Բովանդակություն
• Գովազդի տեսակներ ըստ ձևաչափի
• Տեքստային
• Գրաֆիկական
• Գովազդի տեսակները ըստ տեղադրման ձևի
• Որոնման համակարգի գովազդ
• Թեմատիկ գովազդ
• Ռեմարկետինգ գովազդ կամ վերաթիրախավորող գովազդ
• Ինչպես է աշխատում համատեքստային գովազդը
• Ի՞նչ նպատակների համար է հարմար համատեքստային գովազդը
• Առավելություններն ու թերությունները
Կոնտեքստային գովազդը կամ այլ կերպ՝ համատեքստային գովազդը, ինտերնետային գովազդի տեսակ է, որը տեղադրվում է.
• որոնողական համակարգերում որպես որոնման արդյունք այն բանալի բառերի համար, որոնք նշվել են գովազդի կարգավորումներում.
• բջջային հավելվածներում կամ գովազդային ցանցի մասնակից կայքերում, երբ բավարարվում է հետևյալ պայմաններից որևէ մեկը.
ա) դրանց բովանդակությունը համապատասխանում է բանալի բառերին.
բ) օգտատերը նախկինում դրանք մուտքագրել է որոնման մեջ.
գ) օգտատերը առընչվել է կայքի հետ, և կատարվել է նրան վերաթիրախավորելու պայմանը:
Այսպիսով, համատեքստային գովազդը կախված է էջի բովանդակությունից և/կամ օգտագործողի փորձառությունից:Գովազդի տեսակներ և ձևաչափեր
Ըստ ձևաչափի տարբերում ենք կոնտեքստային գովազդի հետևյալ տեսակները՝
• Տեսքտային գովազդ
• Գրաֆիկական գովազդ
Տեքստային գովազդ
Տեքստային գովազդը ևս ունի իր տարատեսակները՝
• Տեքստային գովազդ
•
Տեքստային-գրաֆիկական գովազդ
Տեքստային գովազդ – տեքստային գովազդ կազմելու համար անհրաժեշտ է գովազդի վերնագիր և հիմնական տեքստ: Ոորպես կանոն Գուգլ գովազդների համար սահմանվում է 3-4 վերնագիր (Headline) որոնք հաջորդաբար ցուցադրվում են օգտատերերին և 4-5 հիմնակլան տեքստ (Description) լավագույն արդյունքի համար: Տեքստային գովազդում հնարավոր է ավելացնել տարբեր հավելումներ, օրինակ կարճ հղումների տեսքով, որոնք տանում են կայքի տարբեր էջեր մեկ գովազդի շրջանակներում:

Գուգլ գովազդ Հայաստանում (նմուշ)
|
|
Տեքստ-գրաֆիկական գովազդ – Գովազդի այս տեսակը վերնագրերին և տեքստին ավելացվում է պատկեր:
Գուգլ գովազդում որպես կանոն կարող եք ավելացնել գովազդվող ապրանքի, ծառայության կամ ընկերության մեկից ավելի պատկեր: Ինչպես վերնագրերը և նկարագրությունները, Գուգլը կսկսի շրջանառել դրանք՝ ամենապահանջվածները զտելու նպատակով:
Յանդեքս գովազդի պարագաում տեքստ-գրաֆիկական գովազդները (Текстово-графические объявления) օգտագործում են Smart Design տեխնոլոգիան՝ որոշելու համար, թե ինչ գովազդային տարրեր են համապատասխանում յուրաքանչյուր օգտատիրոջը և ձեր կայքին, և անհրաժեշտության դեպքում կարող են ավելացնել տեքստ, կայքի հղումներ, գործողությունների կոճակներ և ինտերակտիվ տարրեր: Յանեքսի գովազդի դեպքում ևս գովազդները կարող են ցուցադրվել Յանդեքս որոնման մեջ կամ Յանդեքս գովազդային ցանցի (РСЯ - Рекламная сеть Яндекса) մասնակից կայքերում:

Յանդեքս գովազդ Ռուսաստանում (նմուշ)
|
|
Գրաֆիկական գովազդ
Գրաֆիկական գովազդը իրենից ներկայացնում է ստատիկ կամ շարժական նկար բաններ: Բաններային գովազդները որպես կանոն կիրառում են բրենդի ճանաչելիությունը բարձրացնելու համար: Ի տարբերություն տեքստային գովազդի, որտեղ գովազդատուն վճարում է քլիքի համար, բաններային գովազդի դեպքում վճարում եք դիտումների համար:

Google գովազդ դիսպլեյ ցանցում (նմուշ)
|
|
Ըստ ձևաչափի գովազդի տեսակները լինում են՝
• Որոնման համակարգի գովազդ
• Թեմատիկ գովազդ
• Ռեմարկետինգ կամ վերաթիրախավորող գովազդ
Որոնման համակարգի գովազդ. Գովազդները ցուցադրվում են որոնման արդյունքներում, եթե օգտագործողի կողմից մուտքագրված հարցումները համընկնում են կարգավորման ընթացքում նշված բանալի բառերին և արտահայտություններին: Yandex.Direct և Google Ads (նախկինում Google Adwords) համակարգերում որոնման գովազդները ցուցադրվում են օրգանակիկ արդյունքների վերևում, ներքևում և երբեմն նաև կողքից:

Գուգլ գովազդ որոնման արդյունքներում (նմուշ)
|
|
Ցուցադրումների քանակը կախված է այն սարքից, որի վրա կատարվում է որոնումը, հարցման տեսակից և աճուրդի կարգավիճակից: Այսպես, օրինակ, Google գովազդ տեղադրելիս կոմերցիոն հարցումների համար չորս գովազդ կարող է ցուցադրվել որոնման արդյունքների վերևում՝ դեսքթոփի վրա, իսկ երեքը՝ սմարթֆոնի վրա:
Համատեքստային գովազդի ցուցադրման սկզբունքները
• ցուցադրվում է, երբ դա տեղին է.
