Ցուցանիշային Մարկետինգ  

 


   
     Բովանդակություն

  •  Հիմնական նպատակները
  •  Տարբերակիչ հատկանիշներ
  •  Ինչպես է աշխատում կատարողական մարքեթինգը
  •  Ռազմավարության մշակման հիմնական փուլերը
  •  Ցուցանիշային մարքեթինգում արդյունավետությունը որոշելու չափումներ
  •  Ինչպես ընտրել KPI-ներ

performance marketing & analytics


Ցուցանիշային մարկետինգը կամ Performance Marketing-ը մարկետինգային ուղղություն է, որն ունի հստակ կենտրոնացում վաճառքի վրա: Ի տարբերություն Brand Communication իմիջ ստեղծող գովազդի, ցուցանիշային մարկետինգը աշխատանքն իրականացվում է արդեն իսկ ձևավորված պահանջարկ ունեցող լսարանի հետ:

     Հիմնական նպատակները

Արդյունավետ մարքեթինգի հիմնական առանձնահատկությունը նրա կենտրոնացումն է կոնկրետ և չափելի արդյունքի վրա՝ շահույթի ծավալ, վաճառքների քանակ: Այս ուղղության հիմնական խնդիրն է հասկանալ, թե որ գործիքներն ու ուղիներն են թույլ տալիս առավելագույն արդյունքների հասնել բիզնեսի համար, մտածել և իրագործել զարգացման համակողմանի ռազմավարություն: Կայքի օպտիմալացումը և առաջխաղացումը ցուցանիշային մարկետինգի շրջանակներում ենթադրում է բիզնես ցուցանիշների (ROI, CPA և այլն) բարելավում, ի տարբերություն դասական քլիքերի քանակի ավելացում: Սա թույլ է տալիս ներդրումներն ու ջանքերը կենտրոնացնել վաճառքի ավելացման, և ոչ միայն գովազդվող կայք անցումների հեղեղի վրա: Այն, թե որքանով է արդյունավետ գովազդային հարթակը, սովորաբար չափվում է հարթակում կատարված գովազդային ծախսերի վերադարձով: Ցուցանիշային մարետինգի արդունավետությունը նշանակում է առավելագույն շահույթ նվազագույն ծախսերով:

     Տարբերակիչ հատկանիշներ

Նպատակամետ. Արդյունավետության մարքեթինգը կարող է սպառողին դրդել կոնկրետ գործողությունների, օրինակ՝ որոշակի ապրանք գնելու համար:

Չափելի. Օգտագործված ալիքների արդյունավետությունը կապված է կազմակերպության թվայնացված բիզնեսի ցուցանիշների հետ:

Արդիականություն. Հնարավոր է ազդել գովազդային արշավի կատարման վրա իրական ժամանակում: Որպես կանոն, դա պահանջվում է դրանց արդյունավետությունը բարձրացնելու համար։

Վճարում արդյունքի դիմաց: Արդյունավետության մարքեթինգային գործակալությունները սովորաբար վճարվում են պլանավորված ցուցանիշների (KPIs) հասնելու համար:


     Ինչպես է աշխատում ցուցանիշային մարքեթինգը

Ցուցանիշային մարկետինգում օգտագործվում են ստանդարտ գովազդային գործիքներ և առցանց գովազդայինգործիքներ: Ահա հիմնականները.

համատեքստային գովազդ. Վիճակագրության համաձայն, Performance մարկետինգ կիրառող ընկերությունների մեծ մասը կիրառում է հենց այս համատեքստային գովազդ Գուգլ, Յանդեքս կամ այլ որոնողական համակարգերում.
առաջխաղացում սոցիալական ցանցերում. Հարթակի ընտրությունը կատարվում է հաշվի առնելով լսարանի սոցիալական կարգավիճակը, տարիքը, հետաքրքրությունները և նման պարամետրեր;
էլփոստի մարքեթինգ. Գործիքը ամենաարդյունավետն է երկար վաճառքի ցիկլերի, առցանց խանութների խթանման և կրկնվող գնումների խթանման համար: Արդյունավետության վրա մեծապես ազդում է տվյալների բազայի որակը և հենց տառերը.
վիրուսային գովազդ. Գործիքի առավելությունը սովորական գովազդի հետ ասոցիացիայի բացակայությունն է, ինչը մեծացնում է պոտենցիալ հաճախորդների վստահության աստիճանը: Շատ դեպքերում հայրենի բովանդակությունը ներկայացվում է տեղեկատվական հոդվածների կամ տեսանյութերի տեսքով.
վիրուսային գովազդ. Այն բովանդակություն է, որն առաջացնում է օգտատերերի հետաքրքրությունը և նրանց հրահրում լայնածավալ քննարկումների, վերահրապարակումների և այլ գործողությունների, որոնք նպաստում են վիրուսային նյութերի (գրաֆիկա, տեսանյութեր և այլն) տարածմանը։

