Կոնտեքստային Գովազդ
Գուգլում և Յանդեքսում
 

 


    
Բովանդակություն

•   Գովազդի տեսակներ ըստ ձևաչափի
    •  Տեքստային
    •  Գրաֆիկական
•   Գովազդի տեսակները ըստ տեղադրման ձևի
    •  Որոնման համակարգի գովազդ
    •  Թեմատիկ գովազդ
    •  Ռեմարկետինգ գովազդ կամ վերաթիրախավորող գովազդ
•   Ինչպես է աշխատում համատեքստային գովազդը
•   Ի՞նչ նպատակների համար է հարմար համատեքստային գովազդը
•   Առավելություններն ու թերությունները

google ads illustration


  Կոնտեքստային գովազդը կամ այլ կերպ՝ համատեքստային գովազդը, ինտերնետային գովազդի տեսակ է, որը տեղադրվում է.

•   որոնողական համակարգերում որպես որոնման արդյունք այն բանալի բառերի համար, որոնք նշվել են գովազդի կարգավորումներում.

•   բջջային հավելվածներում կամ գովազդային ցանցի մասնակից կայքերում, երբ բավարարվում է հետևյալ պայմաններից որևէ մեկը.

  ա) դրանց բովանդակությունը համապատասխանում է բանալի բառերին.
  բ) օգտատերը նախկինում դրանք մուտքագրել է որոնման մեջ.
  գ) օգտատերը առընչվել է կայքի հետ, և կատարվել է նրան վերաթիրախավորելու պայմանը:

Այսպիսով, համատեքստային գովազդը կախված է էջի բովանդակությունից և/կամ օգտագործողի փորձառությունից:

Գովազդի տեսակներ և ձևաչափեր


Ըստ ձևաչափի տարբերում ենք կոնտեքստային գովազդի հետևյալ տեսակները՝

•   Տեսքտային գովազդ
•   Գրաֆիկական գովազդ

Տեքստային գովազդ


Տեքստային գովազդը ևս ունի իր տարատեսակները՝
•   Տեքստային գովազդ
•   Տեքստային-գրաֆիկական գովազդ


Տեքստային գովազդ – տեքստային գովազդ կազմելու համար անհրաժեշտ է գովազդի վերնագիր և հիմնական տեքստ: Ոորպես կանոն Գուգլ գովազդների համար սահմանվում է 3-4 վերնագիր (Headline) որոնք հաջորդաբար ցուցադրվում են օգտատերերին և 4-5 հիմնակլան տեքստ (Description) լավագույն արդյունքի համար: Տեքստային գովազդում հնարավոր է ավելացնել տարբեր հավելումներ, օրինակ կարճ հղումների տեսքով, որոնք տանում են կայքի տարբեր էջեր մեկ գովազդի շրջանակներում:

Գուգլ գովազդ Հայաստանում (նմուշ)



Տեքստ-գրաֆիկական գովազդ – Գովազդի այս տեսակը վերնագրերին և տեքստին ավելացվում է պատկեր:

     Գուգլ գովազդում
որպես կանոն կարող եք ավելացնել  գովազդվող ապրանքի, ծառայության կամ ընկերության մեկից ավելի պատկեր: Ինչպես վերնագրերը և նկարագրությունները, Գուգլը կսկսի շրջանառել դրանք՝ ամենապահանջվածները զտելու նպատակով:

     Յանդեքս գովազդի պարագաում տեքստ-գրաֆիկական գովազդները (Текстово-графические объявления)  օգտագործում են Smart Design տեխնոլոգիան՝ որոշելու համար, թե ինչ գովազդային տարրեր են համապատասխանում յուրաքանչյուր օգտատիրոջը և ձեր կայքին, և անհրաժեշտության դեպքում կարող են ավելացնել տեքստ, կայքի հղումներ, գործողությունների կոճակներ և ինտերակտիվ տարրեր: Յանեքսի գովազդի դեպքում ևս գովազդները կարող են ցուցադրվել Յանդեքս որոնման մեջ կամ Յանդեքս գովազդային ցանցի (РСЯ - Рекламная сеть Яндекса) մասնակից կայքերում:


yandex ads example

Յանդեքս գովազդ Ռուսաստանում (նմուշ)

