Google Analytics-ը պրակտիկ դասընթաց է, որը նախատեսված է մարքեթինգի մասնագետների, վերլուծաբանների, ձեռնարկատերեր, բիզնեսի սեփականատերերի և բոլոր նրանց համար, ովքեր ցանկանում են հավաքել, հասկանալ և վերլուծել կայքի տվյալները և կայացնել հիմնավորված բիզնես որոշումներ:
Այս դասընթացը թույլ կտա հետևել, վերլուծել և օպտիմիզացնել ձեր կայքի աշխատանքը։
Դասընթացի ընթացքում կանդրադառնանք Գուգլ անալիտիկայի տեղադրման և օգտագործման հիմնարար սկզբունքներին, կսովորենք կառավարել թեգեր, թրիգերներ, փոփոխականները կիրառելով Google Tag Manager և իրականացնել մարքետինգային հետազոտություններ՝ հնարավորինս քիչ կախվածության մեջ լինելով ծրագրավորողների օգնությունից:
Դասընթացը կազմված է ինչպես տեսական, այնպես էլ գործնական մասերից: Դասընթացի ընթացքում մասնակիցները կանեն պրակտիկ հանձնարարություններ և տնային աշխատանքներ:
Օգտագործեք այս հնարավորությունը արագացնելու բիզնես և մարքեթինգային որոշումներ կայացնելու ընթացքը, առաջ անցեք մրցակիցներից և ծանոթացեք համախոհ գործընկներների և հետազոտեք նոր մասնագիտացում ձեռք բերելու հնարավորությունները:
Դասընթացը ներառում է պրեզենտացիաներ և և լրացուցիչ նյութերի օգտագործում: Կլինի Telegram կապ դասվարի և ուսանողների հետ, որտեղ նրանք կարող են շփվել, ուղարկել տնային աշխատանքները, ստանալ լրացուցիչ նյութեր և տեխնիկական աջակցություն:
Կանդրադառնանք՝
• Ինչպես չափել այն, ինչ կարևոր է
• Ինչպես կարգավորել Google Tag Manager-ը CMS-ի և էլեկտրոնային առևտրի տարբեր հարթակներում
• Ինչպես կարգավորել Google Analytics-ը և վեբ կայքի վերլուծության այլ գործիքներ
• Ինչպես կայքում տեղադրել պիքսելներ առանց ծրագրավորողների օգնության
• Ինչպես հետևել քլիքերին, ներբեռնումներին, տեսանյութերի դիտումներին և ֆայլերի ներբեռնումներին Google Analytics-ի օգնությամբ
• Ինչպես լուծել GA4-ում ծագող խնդիրները
• Ինչպես կազմել հաշվետվություններ հիմնված բիզնեսի նպատակների վրա
• Ինչպես վերլուծել տվյալները և ստանալ նոր մարքետինգային գաղափարներ:
Դասընթացի հակիրճ պլանը ըստ շաբաթների:
Տերմինալոգիան դիտավորյալ թողնում ենք անգլերեն, քանի որ դասընթացին դրանք հաճախ ենք կիրառելու:
|