     Ռազմավարության մշակման հիմնական փուլերը

Նպատակների և խնդիրների սահմանում: Ցանկացած բիզնեսի ընդհանուր նպատակը վաճառքի ավելացումն է: Իսկ կոնկրետ նպատակներն ու խնդիրները որոշվում են կախված բիզնեսի մասշտաբից, ուղղվածությունից, ռազմավարությունից, տարածաշրջանային և այլ անհատական ​​պարամետրերից:

Վերլուծություն. ԱՑուցանիշային մարքեթինգի մասնագետները մանրամասն ուսումնասիրում են հաճախորդի բիզնեսը, մատուցվող ծառայությունների կամ առաջարկվող ապրանքների առանձնահատկությունները, շուկայի վիճակը: Կատարվում է  մրցակցային միջավայրի աուդիտ:

Ռազմավարության մշակում. Այս փուլում տեղի է ունենում ցուցանիշային ռազմավարության մանրամասն մշակում, թրաֆիկի ներգրավման ուղիների որոշում, մարտավարական գործիքների և օպտիմալ գովազդային նյութերի ընտրություն, թիրախային լսարանի հետ կապ հաստատելու արդյունավետ ուղիների որոշում:

Մեդիա պլանի կազմում. Ելնելով գոյություն ունեցող ռազմավարությունից՝ ստեղծվում է գովազդային գործիքների և ալիքների օգտագործման պլան։ Այն ներառում է մանրամասն հրահանգներ, թե երբ և որտեղ է տեղադրվելու գովազդը, և ինչ բյուջե պետք է հատկացվի ամեն գովազդի տեսակին:

Ռազմավարության օպտիմալացում և կատարողականի գնահատում. Արշավը սկսելուց հետո մասնագետները սկսում են վերահսկել արդյունավետությունը, վերլուծել նպատակին մոտենալու հակումը և յուրաքանչյուր գովազդարշավից արձագանքը արդյունավետությունը: Այս գնահատման արդյունքների հիման վրա փոփոխություններ են կատարվում մեդիա պլանի և ռազմավարության մեջ։ Սա իրականացվում է անարդյունավետ գործիքները վերացնելու, ինչպես նաև ցանկալի արդյունք տվող գործիքների օպտիմալացման նպատակով։ Որքան շատ տեղեկատվություն հասանելի լինի թիրախային լսարանի մասին, այնքան բարձր կլինի շուկայավարման ռազմավարության արդյունավետությունը:

     Ցուցանիշային մարքեթինգում արդյունավետությունը որոշելու չափումներ

Արդյունավետության ցուցանիշները (KPI), որպես կանոն, թույլ են տալիս գնահատել այնպիսի պարամետրեր, ինչպիսիք են.

