|
Գովազդը կարող է ցուցադրվել՝
· գովազդային հայտարարությունների տեսքով,
· գրաֆիկական բաններների,
· տեսահոլովակների տեսքով Google-ի գործընկեր կայքերում կամ որոնման համակարգում:
Google-ում գովազդը հիանալի միջոց է ստանալու տաք լիդներ, քանի որ հենց որևէ բանի կարիքի պահին է, որ մենք գովազդը ցույց ենք տալիս օգտատիրոջը:
Google Ads գովազդի կարգավորումը արդունավետ միջոց է նոր հաճախորդներ ձեռք բերելու, օնլայն խանութում ապրանքներ վաճառելու և ծառայություններ մատուցելու համար:
-----------------------------------------------------------
Google Ads-ում գովազդի առավելությունները
Google Ads-ում կոնտեքստային գովազդի կարգավորումը գովազդային արշավների ստեղծման և օպտիմալացման գործընթաց է, որոնք ցուցադրվելու են օգտատերերին, երբ նրանք որոնում են որոշակի բառեր կամ արտահայտություններ Google որոնման համակարգում կամ դիտում են վեբկայքեր, որոնք մասնակցում են Google AdSense ծրագրին:
- Թիրախային լսարանի ընդգրկման ընդլայնում: Google Ads-ում գովազդի կարգավորումը թույլ է տալիս լրացուցիչ ներգրավել պոտենցիալ հաճախորդների ձեր կայք՝ որոնման արդյունքների և Google-ի գործընկեր կայքերի միջոցով:
- Կայքի այցելությունների աճ: Google Ads կոնտեքստային գովազդը օգնում է ավելի շատ տրաֆիկ բերել ձեր կայք, քանի որ հայտարարությունները ցուցադրվում են միայն այն օգտատերերին, ովքեր որոնում են նմանատիպ ապրանքներ կամ ծառայություններ:
- Անհրաժեշտ լսարանի թիրախավորում: Google Ads-ում գովազդի կարգավորման ժամանակ կարելի է ընտրել ձեր թիրախային լսարանի կոնկրետ աշխարհագրական, ժողովրդագրական և հետաքրքրությունների պարամետրեր:
- Բյուջեի խնայողություն: Google Ads-ում հնարավոր է սահմանափակում դնել սեղմման արժեքի և օրական բյուջեի վրա՝ գովազդային միջոցների գերածախսից խուսափելու համար:
- Կոնվերսիաների աճ: Google Ads-ի ֆունկցիաների օգտագործումը, ինչպիսիք են կոնվերսիաների հետևումը և գովազդների թեստավորումը, թույլ է տալիս բարելավել արշավի արդյունավետությունը և բարձրացնել կոնվերսիան:
- Արդյունքների վերլուծություն: Google Ads-ում հասանելի են բազմաթիվ գործիքներ գովազդային արշավի արդյունավետությունը վերլուծելու համար, ինչը թույլ է տալիս բարելավել դրա արդյունքները ապագայում:
Գնացուցակ
Կոնտեքստային գովազդի արժեքը որոշվում է ընթացիկ մրցակցային միջավայրի հիման վրա: Գուգլ գովազդից օգտվողները հետևում են իրենց մրցակիցների գներին և ձևավորում են իրենց դրույքաչափերը որոնման արդյունքների վերլուծության հիման վրա:
Սեղմման և կայք անցնելու գինը կախված է տվյալ ոլորտում մրցակցության աստիճանից գովազդի ցուցադրման պահին՝ հիմնված աճուրդի վրա: Պարզ ասած, ով պատրաստ է ավելի շատ վճարել, ստանում է ավելի բարձր տեղ որոնման արդյունքներում:
Գուգլ կոնտեքստային գովազդի համար՝
|
|
|
|
|
Նվազագույն դրույք գովազդային ցուցադրումների համար
|
|
|
Ստանդարտ դրույք գովազդային ցուցադրումների համար
|
|
|
Գերիշխող դրույք գովազդային ցուցադրումների համար
|
|
|
Ցուցադրություներ 30 – 150 օրական
|
|
|
Ցուցադրություներ 40 – 250 օրական
|
|
|
Ցուցադրություներ 50 – 500 օրական
|
|
|
Պատվերի նվազագույն տևողությունը՝ 14 օր
|
|
|
Պատվերի նվազագույն տևողությունը՝ 14 օր
|
|
|
Պատվերի նվազագույն տևողությունը՝ 14 օր
|
|
|
Արժեքը — 3000 դր / օրական
|
|
|
Արժեքը — 3500 դր / օրական
|
|
|
Արժեքը — 4500 դր / օրական
|
|
SEOPLUS-ը իրականացնում է կոնտեքստային գովազդի պրոֆեսիոնալ կարգավորում 2013 թվականից և ունի սերտիֆիկացված մասնագետներ:
Google Ads-ում գովազդի կարգավորման պատվիրումը թույլ է տալիս մեծացնել կայքի այցելությունների քանակը, բարելավել վաճառքը և բարձրացնել մարքեթինգային ռազմավարության արդյունավետությունը:
|