SEO Աուդիտ
SEO աուդիտը վեբկայքի տեխնիկական վերլուծություն է կայքի առաջխաղացմանը խանգառող սխալների ցանկը բացահայտելու և վերացնելու նպատակով, այնպես որ կայքը համապատասխանեցվի որոնողական համակարգերին և բարձր հորիզոնականներ գրավի որոնման արդյունքներում:
|
|
|
|
Հաճախ կայքերում առկա են լինում տեխնիկական խնդիրներ, որոնք թույլ չեն տալիս որոնողական համակարգերին ինդեքսավորել և ցուցադրել կայքը, իսկ այցելուներին ստիպում են օրինակ երկար սպասել էջերի բեռնմանը կամ կիսաբեռնված տարբերակով դիտել կայքի հատվածներ:
SEO աուդիտի տեսակները
1. SEO աուդիտի առաջին տեսակը. կայքի տեխնիկական խնդիրների բացահայտումն է նախքան վեբկայքի օպտիմալացման և առաջխաղացման աշխատանքները սկսելը:Արդյունքում ստանում ենք համակողմանի փաստաթուղթ՝ վեբկայքի փոփոխման ենթակա տարրերի մասին:
Վեբկայքի SEO վերլուծությունը պարտադիր փուլ է նախքան վեբկայքի արտաքին առաջխաղացումը:
2. SEO աուդիտի երկրորդ տեսակը մեկ այլ SEO ընկերության աշխատանքի ստուգումն է: Այսինքն՝ մենք կարող ենք ստուգել՝ արդյոք վեբկայքի օպտիմալացման բոլոր աշխատանքները ճիշտ են արվել:
*SEO աուդիտը կատարում է վեբկայքը սխալների առկայության ստուգում, բայց ոչ շտկում:
Կարևոր է չխառնել SEO աուդիտն ու վեբկայքի օպտիմալացումը: Աուդիտը նշանակում է ստուգել, տալ առաջարկություններ, բայց չշտկել այս սխալները վեբկայքում: Իսկ օպտիմալացումը նաև գտնված սխալների շտկման գործընթաց է:
Եթե Ձեր վեբկայքում SEO օպտիմալացում դեռ չի անցկացվել, ապա դա պետք է անել անմիջապես SEO աուդիտից հետո:
Գներ
Ինչ ենք առաջարկում մեր Հայաստանյան հաճախորդներին
1. Բազային SEO աուդիտ (M)
o Բազային SEO աուդիտը ընդգրկում է վեբկայքի տեխնիկական ասպեկտների վերլուծություն, ինչպիսիք են բեռնման արագությունը, ինդեքսավորելիությունը և ինդեքսավորումը:
o Էջերի օպտիմալացման գործոնների վերլուծություն, ինչպիսիք են վերնագիր մետա-թեգերը, մետա-նկարագրությունները և վերնագրի թեգերը:
o Այս տեսակի աուդիտը հարմար է փոքր վեբկայքերին կամ այն վեբկայքերին, որոնց պահանջները SEO-ի նկատմամբ համեմատաբար պարզ են:
2. Կոմպլեքս SEO աուդիտ (L)
o Համալիր SEO աուդիտը գերազանցում է բազային վերլուծությունը և ավելի խորը հետազոտում է SEO-ի տարբեր ասպեկտները:
o Այն կարող է ներառել բանալի բառերի մանրամասն վերլուծություն, մրցակիցների վերլուծություն, հղումների պրոֆիլի վերլուծություն, կոնտենտի գնահատում և այլ գործոններ:
o Սովորաբար այս աուդիտը խորհուրդ է տրվում մեծ վեբկայքերի կամ այն վեբկայքերի համար, որոնց SEO պահանջները ավելի բարդ են:
3. Կորպորատիվ SEO աուդիտ (XL)
o Խոշոր ընկերությունների կամ կորպորատիվ մակարդակի վեբկայքերի համար, որոնք ունեն SEO-ի նկատմամբ առաել բազմակողմանի պահանջներ, SEO աուդիտի արժեքը կարող է լինել ավելի բարձր:
o Այսպիսի աուդիտները սովորաբար ներառում են SEO տեխնիկական խնդիրների խորը հետազոտություն, էջերի և դրանից դուրս որոնիչների օպտիմալացում, կոնտենտի ռազմավարություն, վեբկայքի ճարտարապետություն, օգտատերական փորձ (user experience) և SEO այլ բազմակողմաի ասպեկտներ:
Կայքի SEO աուդիտի աշխատանքներ՝
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Մրցակիցների վերլուծություն
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SEO աուդիտ պատվիրելիս կստանաք մանրամասն, բացված զեկույց վեբկայքի տեխնիկական մասի բոլոր այն խնդիրների և կոնտենտի թերությունների մասին, որոնք խոչընդոտում են վեբկայքի առաջխաղացմանը:
|
|
|
|