Ինչ է SEO-ն  

 


Ինչ է SEO-ն



Պարզ՝ SEO-ն կամ վեբ կայքի առաջխաղացումը որոնողական համակարգերում կարելի է սահմանել որպես որոնման ռոբոտների վրա ազդելու գործիք դեպի կայք տրաֆիկ (այցելուների հոսք) բերելու համար:

Առավել պաշտոնապես՝ SEO-ն (SEO օպտիմիզացիան) վեբ կայքի օպտիմալացումն է որոնողական համակարգերի համար, կայքի համակողմանի զարգացումը և դրա առաջխաղացումը որոնման համակարգի արդյունքներում առաջատար դիրքեր զբաղեցնելու նպատակով:

searches and seo

Ինչո՞ւ է կարևոր լինել որոնման ամենաբարձր արդյունքներում


Պատասխանը տալիս է որոնման համակարգի վիճակագրությունը:

Տրաֆիկի ընդհանուր ծավալի 95%-ը բաժին է ընկնում որոնման արդյունքների առաջին էջին, ընդ որում՝ 60%-ից մինչև 80%-ը՝ 1-3 տողերին: Ցանկացած գործարար ուրախ կլինի նման ուշադրություն արժանանալ և հետաքրքրություն ստեղծել իր ընկերության ապրանքանիշի, կամ ապրանքի նկատմամբ, ուստի կարևոր է ջանքեր գործադրել որոնման արդյունքների վերևի տողերին հասնելու համար:

get traffic button

Թրաֆիկի 95% գալիս է որոնողական արդյունքների առաջին էջից

Սոցիալական ցանցերում առաջխաղացում vs. SEO առաջխաղացում


Ինտերնետի միջոցով նոր հաճախորդներ ներգրավելու տարբեր հնարավորություններ կան՝ սոցիալական ցանցեր, կոնտեքստային գովազդ, բլոգերների հետ համագործակցություն: Այս բոլոր մեթոդները լավ են աշխատում, եթե պետք է հնարավորինս արագ ներգրավեք առաջին հաճախորդներին:

սեո թե սմմ


Բայց այստեղ մենք բախվում ենք մի լուրջ թերության. ցանկալի էֆեկտը տևում է այնքան ժամանակ, որքան ժամանակ վճարում ենք: SEO-ի դեպքում արդյունքները անբաժանելի են կայքից և մնայուն:

Ժամանակակից SEO օպտիմալացում


Ժամանակակից SEO-ի օպտիմալացումն այլևս չի սահմանափակվում տեքստերի մեջ բանալի բառեր ընդգրկելով և հղումներ ձեռք բերելով, ինչպես դա տասը տարի առաջ էր: Այժմ այս աշխատանքը դարձել է շատ ավելի տքնաջան ու նուրբ։

Այսօր SEO-ի առաջխաղացումը ներառում է այնպիսի հիմնարար տարրեր, ինչպիսիք են.

ալգորիթմների փոփոխությունների մշտական մոնիտորինգ և ճշգրտումներ կատարելը.
որոնման հարցումների մշտադիտարկում. սա նշանակում է  վերահսկել, որ ձեր կայքում օգտագործվող բանալի բառերը չեն կորցրել իրենց արդիականությունը օգտատերերի համար և փոխել օպտիմալացման աշխատանքների ուղղությունը անհրաժեշտության դեպքում.
ընթացիկ բանալի բառերի հիման վրա իմաստային միջուկի ստեղծում և վերջինիս կանոնավոր ընդլայնում;
ներքին տեխնիկական օպտիմալացում, որը բարելավում է կայքի կոդը և նավիգացիան, արագացնում բեռնումը;
արտաքին օպտիմալացում կամ կայքին տրվող հղումների ավելացումը։ Այդ նպատակով ռեսուրսի (կայքի) հղումները տեղադրվում են տարբեր հանրաճանաչ կայքերում՝ որոնման համակարգերից դրա նկատմամբ հետաքրքրությունը մեծացնելու համար.
կայքի այցելուների մեկնաբանություններին հետևումը և բոլոր բացասական դրսևորումներին ժամանակին արձագանքը.
անալիտիկ վերլուծություն և SEO ռազմավարության ճշտգրտում:

seo works cycle

SEO-ի էվոլյուցիան


Եթե հետևեք SEO-ի էվոլյուցիային, կարող եք նկատել, թե ինչպես է այն կոպիտ գործիքից աստիճանաբար վերածվում ճիշտ թիրախային ազդեցությամբ բարձր տեխնոլոգիական գործիքի:

Իր զարգացման ընթացքում SEO-ի օպտիմալացումն անցել է հետևյալ փուլերը.
մինչև 1998 թվականը՝ սկզբնական փուլ։ Այս ժամանակահատվածում կայքը գովազդվել է՝ օգտագործելով սպամ բանալի բառեր: Այսօրվա SEO-ն դա կորակավորեր որպես «սև» SEO տեխնիկա: Որոնման արդյունքներում կիսատ-պռատ արտահայտությունները, ինչպիսիք են «գնել էժան ծաղիկ Երևան», սովորական էին: Այսօր նման օրինակներ չեն հանդիպում:
1998–2009 – PageRank ալգորիթմի-ի օրեր: Google-ը ներմուծում է նոր ալգորիթմ, որպեսզի գնահատի կայքերի դիրքը որոնման արդյունքներում: Այդուհանդերձ ալգորիթմը ուներ իր թերությունը և հիմնվում էր կայքին տրված հղումների քանակի վրա: Առաջատար դարձան այն կայքերը, որոնք ավելի շատ գումար էին ծախսել հղումներ գնելու վրա, բայց կայքը այցելուի համար արժեք չէր ներկայացնում:
2009 թվականից – ալգորիթմների կատարելագործում: Որոնողական համակարգերը պատերազմ են հայտարարում հղումների հեղեղին և ներկայացնում կայքի վարկանիշային գործոններ։ Ալգորիթմների թարմացումից հետո հղումներ գնելը այլևս բավարար չէր առաջատար դիրքեր գրավելու համար ։ Կարիք կար բարձրակարգ բովանդակության և լավ մտածված կայքի կառուցվածքի, որը հարմար կլինի այցելուին:
2016 թվականն - վարկանիշային ալգորիթմների փաթեթի գործարկում: SEO մասնագետները պետք է անընդհատ որոշեն, թե որ բանալի բառերն են առավել ակտուալ, կայքը շարունակաբար համալրեն որակյալ բովանդակությամբ, աշխատեն կոդի օպտիմալացման և դիզայնի բարելավման վրա, ինչպես նաև վերահսկեն որոնողական համակարգերի ընթացիկ նորությունները։

history of seo


<< Վերադառնալ Բառարան

 
 
Ծառայություն  Դասեր                Նյութեր  
                   
SEO Google
Analytics
              SEO
Բառարան
 
                   
SEO Audit Google
Ads
              Բլոգ  
                   
SEO Consulting GTM               Մետա Հաշվիչ  
                   
Google Analytics GSC                
                   
Google Ads SEO
Content Writing
               
                   
Landing Pages              
                     
фейсбук ютуб
                Linkedin Icon  
                     
-2025-