Ինտերնետ Մարկետինգ  

 



Բովանդակություն

 •   Ինչ է ինտերնետ մարքեթինգը
 •   Ինտերնետ մարքեթինգի տեսակները
      •   SEO
      •   Համատեքստային գովազդ
      •   SMM
      •   Մեդիա գովազդ
      •   Առաջխաղացում բլոգերների միջոցով
      •   Վեբ վերլուծություն
      •   Լրացուցիչ ուղղություններ

Ինտերնետ Մարքեթինգ


«Ինտերնետ մարքեթինգ» հասկացությունը ծանոթ է գրեթե բոլորին, ովքեր փորձել են առցանց բիզնես վարել և հաճախորդներին ներգրավել իրենց ընկերություն: Ինտերնետ մարկետինգը միջոցառումների համալիր է, որն ուղղված է իրազեկության բարձրացմանը, նոր այցելուների ներգրավմանը կամ կայքի առաջխաղացմանը: Շատ առումներով, ինտերնետի միջոցով առաջխաղացումը փոխարինել է առաջխաղացման դասական օֆլայն մեթոդներին. այն ավելի էժան է և արդյունավետ, եթե դրա հնարավորությունները ճիշտ օգտագործվեն:

internet marketing & socail media marketing


Ինչ է ինտերնետ մարքեթինգը


Բիզնեսներն ակտիվորեն տեղափոխվում են առցանց։ Ոչ միայն բիզնեսները. մարդիկ նույնպես վերջին տասնամյակների ընթացքում սկսել են ավելի ու ավելի շատ ժամանակ անցկացնել համակարգչի մոտ և ավելի քիչ հեռուստացույցի առաջ: Ինֆորմացիայի բանավոր ստացումն իր տեղը զիջել է բլոգեր կարդալուն. տրանսպորտում կամ փողոցում ցուցապաստառներն ու գովազդային վահանակները գնալով ավելի անարդյունավետ են աշխատում իսկ օնլայն բաններներն ավելի լավ: Ավանդական գովազդային մեթոդներն այլևս արդյունավետ չեն, մանավանդ որ ավելի ու ավելի շատ ընկերություններ են սկսում աշխատել հիմնականում համացանցի միջոցով: Հետևաբար, համացանցը դառնում է ոչ միայն հարթակ, որտեղ կազմակերպություններն առաջարկում են ապրանքներ և ծառայություններ, այլ նաև միջոց՝ խոսելու իրենց ընկերության մասին, իրենց գովազդելու և այցելուներ գրավելու համար: Ինտերնետ մարքեթինգը գործիքների մի շարք է, որոնք օգնում են այս առաջխաղացման համար և մեթոդների ամբողջություն, որոնք ծառայում են կայքի առաջխաղացման նպատակներին: Գրագետ մարքեթոլոգները գրեթե միշտ օգտագործում են միանգամից մի քանի մարքետինգային գործիք և հաշվի են առնում տարբեր ոլորտների առանձնահատկություններն ու նրբությունները։

Ինտերնետ մարքեթինգի տարատեսակները


Յուրաքանչյուր ուղղություն ունի օգտագործման իր առանձնահատկությունները: Շատ հաճախ, մի քանիսը կիրառվում են զուգահեռաբար. ոմանք արագ են աշխատում, բայց թանկ են, մյուսները ավելի քիչ գումար են տանում, բայց արդյունքների համար պետք է սպասել մի քանի ամիս:

Մարքեթինգային ռազմավարությունը ներառում է այն հարցերի պատասխանները, թե որ մեթոդներն օգտագործել և ինչ չափով, կախված է շուկայի իրավիճակից և ոլորտի բնութագրերից: Որոշ դեպքերում կայծակնային արագ մեկնարկը կարևոր է, այլ դեպքում խնայողությունները ավելի կարևոր են, քան արագ առաջխաղացումը:

SEO

SEO - Search Engine Optimization, որոնման համակարգի օպտիմալացում: Սա գործիքների մի շարք է, որը թույլ է տալիս բարձրացնել կայքի դիրքերը և վարկանիշը որոնման համակարգերում: Հայտնի է, որ մարդկանց մեծ մասը, ովքեր ցանկանում են ինչ-որ բան գտնել, դիմում են որոնման համակարգերին և սովորաբար ընտրում են առաջին էջին հայտնված պատասխաններից մեկը: Քչերն են ավելի առաջ թերթում: Իսկ որոնման արդյունքները, որ մարդիկ տեսնում են երկու տեսակի են՝