տրաֆիկ. Այն ցույց է տալիս այցելությունների, սեղմումների կամ դիտումների քանակը որոշակի ժամանակահատվածում: Տրաֆիկը չի կարող արտացոլել այդ գործողությունների որակը, ուստի այն համարվում է բավականին մոտավոր ցուցանիշ ցուցանիշային մարկետինգի շրջանակներում։ Բայց դա թույլ է տալիս հետևել անկումներին/բարձրացումներին և վերլուծել դրանց պատճառները: Որպես կանոն, հաճախումներին հետևվում են ամեն օր, շաբաթական կամ ամսական.
Conversion ration (CR) կամ կոնվերսիայի գործակից. Այն ցույց է տալիս արդյունավետ այցելությունների (որի ընթացքում կատարվել է պահանջվող գործողությունը՝ զանգ, գնում և այլն) և այցելուների ընդհանուր թվի հարաբերակցությունը։ Այս ցուցանիշը թույլ է տալիս վերլուծել որոշակի գովազդի արդյունավետությունը սովորական այցելուներին գնորդների/հաճախորդների վերածելու առումով.
Bounce rate (BR) կամ հետադարձի գործակից. Այն թույլ է տալիս բացահայտել կայքի խնդրահարույց մասերը, այսինքն՝ կայքի էջերի կամ լենդինգ էջի այն մասերը, որոնցից այցելուները հեռացել են կայքից: Մշտադիրտարկելով այս ցուցանիշը կարող եք բովանդակությունն ավելի համապատասխան դարձնել թիրախային լսարանի պահանջներին և նվազեցնել ձախողումների տոկոսը (պոտենցիալ հաճախորդների հեռանալը կայքից);
Cost Per Click (CPC) կամ մեկ քլիքի համար ծախսը. Այս ցուցանիշը այն գումարն է, որը գովազդատուն պետք է վճարի գովազդի կոնկրետ աղբյուրին գովազդի վրա յուրաքանչյուր սեղմման համար: Այս արժեքի վրա ազդում են առաջխաղացման ժամանակաշրջանը, բիզնեսի կենտրոնացումը (բանալի բառի համար մրցունակության սրությունը) և այլ գործոններ: CPC-ն հաշվարկելու համար հարկավոր է գովազդի վրա ծախսված ընդհանուր գումարը բաժանել սեղմումների քանակին.
Cost Per Action (CPA) կամ միավոր գործողության համար ծախսը. Այս ցուցանիշը ներկայացնում է հաճախորդի կողմից կատարված ցանկալի գործողության (գնում, զանգ, բաժանորդագրություն) գինը: CPC-ից հիմնական տարբերությունն այն է, որ գործողության արժեքը հաշվարկվում է, այլ ոչ թե անցումից դեպի կայք (այսինքն՝ սեղմում) այլ հստակ կատարված գործողության հիման վրա;
Cost Per Order (CPO) կամ մեկ պոտվերի ծախսը. Սա այն գումարն է, որը ընկերությունը ծախսել է մեկ հաճախորդ ներգրավելու համար։ Այս ցուցանիշը հաշվարկելու համար անհրաժեշտ է ապրանքի միավորի վաճառքի բոլոր ծախսերը բաժանել ընկերության կողմից ստացված պատվերների քանակով: Որքան ցածր է այս ցուցանիշը, այնքան բարձր է շուկայավարման մեջ ներդրումների վերադարձը՝ ROI-ն.
Return on Investment (ROI) ROI. Ներդրումների վերադարձի գործակից: Նրա օգնությամբ կարող եք որոշել գովազդային արշավների արդյունավետությունը: ROI = (մարկետինգային գործունեության արդյունքում ստացված շահույթ - մարքեթինգային գործունեության ծախսեր) / մարքեթինգային գործունեության ծախսեր x 100%;
Cost Per Lead (CPL) կամ արժեքը մեկ հետաքրքրված անձի համար: Այս հարաբերակցությունը կարող է հաշվարկվել որպես որոշակի գովազդի վրա ծախսերի հարաբերությունը դրանից ստացված հետաքրքրված անձանց քանակին որոշակի ժամանակահատվածի համար.
Lifetime value of the client (LTV) կամ հաճախորդ մնալու ամոբղջ ժամանակահատվածի արժեքը: Ցուցանիշը ցույց է տալիս ընկերության մեկ հաճախորդի կողմից բերված ընդհանուր շահույթի չափը նրա հաճախորդ լինելու ողջ ընթացքում: LTV-ն որոշելու համար անհրաժեշտ է ստացված եկամուտից հանել հաճախորդին ներգրավելու և հետագայում պահպանելու ծախսերը.
Average Order Value (AOV) կամ պատվերի միջին արժեք: Ներկայացնում է մեկ պատվերի միջին արժեքը: Այս հարաբերակցությունը որոշելու համար որոշակի ժամանակահատվածի վաճառքից ստացված եկամուտը պետք է բաժանվի այդ ժամանակահատվածի պատվերների ընդհանուր թվի վրա: Օգտակար է համեմատել պատվիերի միջին չափի, որին երբեմն անվանում են նաև միջին չեկ (средний чек) չափը տարբեր ժամանակահատվածների համար.
Return Visitor Rate (RVR) կամ վերադարձող այցելուների գործակից. Այն ցույց է տալիս, թե քանի օգտվող է նորից վերադառնում կայք: Սա թույլ է տալիս գնահատել, թե արդյոք կայքը հետաքրքիր է այցելուների համար: Ի դեպ ցածր գործակիցը վատ չէ երկարաժամկետ ծառայող արտադրանք վաճառող ընկերությունների համար, օրինակ՝ անշարժ գույք: RVR-ն հաշվարկելու համար կրկնվող այցելությունների թիվը բաժանեք այցելությունների ընդհանուր թվի վրա և այնուհետև բազմապատկեք 100%-ով;
Total Conversion Rate (TCR) կամ գործողություն կատարելու գործակից: Այս ցուցանիշը թույլ է տալիս պատասխանել այն հարցին, թե որքան հեշտ այցելուն կարող է կատարել մեզ համար ցանկալի գործողությունը առաջին իսկ փորձից: Հաշվարկի համար օգտատերերի թիվը, ովքեր հաջողությամբ ավարտել են գործողությունը (օրինակ՝ գնում են կատարել) պետք է բաժանվի կայքի այցելուների ընդհանուր թվի վրա, ովքեր առընչվել են կայքի համապատասխան գործողություն պարունակող մասին (օրինակ՝ սկսել են պատվեր ձևակերպել) կամ ապրանքները ավելացրել են «զամբյուղ» և բազմապատկել 100%;
Average Revenue Per Visitor (ARPV) ARPV. Այս ցուցանիշը որոշում է մեկ այցելության հաշվով եկած եկամուտը, այսինքն՝ գումարի չափը, որը բերում է հաճախորդի մեկ այցելությունը: Պարամետրը որոշելու համար անհրաժեշտ է որոշակի ժամանակահատվածի ընդհանուր եկամուտը բաժանել միաժամանակյա այցելությունների քանակով:

