Կոնտենտ  

 



Բովանդակություն

 l Ինչպիսի՞ն պետք է լինի կայքի բովանդակությունը
 l Բովանդակության ձևեր
        •  Տեքստ
        •  Գրաֆիկական
        •  Տեսանյութ
        •  Աուդիո
 l Բովանդակության աղբյուրներ
        •  Հեղինակային
        •  Copy-paste
        •  Օգտատերերի կողմից ստեղծված

Կայքի բովանդակությունը՝ խոսակցականում կոնտենտը, ռեսուրսի ողջ տեղեկատվական բովանդակությունն է՝ տեքստեր, պատկերներ, տեսանյութեր, ձայնագրություններ: Այն կարևոր դեր է խաղում կայքի գործունեության մեջ. այն ազդում է կոնվերսիայի, որոնման համակարգերում վարկանիշի և լսարանի ներգրավվածության վրա:

Ինչպիսի՞ն պետք է լինի կայքի բովանդակությունը

Բովանդակության որակը գնահատելու ուղեցույցը.

օգտակար. Միևնույն ժամանակ որևէ բանի և ամեն ինչի մասին տեքստը չի պատասխանի օգտատիրոջ հարցմանը: Անպատշաճ տեղադրված գրաֆիկական բովանդակությունը միայն բեռնում է ռեսուրսը.
օրենքներին համապատասխանությունը. Խախտումները կարող են հանգեցնել վարչական և քրեական պատասխանատվության.
ճշմարտացիություն. Նյութերը չպետք է պարունակեն փաստական ​​սխալներ կամ դիտավորյալ խեղաթյուրումներ.
գեղեցիկ ներկայացում. Տեքստը պետք է կառուցված լինի, պատկերները հավասարեցվեն և այլն;
համապատասխանությունը որոնման համակարգի պահանջներին. SEO-ի համար հարմար բովանդակությունը կարող է ապահովել որոնման արդյունքների վարկանիշի բարձրացում;
բազմազանություն. Ավելի արդյունավետ է տարբեր տեսակի բովանդակության համադրումը, տեքստի համադրումը վիդեո, գրաֆիկական նյութերի հետ;
գրագիտություն. Սխալների մեծ քանակությունը վատ տպավորություն է ստեղծում.
համապատասխանություն. Եթե ​​տեղեկատվությունը ժամանակի ընթացքում փոխվում է, ապա պետք է փոփոխություններ կատարվեն նյութերում, որպեսզի դրանք շարունակեն օգտակար մնալ:

Խորհուրդ է տրվում պարբերաբար ավելացնել նոր հրապարակումներ՝ լսարանի հետաքրքրությունը պահպանելու, որոնիչներին ցուցադրելու ռեսուրսի զարգացումը և օպտիմալացնել կայքը հարցումների ավելի լայն միջուկի միջոցով:

Բովանդակության ձևեր


Տեքստ
Տեքստային կոնտենտը կամ բովանդակությունը շատ ռեսուրսների հիմքն է: Դրանց մեջ են մտնում հոդվածներ, նշումներ, նորություններ, նկարագրություններ, մամուլի հաղորդագրություններ, ակնարկներ և այլն:

Գրաֆիկական
Գրաֆիկական կոնտենտը կամ բովանդակությունը հաճախ հանդես է գալիս որպես տեքստային բովանդակության հավելում, բայց երբեմն այն հիմնականն է:

   Պատկերները պետք է լինեն.
 •   բարձր լուծումային;
 •   եզակի կամ չխախտող հեղինակային իրավունքները.
 •   օպտիմիզացված (չդանդաղեցնող բեռնումը, սահմանված հատկանիշներով);
 •   ներդաշնակ է միջավայրին:

Պատկերները հեշտացնում են տեքստի բովանդակության ընկալումը, դրակա ազդում կայքում օգտատերերի վարքագծի վրա և կարող են լինել թրաֆիկի լրացուցիչ աղբյուր, եթե դրանք լավ տեղ են զբաղեցնում պատկերների որոնումների մեջ:

Տեսանյութ
Տեսանյութի բովանդակությունը կամ վիդեո կոնտենտը կարող է լինել առաջնային կամ երկրորդական: Վիդեո կոնտնենտը ոույլ է տալիս զգալիորեն մեծացնել օգտատերի կողմից էջում անցկացրած ժամանակը, ինչը դրականորեն է ազդում SEO վարքագծային գործոնների վրա։