•
ճշգրիտ պատասխանում է օգտագործողի հարցմանը.
•
ակնկալված է, հետևաբար նրա նկատմամբ վերաբերմունքը դրական է.
•
ուշադրության հիմնական տարրը վերնագիրն է.
•
կարևոր է գովազդի սեղմելիությունը:
Որոնման արդյունքների գովազդը տեքստային է և բաղկացած է հետևյալ տարրերից.
•
վերնագիր;
•
հիմնական տեքստ;
•
հղումներ (հաճախ ցուցադրվող հասցեով տիրույթի անունից հետո);
• լրացուցիչ տարրեր, որոնց հավաքածուն կարող է տարբերվել տարբեր համակարգերում (արագ հղումներ նկարագրություններով կամ առանց դրանց, պարզաբանումներ, կոնտակտներ, ֆավիկոն, կառուցվածքային տվյալներ):
Yandex-ը որոնման մեջ տեքստային գովազդի այլընտրանք ունի՝ համատեքստային-մեդիա բաններ: Այն կարող է լինել ստատիկ կամ անիմացիոն: Ցուցադրվում է էկրանի աջ կողմում:
____________________________
Թեմատիկ. Ցուցադրման պայմանն այն է, որ թեման համապատասխանի կարգավորումներում և/կամ օգտագործողի նախկին փորձառության մեջ նշված հիմնական բանալի բառերին (որոնում՝ օգտագործելով այս արտահայտությունները):

Թեմատիկ գովազդ Յանդեքսում (նմուշ)
|
|
Այսինքն՝ կայքի թեմայի համընկնումը գովազդի օբյեկտի հետ պարտադիր պայման չէ՝ չնայած տեսակի անվանմանը և օրինակ ավիատոմսերի վաճառքի կայքում կարող է տեղադրվել ճամպրուկի գովազդ:
Թեմատիկ համատեքստային գովազդի ցուցադրման սկզբունքները՝
•
այն չի սպասվում այն օգտվողի կողմից, ով պարզապես շրջում է ինտերնետում, ինչը նշանակում է, որ հիմնական խնդիրը ուշադրություն գրավելն է.
•
առաջատար տարր - պատկեր;
•
չի ցուցադրվում որոնման պահին, ուստի ճշգրիտ համապատասխանություն չի պահանջվում.
•
կարող է տեսանելի չլինել արգելափակումների պատճառով.
•
սեղմումների հաճախականությունը չի ազդում գնի վրա.
•
բնութագրվում է ցածր CTR-ով՝ սեղմումների հաճախականությամբ;
•
կարող է զայրացնող թվալ համառ ցուցադրումների հետևանքով:
Կայքերում կարող է ցուցադրվել տարբեր ձևաչափերի գովազդ՝
•
տեքստ;
•
տեքստային-գրաֆիկական;
•
գրաֆիկական.
Առաջին տարբերակը քիչ է տարածված կայքերի համար՝ ուշադրություն գրավելու ավելի ցածր ունակության պատճառով։
•
գրաֆիկական.
