Բովանդակություն
l Ինչպիսի՞ն պետք է լինի կայքի բովանդակությունը
l Բովանդակության ձևեր
• Տեքստ
• Գրաֆիկական
• Տեսանյութ
• Աուդիո
l Բովանդակության աղբյուրներ
• Հեղինակային
• Copy-paste
• Օգտատերերի կողմից ստեղծված
Կայքի բովանդակությունը՝ խոսակցականում կոնտենտը, ռեսուրսի ողջ տեղեկատվական բովանդակությունն է՝ տեքստեր, պատկերներ, տեսանյութեր, ձայնագրություններ: Այն կարևոր դեր է խաղում կայքի գործունեության մեջ. այն ազդում է կոնվերսիայի, որոնման համակարգերում վարկանիշի և լսարանի ներգրավվածության վրա:
Ինչպիսի՞ն պետք է լինի կայքի բովանդակությունը
Բովանդակության որակը գնահատելու ուղեցույցը.
օգտակար. Միևնույն ժամանակ որևէ բանի և ամեն ինչի մասին տեքստը չի պատասխանի օգտատիրոջ հարցմանը: Անպատշաճ տեղադրված գրաֆիկական բովանդակությունը միայն բեռնում է ռեսուրսը.
օրենքներին համապատասխանությունը. Խախտումները կարող են հանգեցնել վարչական և քրեական պատասխանատվության.
ճշմարտացիություն. Նյութերը չպետք է պարունակեն փաստական սխալներ կամ դիտավորյալ խեղաթյուրումներ.
գեղեցիկ ներկայացում. Տեքստը պետք է կառուցված լինի, պատկերները հավասարեցվեն և այլն;
համապատասխանությունը որոնման համակարգի պահանջներին. SEO-ի համար հարմար բովանդակությունը կարող է ապահովել որոնման արդյունքների վարկանիշի բարձրացում;
բազմազանություն. Ավելի արդյունավետ է տարբեր տեսակի բովանդակության համադրումը, տեքստի համադրումը վիդեո, գրաֆիկական նյութերի հետ;
գրագիտություն. Սխալների մեծ քանակությունը վատ տպավորություն է ստեղծում.
համապատասխանություն. Եթե տեղեկատվությունը ժամանակի ընթացքում փոխվում է, ապա պետք է փոփոխություններ կատարվեն նյութերում, որպեսզի դրանք շարունակեն օգտակար մնալ:
Խորհուրդ է տրվում պարբերաբար ավելացնել նոր հրապարակումներ՝ լսարանի հետաքրքրությունը պահպանելու, որոնիչներին ցուցադրելու ռեսուրսի զարգացումը և օպտիմալացնել կայքը հարցումների ավելի լայն միջուկի միջոցով:
Բովանդակության ձևեր
Տեքստ
Տեքստային կոնտենտը կամ բովանդակությունը շատ ռեսուրսների հիմքն է: Դրանց մեջ են մտնում հոդվածներ, նշումներ, նորություններ, նկարագրություններ, մամուլի հաղորդագրություններ, ակնարկներ և այլն:
Գրաֆիկական
Գրաֆիկական կոնտենտը կամ բովանդակությունը հաճախ հանդես է գալիս որպես տեքստային բովանդակության հավելում, բայց երբեմն այն հիմնականն է:
Պատկերները պետք է լինեն.
• բարձր լուծումային;
• եզակի կամ չխախտող հեղինակային իրավունքները.