Գրաֆիկական գովազդ


Գրաֆիկական գովազդը իրենից ներկայացնում է ստատիկ կամ շարժական նկար բաններ: Բաններային գովազդները որպես կանոն կիրառում են բրենդի ճանաչելիությունը բարձրացնելու համար: Ի տարբերություն տեքստային գովազդի, որտեղ գովազդատուն վճարում է քլիքի համար, բաններային գովազդի դեպքում վճարում եք դիտումների համար:

google display ads example

 Google գովազդ դիսպլեյ ցանցում (նմուշ)


Ըստ ձևաչափի գովազդի տեսակները լինում են՝

 
 • Որոնման համակարգի գովազդ
 • Թեմատիկ գովազդ
 • Ռեմարկետինգ կամ վերաթիրախավորող գովազդ


Որոնման համակարգի գովազդ. Գովազդները ցուցադրվում են որոնման արդյունքներում, եթե օգտագործողի կողմից մուտքագրված հարցումները համընկնում են կարգավորման ընթացքում նշված բանալի բառերին և արտահայտություններին: Yandex.Direct և Google Ads (նախկինում Google Adwords)  համակարգերում որոնման գովազդները ցուցադրվում են օրգանակիկ արդյունքների վերևում, ներքևում և երբեմն նաև կողքից:

google govazd voronman hamakargum

Գուգլ գովազդ որոնման արդյունքներում (նմուշ)


Ցուցադրումների քանակը կախված է այն սարքից, որի վրա կատարվում է որոնումը, հարցման տեսակից և աճուրդի կարգավիճակից: Այսպես, օրինակ, Google գովազդ տեղադրելիս կոմերցիոն հարցումների համար չորս գովազդ կարող է ցուցադրվել որոնման արդյունքների վերևում՝ դեսքթոփի վրա, իսկ երեքը՝ սմարթֆոնի վրա:

Համատեքստային գովազդի ցուցադրման սկզբունքները

 • ցուցադրվում է, երբ դա տեղին է.
 • ճշգրիտ պատասխանում է օգտագործողի հարցմանը.
 • ակնկալված է, հետևաբար նրա նկատմամբ վերաբերմունքը դրական է.
 • ուշադրության հիմնական տարրը վերնագիրն է.
 • կարևոր է գովազդի սեղմելիությունը:

Որոնման արդյունքների գովազդը տեքստային է և բաղկացած է հետևյալ տարրերից.

 • վերնագիր;
 • հիմնական տեքստ;
 • հղումներ (հաճախ ցուցադրվող հասցեով տիրույթի անունից հետո);
 • լրացուցիչ տարրեր, որոնց հավաքածուն կարող է տարբերվել տարբեր համակարգերում (արագ հղումներ նկարագրություններով կամ առանց դրանց, պարզաբանումներ, կոնտակտներ, ֆավիկոն, կառուցվածքային տվյալներ):

Yandex-ը որոնման մեջ տեքստային գովազդի այլընտրանք ունի՝ համատեքստային-մեդիա բաններ: Այն կարող է լինել ստատիկ կամ անիմացիոն: Ցուցադրվում է էկրանի աջ կողմում:

              ____________________________

Թեմատիկ. Ցուցադրման պայմանն այն է, որ թեման համապատասխանի կարգավորումներում և/կամ օգտագործողի նախկին փորձառության մեջ նշված հիմնական բանալի բառերին (որոնում՝ օգտագործելով այս արտահայտությունները):

թեմատիկ գովազդ yandex - ում

Թեմատիկ գովազդ Յանդեքսում (նմուշ)