Առաջին տարբերակը քիչ է տարածված կայքերի համար՝ ուշադրություն գրավելու ավելի ցածր ունակության պատճառով։
_________________________
Remarketing կամ վերաթիրախավորող գովազդ. Մեկ այլ անունն է retargeting. Սա տեխնոլոգիա է, որն օգնում է ինտերնետում հասնել միայն այն օգտվողներին, ովքեր առընչվել են գովազդվող կայքի, ապրանքանիշի կամ բջջային հավելվածի հետ: Գովազդները որպես կանոն ցուցադրվում են կայքերում, սակայն Google-ն ունի նաև որոնման վերամարքեթինգ:
 |
Retargeting գովազդ |
Ռեմարկետինգ գովազդի ցուցադրման սկզբունքները՝
•
Գովազդն ունի հատուկ բովանդակություն՝ կախված նպատակից (վերադարձնել գնորդին, հիշեցնել ձեր մասին, հատուկ առաջարկ անել և այլն);
•
կարգավորվում են ըստ ցուցակների, սեգմենտների կամ նպատակների:
Ձևաչափեր՝
•
տեքստային և գրաֆիկական գովազդներ;
• բաններներ:
Եզակի հնարավորություն է ընձեռում դինամիկ վերամարքեթինգը՝ գեներացնելով անհատականացված գովազդ, որը ցույց է տալիս հենց այն, ինչով հետաքրքրում էր օգտատերը:
Ինչպես է աշխատում համատեքստային Գուգլ կամ Յանդեքս գովազդը
Համատեքստային գովազդն աշխատում է հետևյալ կերպ. gովազդատուն գրանցվում է կոնտեքստային գովազդային համակարգում օրինակ՝ Google Ads կամ Yandex.Direct -ում, և ստեղծում գովազդային արշավներ, որոնցում նշում է ցուցադրումների ժամերը, ցուցադրումների աշխարհագրությունը, բանալի բառերը, թիրախավորման այլ մանրամասներ, կատարում է տարբեր ճշգրտումներ, սահմանում ռազմավարություն, բեռնում գովազդը: Գովազդատուն սահմանում է այն դրույքաչափերը, որոնցով նա պատրաստ է վճարել համակարգին քլիքերի (PPC կամ Pay-Per-Click՝ վճարում քլիքի համար, գովազդի խոսակցական անվանումը) և կոնվերսիաների համար համար:

Google Ads Հայաստան (թիրախավորում)
|
|
Երբ ցուցարդման պայմանը բավարարվում է (օրինակ, օգտատերը մուտքագրում է որոնման հարցում, որը համապատասխանում է գովազդի կարվավորումներում նշված բանալի բառին), աճուրդ է սկսվում այն գովազդատուների միջև, ովքեր հետաքրքրված են հնարավոր ցուցադրությամբ: Ցուցադրվում է ավելի շահավետ դիրքում այն գովազդատուի գովազդը, ով ավել բարձր գին կամ PPC է սահմանել տվյալ բանալի բառի համար:
Ամեն գովազդային բլոկի համար գովազդն ընտրվում է առանձին և դասակարգվում է տարբեր ցուցանիշների համադրմամբ (դրույք, նախորդ ցուցադրումների վիճակագրությունը կամ արդյունավետության կանխատեսումը, որակի գնահատում և այլն): Այս գործակիցները կարող են տարբեր լինել որոնման և թեմատիկ տիպի գովազդի համար:
Երբ օգտատերը քլիք է անում գովազդի վրա, գովազդատուից գանձվում է ցուցադրության գումարը, որը որոշվում է ակտիվ աճուրդի տեսակից և դրա մասնակիցների ներկայացրած հայտերից: Ցուցադրության գումարը կարող է սահմանվել նաև որպես ֆիքսված արժեք կամ շեմ, որը չպիտի գերազացվի:
Ի՞նչ նպատակների համար է հարմար համատեքստային գովազդը
Համատեքստային գովազդը կարող է արդյունավետորեն օգտագործվել, երբ կարիք է լինում՝
•
արագ ապահովել թիրախային լսարանի անցումները դեպի կայք: Դժվար է գտնել ինտերնետ մարքեթինգի այլ գործիք, որը կարող է համադրվել համատեքստային գովազդին արագության առումով.
•
վերադարձնել գնորդին. Remarketing-ը կօգնի դրան;
• ավարտին հասցնել սկսված գնման գործընթացը. Դա կարող է արվել նաև վերաթիրախավորման արշավների միջոցով.
•
ինչ-որ բան փորձարկել. Օրինակ՝ նոր շուկա, ապրանքատեսակ, առաջխաղացում, առավելությունների մի շարք, որոնք ենթադրաբար պետք է օգտագործվեն այլ գովազդային նյութերում։ Համատեքստային գովազդի օգնությամբ դա կարելի է անել արագ, տնտեսելով գումար, իսկ էֆեկտը կարելի է գնահատել մանրամասն վիճակագրության միջոցով:
Առավելություններն ու թերությունները
Համատեքստային գովազդի առավելություններից են`
• թրաֆիկի արագ ծավալ. ապահովելու ունակություն: Անցումները դեպի կայք կսկսվեն վճարումից անմիջապես հետո.