• օպտիմիզացված (չդանդաղեցնող բեռնումը, սահմանված հատկանիշներով);
• ներդաշնակ է միջավայրին:
Պատկերները հեշտացնում են տեքստի բովանդակության ընկալումը, դրակա ազդում կայքում օգտատերերի վարքագծի վրա և կարող են լինել թրաֆիկի լրացուցիչ աղբյուր, եթե դրանք լավ տեղ են զբաղեցնում պատկերների որոնումների մեջ:
Տեսանյութ
Տեսանյութի բովանդակությունը կամ վիդեո կոնտենտը կարող է լինել առաջնային կամ երկրորդական: Վիդեո կոնտնենտը ոույլ է տալիս զգալիորեն մեծացնել օգտատերի կողմից էջում անցկացրած ժամանակը, ինչը դրականորեն է ազդում SEO վարքագծային գործոնների վրա։
Մարդիկ պատրաստակամորեն դիտում են բարձրորակ տեսանյութ, այն կարող է օգտագործվել բովանդակությունը դիվերսիֆիկացնելու, իսկ արտադրանքը հնարավորինս հստակ ցուցադրելու համար: Կեղծելու բարդությունը և բազմակողմանի ազդեցությունը (տեսողական և ձայնային, զգացմունքների փոխանցում, տրամադրություն ստեղծելը) վիդեո կոնտենտը դարձնում են արդյունավետ մարքեթինգային գործիք:
Աուդիո
Աուդիո կոնտենտը` երաժշտություն, փոդքասթեր, հարցազրույցներ և այլն, տեղին է տարբեր տեսակի վեբ կայքերի համար: Ամենատարածվածը կրթական և ժամանցային վեբ կայքերի աուդիո կոնտենտն է: Առևտրային նախագծերում դասական կիրառման դեպքը հաճախորդների ձայնային արձագանքներն են:
Բովանդակության աղբյուրներ
Հեղինակային
Օրիգինալ բովանդակությունը բարձր է գնահատվում որոնման համակարգերի և օգտատերերի կողմից: Նյութերի ստեղծման մեթոդներ.
• ինքնուրույն;
• դիմել մասնագիտացված գործակալություններին;
• աշխատակազմում պատճենահանող/դիզայներ/լուսանկարիչ/վիդեոգրաֆ վարձել;
• պատրաստի աշխատանքների պատվիրում կամ գնում ֆրիլանսերներից,
• հոդվածների բորսաներում, ֆոտոբանկերում և այլն:
Տեքստային նյութերի տարբերակում են.
• copywriting – զրոյից տեքստ գրել՝ հիմնվելով հեղինակի փորձի և գիտելիքների վրա.
• վերաշարադրում՝ ստեղծելով նոր տեքստ՝ սեփական բառերով ներկայացնելով գոյություն ունեցողներից մեկը կամ մի քանիսը.
• թարգմանություն – օտարալեզու աղբյուրի օգտագործում:
Բովանդակության որակը կախված է ցանկալի թեմայի հեղինակի փորձից և նյութեր ստեղծելու կարողությունից: Նախապատրաստումը պահանջում է ժամանակ և ներդրումներ, սակայն լսարանի և որոնողական համակարգերի վրա ազդեցության աստիճանը, որպես կանոն, փոխհատուցում է ամեն ինչ։
Copy-paste
Կայքը լրացնելու այս տարբերակով ուղղակիորեն փոխառվում է ուրիշի բովանդակությունը։ Սա.
• կարող է անօրինական լինել, եթե տեղեկատվությունը ազատորեն չի տարածվում.
• հանգեցնում է կայքի դիրքերի անկման որոնման համակարգերում.
• կարող է վնասակար լինել տեղեկատվական նախագծերի համար օգտագործողների ներգրավվածության համար.
• կարող է բացասաբար ազդել առևտրային կայքերում կոնվերսիայի վրա:
Կա «սպիտակ» copy-paste-ի տարբերակ, երբ սկզբնաղբյուրին տրվում է հղում։
Կանոնների համաձայն ֆորմատավորված և յուրահատուկ միջավայրով ուղեկցվող առանձին դրվագներ մեջբերում անելը copy-paste չէ։
Օգտատերերի կողմից ստեղծված
Օգտատերերի կողմից ստեղծված բովանդակությունը այլ կերպ անվանում են UGS (User-generate content). Սա ուղղակիորեն օգտագործողների կողմից ստեղծված տեղեկատվական բովանդակություն է՝ մեկնաբանություններ, ակնարկներ, գրառումներ և այլն:
Օգտագործողի կողմից ստեղծված բովանդակությունը կարող է լրացնել կամ լինել էջի հիմնական բովանդակությունը: Այն գնահատվում է բնական լինելու, արձագանքներ ստանալու և ներգրավվածություն ցուցաբերելու համար: Նման բովանդակությունը պահանջում է մշտական մոնիտորինգ և չափավորություն՝ ապահովելու համար, որ այն մնա քաղաքակիրթ, օրինական և զերծ սպամից:
|