performance marketing kpi template example
Ցուցանիշային մարկետինգի KPI-ներ հաշվելու ձևանմուշի օրինակ


Ահա սրանք ենք ցուցանիշային մարկետինգի հիմնական գործակիցներն ու ցուցանիշները: Բոլոր հնարավոր ցուցանիշների ցուցակը շատ ավելի լայն է: Միայն էլեկտրոնային առևտրում կան ավելի քան 30 տարբեր թվային մարկետինգի ցուցանիշներ, որոնք պահանջում են մշտական ​​մոնիտորինգ և օպտիմալացում:


     Ինչպես ընտրել KPI-ներ

Որպես կանոն, մեկ քարոզարշավի ընթացքում ընտրվում է 5-10 հիմնական ցուցանիշ։ Հատուկ պարամետրերի ընտրությունը կախված է շուկայավարման արշավի նպատակներից և ռազմավարությունից, որը որոշվում է բիզնեսի առանձնահատկություններով.

Կորպորատիվ կայք. Ամենակարևոր պարամետրերն են այցելությունները, հետաքրքրված այցելուների ներգրավման արժեքը՝ լիդեր, bounce rate-ը կամ մերժումների քանակը, կոնվերսիան, պատվերի ներգրավման արժեքը և այցելուների վերադարձը;

էլեկտրոնային առևտուր. Սա կարող է ներառել պատվերի միջին արժեք, զամբյուղի լքման գործակից, կոնվերսիա, հաճախորդ մնալու տևողությունն ու արժեքը և թիրախային գործողություն կատարելու գործակից.

Ինտերնետ խանութ. Հիմնականում հաշվարկվում են այցելությունները, հետաքրքրված այցելուների ներգրավման արժեքը՝ լիդեր, bounce rate-ը կամ մերժումների քանակը, կոնվերսիան, պատվերի ներգրավման արժեքը և այցելուների վերադարձը,  կոնվերսիա, հաճախորդ մնալու տևողությունն ու արժեքը և թիրախային գործողություն կատարելու գործակիցը


Անհրաժեշտ գործակիցները հաշվարկելու և վերլուծություն անցկացնելու համար օգտագործվում են տարբեր մասնագիտացված վեբ ծառայություններ և ծրագրեր (Yandex.Metrica, Google Analitycs և այլն), որոնք թույլ են տալիս ավտոմատացնել գործընթացը և ներկայացնել ավելի տեսողական արդյունք:

Իր հիմքում ցուցանիշային մարքեթինգը թվային միտումների երկարատև էվոլյուցիայի արդյունք է, որը բաղկացած է օֆլայն և առցանց թվային տեխնոլոգիաների օգտագործումից՝ առևտրային արտադրանքը խթանելու համար: Ճիշտ մոտեցման դեպքում Performance Marketing-ը իսկապես կարող է ապահովել գովազդային ներդրումների առավելագույն վերադարձ։

<< Վերադառնալ Բառարան

 
 
Ծառայություն  Դասեր                Նյութեր  
                   
SEO Google
Analytics
              SEO
Բառարան
 
                   
SEO Audit Google
Ads
              Բլոգ  
                   
SEO Consulting GTM               Մետա Հաշվիչ  
                   
Google Analytics GSC                
                   
Google Ads SEO
Content Writing
               
                   
Landing Pages              
                     
фейсбук ютуб
                Linkedin Icon  
                     
-2025-