• ընկալունակություն գովազդի նկատմամբ. Գովազդները ցուցադրվում են նրանց, ովքեր հենց հիմա փնտրում են այդ ապրանքը.
• աննկատ ձևաչափ. Գովազդներն ու ազդագրերը՝ բաններները օրգանապես տեղավորվում են բովանդակության մեջ ևչեն զայրացնում ի տարբերություն թուցիկ պատուհանների, անսպասելի ձայների և այլն;
• թիրախավորման ճշգրտությունը. Դուք կարող եք հարմարեցնել գովազդի ցուցադրումներըըստ ժամանակի, աշխարհագրության, բանալի բառերի կամ հետաքրքրությունների, կայքերի, ինտերնետ հասանելիության սարքերի և այլ պարամետրերով, ինչը թույլ է տալիս առավել նպատակային առաջարկներ անել;
• գովազդի քլիքի գնի ճկուն կառավարում: Ստանդարտ գովազդային համակարգի ռազմավարությունները լինում են ձեռքով կառավորվող, որտեղ գովազդատուն գին է սահմանում՝ ելնելով իր արդյունավետության նկատառումներից, և ավտոմատ, որոնք իրենք են կառավարում բյուջեն սահմանված սահմաններում: Բացի այդ, Google Ads-ում դուք կարող եք ստեղծել ձեր սեփական սկրիպտերը ու կանոնները՝ քլիքի արժեքը կարգավորելու համար.
• գործարկման բարձր արագություն: Փոքր և պարզ արշավի պատրաստումն ու վարումը քիչ ժամանակ է պահանջում.
• մանրամասն վիճակագրություն. Համատեքստային գովազդային համակարգերը ինտեգրվում են վերլուծական (անալիտիկ) համակարգերին և ունեն տվյալների հավաքագրման և մշակման իրենց գործիքները.
•
փոփոխության արագությունը. Դուք կարող եք փոփոխություններ կատարել շատ արագ, դրանք կգործարկվեն չափավորելուց անմիջապես հետո;
•
գնել ձեր սեփական գնով: Համատեքստային գովազդը գործում է աճուրդի մոդելի վրա, այնպես որ կարող եք գնել քլիքերը այն արժեքով, որով պատրաստ եք վճարել.
•
ցածր նվազագույն բյուջե. Օրինակ, Yandex.Direct-ում դա ընդամենը 1000 ռուբլին է կամ 4000 - 5000 դրամը;
•
որոշ գործընթացներ ավտոմատացնելու ունակություն. Բանալի արտահայտությունների ընտրություն, շաբլոնների միջոցով գովազդի ստեղծում, նշումների ավելացում, բյուջեի կառավարում. աշխատանքի այս և այլ ասպեկտները կարող են ավտոմատացվել:
Թերությունները ներառում են.
• ոչ նպատակային ցուցադրութններ. Բացասական բանալի բառերի անբավարար մշակման կամ թիրախավորման սխալների պատճառով կարող են լինել նախկինում չհետաքրքրված լսարանի կողմից քլիքեր.
•
մեկ քլիքի բարձր արժեք, որը կարող է բերել նրան, որ ներդրումները արդարացված չեն լինի.
•
բյուջեն արագորեն սպառելու ունակություն, եթե կարգավորումը ճիշտ չի կատարվում.
•
մշտական մոնիտորինգի անհրաժեշտություն, ներառյալ հանգստյան օրերին և արձակուրդներին.
• fraud click - եր կամ
մրցակիցների կամ պատահական մարդկանց կողմից դիտավորյալ աննպատակ քլիքերի հավանականությունը .
• անհիմն բուռն աճուրդի հավանականությունը.
• գովազդի արգելափակում հատուկ հավելվածներով (ad blockers);
• տրաֆիկի կախվածությունը առկա ֆինանսական միջոցներից.
• որոնողական գովազդի նկատմամբ ավելի ցածր վստահությունը քան օրգանիկ արդյունքների: Որոշ օգտատերեր սկզբունքորեն չեն սեղմում գովազդի վրա.
• որոշ ծառայությունների առաջմղման անկարողություն՝ սահմանված պահանջարկի բացակայության պատճառով.
որոշակի թեմաներով ինտերնետում գովազդի սահմանափակումներ կամ ամբողջական արգելքներ:
|