Մարդիկ պատրաստակամորեն դիտում են բարձրորակ տեսանյութ, այն կարող է օգտագործվել բովանդակությունը դիվերսիֆիկացնելու, իսկ արտադրանքը հնարավորինս հստակ ցուցադրելու համար: Կեղծելու բարդությունը և բազմակողմանի ազդեցությունը (տեսողական և ձայնային, զգացմունքների փոխանցում, տրամադրություն ստեղծելը) վիդեո կոնտենտը դարձնում են արդյունավետ մարքեթինգային գործիք:

Աուդիո
Աուդիո կոնտենտը` երաժշտություն, փոդքասթեր, հարցազրույցներ և այլն, տեղին է տարբեր տեսակի վեբ կայքերի համար: Ամենատարածվածը կրթական և ժամանցային վեբ կայքերի աուդիո կոնտենտն է: Առևտրային նախագծերում դասական կիրառման դեպքը հաճախորդների ձայնային արձագանքներն են:

Բովանդակության աղբյուրներ

Հեղինակային


Օրիգինալ բովանդակությունը բարձր է գնահատվում որոնման համակարգերի և օգտատերերի կողմից: Նյութերի ստեղծման մեթոդներ.

 •   ինքնուրույն;
 •   դիմել մասնագիտացված գործակալություններին;
 •   աշխատակազմում պատճենահանող/դիզայներ/լուսանկարիչ/վիդեոգրաֆ վարձել;
 •   պատրաստի աշխատանքների պատվիրում կամ գնում ֆրիլանսերներից,  •   հոդվածների բորսաներում, ֆոտոբանկերում և այլն:

Տեքստային նյութերի տարբերակում են.

 •   copywriting – զրոյից տեքստ գրել՝ հիմնվելով հեղինակի փորձի և գիտելիքների վրա.
 •   վերաշարադրում՝ ստեղծելով նոր տեքստ՝ սեփական բառերով ներկայացնելով գոյություն ունեցողներից մեկը կամ մի քանիսը.
 •   թարգմանություն – օտարալեզու աղբյուրի օգտագործում:

Բովանդակության որակը կախված է ցանկալի թեմայի հեղինակի փորձից և նյութեր ստեղծելու կարողությունից: Նախապատրաստումը պահանջում է ժամանակ և ներդրումներ, սակայն լսարանի և որոնողական համակարգերի վրա ազդեցության աստիճանը, որպես կանոն, փոխհատուցում է ամեն ինչ։

Copy-paste


Կայքը լրացնելու այս տարբերակով ուղղակիորեն փոխառվում է ուրիշի բովանդակությունը։ Սա.

 •   կարող է անօրինական լինել, եթե տեղեկատվությունը ազատորեն չի տարածվում.
 •   հանգեցնում է կայքի դիրքերի անկման որոնման համակարգերում.
 •   կարող է վնասակար լինել տեղեկատվական նախագծերի համար օգտագործողների ներգրավվածության համար.
 •   կարող է բացասաբար ազդել առևտրային կայքերում կոնվերսիայի վրա:

Կա «սպիտակ» copy-paste-ի տարբերակ, երբ սկզբնաղբյուրին տրվում է հղում։

Կանոնների համաձայն ֆորմատավորված և յուրահատուկ միջավայրով ուղեկցվող առանձին դրվագներ մեջբերում անելը copy-paste չէ։

Օգտատերերի կողմից ստեղծված


Օգտատերերի կողմից ստեղծված բովանդակությունը այլ կերպ անվանում են UGS (User-generate content). Սա ուղղակիորեն օգտագործողների կողմից ստեղծված տեղեկատվական բովանդակություն է՝ մեկնաբանություններ, ակնարկներ, գրառումներ և այլն:

Օգտագործողի կողմից ստեղծված բովանդակությունը կարող է լրացնել կամ լինել էջի հիմնական բովանդակությունը: Այն գնահատվում է բնական լինելու, արձագանքներ ստանալու և ներգրավվածություն ցուցաբերելու համար: Նման բովանդակությունը պահանջում է մշտական ​​մոնիտորինգ և չափավորություն՝ ապահովելու համար, որ այն մնա քաղաքակիրթ, օրինական և զերծ սպամից:

<< Back to Glossary

 
 
Services  Trainings  Useful  
   
SEO Google Analytics SEO Glossary  
   
SEO Audit Google Ads Blog  
   
SEO Consulting Google Tag Manager Meta Calculator  
   
Google Analytics GSC  
   
Google Ads SEO Content Writing  
   
Landing Pages  
       
фейсбук ютуб LinkedIn Logo  
     
-2025-