լենդինգի էջը երիտասարդներին, մինչդեռ ապրանքն ավելի հաճախ գնում են ավագ սերնդի ներկայացուցիչները.
սխալ տեղեկատվության տրամադրում. Օգտագործողները շատ զգայուն են խաբեության նկատմամբ: Եթե տեղեկատվությունը չի համապատասխանում իրականությանը, ձեր ընկերությունը կհիասթափվի, և բացասական ակնարկները արագ կտարածվեն համացանցում: Օրինակ որոշ հայ ընկերություններ կայքում ամիսներով տեղադրած են թողնում "միայն 48ժ գործող առաջարկ" - ը:
գերբեռնված դիզայն. Դիզայնը պետք է լինի վառ և հետաքրքիր, բայց ոչ ծանր: Եթե լենդինգի էջը դժվար է բեռնվում, իսկ դիզայնը գեղեցիկ է, բայց անհասկանալի, կամ դրա դիզայնը շեղում է տեքստից, փոքր տառատեսակը կամ վառ գույները լարում են աչքերը, օգտվողը պարզապես կհեռանա էջից՝ առանց որևէ բան գնելու.
տեքստը սխալ է գրված. Լենդինգ էջերին հակացուծված է բարդ ստորադասական նախադասություններով շարադրանքը, ծանր "բազմահարկ" ձևակերպումները, մտքերի հորձանուտը, ինչպես նաև դատարկաբանությունը: Ինֆորմացիան պետք է լինի հստակ, հակիրճ, դիպուկ և հավաստի:
Որտեղից սկսել կայքի պատրաստումը
Լենդինգ կայքի պատրաստումը պետք է սկսել բիզնես նպտակների սահմանումից, մրցակիցների կայքերի վերլուծությունից և գրագետ կատարողներ գտնելուց: Այնուհետև վեբ կայքը կարող եք պատվիրել կամ պրոֆեսիոնալներից կամ, եթե ունեք հմտություններ, ինքներդ ստեղծեք այն զրոյից՝ օգտագործելով Wordpress, Wix, Ucraft և նման հարթակների հնարավորությունները:
|