Այսինքն՝ կայքի թեմայի համընկնումը գովազդի օբյեկտի հետ պարտադիր պայման չէ՝ չնայած տեսակի անվանմանը և օրինակ ավիատոմսերի վաճառքի կայքում կարող է տեղադրվել ճամպրուկի գովազդ:

Թեմատիկ համատեքստային գովազդի ցուցադրման սկզբունքները՝

 • այն չի սպասվում այն ​​օգտվողի կողմից, ով պարզապես շրջում է ինտերնետում, ինչը նշանակում է, որ հիմնական խնդիրը ուշադրություն գրավելն է.
 • առաջատար տարր - պատկեր;
 • չի ցուցադրվում որոնման պահին, ուստի ճշգրիտ համապատասխանություն չի պահանջվում.
 • կարող է տեսանելի չլինել արգելափակումների պատճառով.
 • սեղմումների հաճախականությունը չի ազդում գնի վրա.
 • բնութագրվում է ցածր CTR-ով՝ սեղմումների հաճախականությամբ;
 • կարող է զայրացնող թվալ համառ ցուցադրումների հետևանքով:

Կայքերում կարող է ցուցադրվել տարբեր ձևաչափերի գովազդ՝

 • տեքստ;
 • տեքստային-գրաֆիկական;
 • գրաֆիկական.
Առաջին տարբերակը քիչ է տարածված կայքերի համար՝ ուշադրություն գրավելու ավելի ցածր ունակության պատճառով։
 • գրաֆիկական.

Առաջին տարբերակը քիչ է տարածված կայքերի համար՝ ուշադրություն գրավելու ավելի ցածր ունակության պատճառով։

                 _________________________

Remarketing կամ վերաթիրախավորող գովազդ. Մեկ այլ անունն է retargeting. Սա տեխնոլոգիա է, որն օգնում է ինտերնետում հասնել միայն այն օգտվողներին, ովքեր առընչվել են գովազդվող կայքի, ապրանքանիշի կամ բջջային հավելվածի հետ: Գովազդները որպես կանոն ցուցադրվում են կայքերում, սակայն Google-ն ունի նաև որոնման վերամարքեթինգ:
retargeting govazd
Retargeting գովազդ  


Ռեմարկետինգ գովազդի ցուցադրման սկզբունքները՝

 • Գովազդն ունի հատուկ բովանդակություն՝ կախված նպատակից (վերադարձնել գնորդին, հիշեցնել ձեր մասին, հատուկ առաջարկ անել և այլն);
 • կարգավորվում են ըստ ցուցակների, սեգմենտների կամ նպատակների:

Ձևաչափեր՝

 • տեքստային և գրաֆիկական գովազդներ;
 • բաններներ:

Եզակի հնարավորություն է ընձեռում դինամիկ վերամարքեթինգը՝ գեներացնելով անհատականացված գովազդ, որը ցույց է տալիս հենց այն, ինչով հետաքրքրում էր օգտատերը:

Ինչպես է աշխատում համատեքստային Գուգլ կամ Յանդեքս գովազդը


Համատեքստային գովազդն աշխատում է հետևյալ կերպ. gովազդատուն գրանցվում է կոնտեքստային գովազդային համակարգում օրինակ՝ Google Ads կամ Yandex.Direct -ում, և ստեղծում գովազդային արշավներ, որոնցում նշում է ցուցադրումների ժամերը, ցուցադրումների աշխարհագրությունը, բանալի բառերը, թիրախավորման այլ մանրամասներ, կատարում է տարբեր ճշգրտումներ, սահմանում ռազմավարություն, բեռնում գովազդը: Գովազդատուն սահմանում է այն դրույքաչափերը, որոնցով նա պատրաստ է վճարել համակարգին քլիքերի (PPC կամ Pay-Per-Click՝ վճարում քլիքի համար, գովազդի խոսակցական անվանումը) և կոնվերսիաների համար համար:

գուգլ գովազդ թիրախավորում Հայաստան

 Google Ads Հայաստան (թիրախավորում)


Երբ ցուցարդման պայմանը բավարարվում է (օրինակ, օգտատերը մուտքագրում է որոնման հարցում, որը համապատասխանում է գովազդի կարվավորումներում նշված բանալի բառին), աճուրդ է սկսվում այն ​​գովազդատուների միջև, ովքեր հետաքրքրված են հնարավոր ցուցադրությամբ: Ցուցադրվում է ավելի շահավետ դիրքում այն  գովազդատուի գովազդը, ով ավել բարձր գին կամ PPC է սահմանել տվյալ բանալի բառի համար:

Ամեն գովազդային բլոկի համար գովազդն ընտրվում է առանձին և դասակարգվում է տարբեր ցուցանիշների համադրմամբ (դրույք, նախորդ ցուցադրումների վիճակագրությունը կամ արդյունավետության կանխատեսումը, որակի գնահատում և այլն): Այս գործակիցները կարող են տարբեր լինել որոնման և թեմատիկ տիպի գովազդի համար:

Երբ օգտատերը քլիք է անում գովազդի վրա, գովազդատուից գանձվում է ցուցադրության գումարը, որը որոշվում է ակտիվ աճուրդի տեսակից և դրա մասնակիցների ներկայացրած հայտերից: Ցուցադրության գումարը կարող է սահմանվել նաև որպես ֆիքսված արժեք կամ շեմ, որը չպիտի գերազացվի:

Ի՞նչ նպատակների համար է հարմար համատեքստային գովազդը


Համատեքստային գովազդը կարող է արդյունավետորեն օգտագործվել, երբ կարիք է լինում՝

 • արագ ապահովել թիրախային լսարանի անցումները դեպի կայք: Դժվար է գտնել ինտերնետ մարքեթինգի այլ գործիք, որը կարող է համադրվել համատեքստային գովազդին արագության առումով.
 • վերադարձնել գնորդին. Remarketing-ը կօգնի դրան;
 • ավարտին հասցնել սկսված գնման գործընթացը. Դա կարող է արվել նաև վերաթիրախավորման արշավների միջոցով.
 • ինչ-որ բան փորձարկել. Օրինակ՝ նոր շուկա, ապրանքատեսակ, ​​առաջխաղացում, առավելությունների մի շարք, որոնք ենթադրաբար պետք է օգտագործվեն այլ գովազդային նյութերում։ Համատեքստային գովազդի օգնությամբ դա կարելի է անել արագ, տնտեսելով գումար, իսկ էֆեկտը կարելի է գնահատել մանրամասն վիճակագրության միջոցով:

Առավելություններն ու թերությունները


Համատեքստային գովազդի առավելություններից են`

 • թրաֆիկի արագ ծավալ. ապահովելու ունակություն: Անցումները դեպի կայք կսկսվեն վճարումից անմիջապես հետո.
 • ընկալունակություն գովազդի նկատմամբ. Գովազդները ցուցադրվում են նրանց, ովքեր հենց հիմա փնտրում են այդ ապրանքը.
 • աննկատ ձևաչափ. Գովազդներն ու ազդագրերը՝ բաններները օրգանապես տեղավորվում են բովանդակության մեջ ևչեն զայրացնում ի տարբերություն թուցիկ պատուհանների, անսպասելի ձայների և այլն;
 • թիրախավորման ճշգրտությունը. Դուք կարող եք հարմարեցնել գովազդի ցուցադրումներըըստ ժամանակի, աշխարհագրության, բանալի բառերի կամ հետաքրքրությունների, կայքերի, ինտերնետ հասանելիության սարքերի և այլ պարամետրերով, ինչը թույլ է տալիս առավել նպատակային առաջարկներ անել;
 • գովազդի քլիքի գնի ճկուն կառավարում: Ստանդարտ գովազդային համակարգի ռազմավարությունները լինում են  ձեռքով կառավորվող, որտեղ գովազդատուն գին է սահմանում՝ ելնելով իր արդյունավետության նկատառումներից, և ավտոմատ, որոնք իրենք են կառավարում բյուջեն սահմանված սահմաններում: Բացի այդ, Google Ads-ում դուք կարող եք ստեղծել ձեր սեփական սկրիպտերը ու կանոնները՝ քլիքի արժեքը կարգավորելու համար.
 • գործարկման բարձր արագություն: Փոքր և պարզ արշավի պատրաստումն ու վարումը քիչ ժամանակ է պահանջում.
 • մանրամասն վիճակագրություն. Համատեքստային գովազդային համակարգերը ինտեգրվում են վերլուծական (անալիտիկ) համակարգերին և ունեն տվյալների հավաքագրման և մշակման իրենց գործիքները.
 • փոփոխության արագությունը. Դուք կարող եք փոփոխություններ կատարել շատ արագ, դրանք կգործարկվեն չափավորելուց անմիջապես հետո;
 • գնել ձեր սեփական գնով: Համատեքստային գովազդը գործում է աճուրդի մոդելի վրա, այնպես որ կարող եք գնել քլիքերը այն արժեքով, որով պատրաստ եք վճարել.
 • ցածր նվազագույն բյուջե. Օրինակ, Yandex.Direct-ում դա ընդամենը 1000 ռուբլին է կամ 4000 - 5000 դրամը;
 • որոշ գործընթացներ ավտոմատացնելու ունակություն. Բանալի արտահայտությունների ընտրություն, շաբլոնների միջոցով գովազդի ստեղծում, նշումների ավելացում, բյուջեի կառավարում. աշխատանքի այս և այլ ասպեկտները կարող են ավտոմատացվել:

Թերությունները ներառում են.

 • ոչ նպատակային ցուցադրութններ. Բացասական բանալի բառերի անբավարար մշակման կամ թիրախավորման սխալների պատճառով կարող են լինել նախկինում չհետաքրքրված լսարանի կողմից քլիքեր.
 • մեկ քլիքի բարձր արժեք, որը կարող է բերել նրան, որ ներդրումները արդարացված չեն լինի.
 • բյուջեն արագորեն սպառելու ունակություն, եթե կարգավորումը ճիշտ չի կատարվում.
 • մշտական ​​մոնիտորինգի անհրաժեշտություն, ներառյալ հանգստյան օրերին և արձակուրդներին.
 • fraud click - եր կամ մրցակիցների կամ պատահական մարդկանց կողմից դիտավորյալ աննպատակ քլիքերի հավանականությունը .
 • անհիմն բուռն աճուրդի հավանականությունը.
 • գովազդի արգելափակում հատուկ հավելվածներով (ad blockers);
 • տրաֆիկի կախվածությունը առկա ֆինանսական միջոցներից.
 • որոնողական գովազդի նկատմամբ ավելի ցածր վստահությունը քան օրգանիկ արդյունքների: Որոշ օգտատերեր սկզբունքորեն չեն սեղմում գովազդի վրա.
 • որոշ ծառայությունների առաջմղման անկարողություն՝ սահմանված պահանջարկի բացակայության պատճառով.
որոշակի թեմաներով ինտերնետում գովազդի սահմանափակումներ կամ ամբողջական արգելքներ:

գուգլ գովազդ բաններ


<< Վերադառնալ Բառարան

 
 
Ծառայություն  Դասեր                Նյութեր  
                   
SEO Google
Analytics
              SEO
Բառարան
 
                   
SEO Audit Google
Ads
              Բլոգ  
                   
SEO Consulting GTM               Մետա Հաշվիչ  
                   
Google Analytics GSC                
                   
Google Ads SEO
Content Writing
               
                   
Landing Pages              
                     
фейсбук ютуб
                Linkedin Icon  
                     
-2025-