 •  գովազդներ, որտեղ ցուցադրվում են համատեքստային գովազդից արդյունքներ, օրինակ Google Ads.
 •  օրգանական արդյունքներ, այսինքն՝ ոչ գովազդային կայքեր: Սրանք կէջեր են, որոնք հայտնվել են որոնման արդյունքներում ոչ այն պատճառով, որ դրանց սեփականատերը վճարել է գովազդային տարածքի համար, այլ այն պատճառով, որ դրանց բովանդակությունը համապատասխանում է հարցմանը:

Համատեքստային գովազդային բլոկ օրգանական որոնման բլոկի վերևում

Կան միջոցներ, որոնք թույլ են տալիս կայքերին հայտնվել որոշ հարցումների լավագույն որոնման արդյունքներում: Դրա հետ կապված ամեն ինչ SEO է: Օպտիմիզացված կայքի հղումը ստանալով առաջին տողերում՝ օգտատերը կարող է չհասկանալ, որ հենց ինտերնետ մարքեթինգն է օգնել իրեն ծանոթանալ կայքի հետ:

seo in internet marketing


Ինչ է ներառված որոնման համակարգի օպտիմալացման մեջ: Օպտիմիզատորներն առաջին հերթին աշխատում են կայքի բովանդակության և դրա ներքին կառուցվածքի հետ։

SEO օպտիմալացման էությունը հետևյալն է.

 • թեմաների և մրցակիցների վերլուծություն, մրցակից կայքերի բովանդակության վերլուծություն և ռազմավարության ձևավորում.
 • թեմայի հետ կապված հարցումների հավաքում և իմաստային միջուկի ստեղծում՝ ընթացիկ հարցումների ամբողջական տվյալների բազայի ձևավորում.
 • թիրախային կայքի աուդիտ, որի ընթացքում ստուգվում է, թե որքանով է կայքը SEO օպտիմիզացված, արդյոք կան կարևոր անսարքություններ և որոնման համակարգի սանկցիաներ.
 • արագացում, դասավորության և կոդի սխալների վերացում;
 • կայքի ներքին կառուցվածքի օպտիմալացում. Այն համապատասխանեցվում է միջուկի ձևավորման ընթացքում ստեղծված կառուցվածքին.
 • որոնողական համակարգերից հատուկ հարցումների համար օպտիմիզացված մետա թեգերի ստեղծում;
 • կայքի համապատասխան բովանդակության ստեղծում: Սրանք բանալի բառեր և արտահայտություններ պարունակող տեքստեր են, որոնք մարդիկ օգտագործում են հարցումներում, նկարներ փնտրելիս և այլն;
 • կայքի համապատասխանեցում որոնման համակարգերի պահանջներին՝ դիզայն, օգտագործելիություն, էջի ձևաչափում՝ ամեն ինչ կարևոր է:

Առանձնահատկություններ. SEO օպտիմալացումը գործողությունների մի ամբողջ համալիր է, որոնցից յուրաքանչյուրը բավականին աշխատատար է։ Ընթացքում պետք է գեներացնեք մեծ քանակությամբ և բարձր որակի բովանդակություն. որոնողական համակարգը ցածր է գնատում ինչպես վատ, այնպես էլ չափազանց օպտիմիզացված կայքերը: Հաճախ երկարատև աշխատանք է պահանջվում կայքի կառուցվածքի, դրա տեխնիկական մասի հետ։ Որից հետո որոնողական համակարգերին ժամանակ է պետք կայքը վերագնահատելու և փոփոխությունները հաշվի առնելու համար։

 • Կայքի հետ աշխատանքը տևում է ամիսներ, առաջին արդյունքները կարելի է սպասել միայն մի քանի շաբաթից, իսկ ամբողջական առաջխաղացումը կարող է տևել վեց ամիս կամ մեկ տարի:

 • SEO աշխատանքի արժեքը բաշխվում է այս ամբողջ ժամանակահատվածի վրա, ուստի ամսական ծախսերը մնում են համեմատաբար ցած, իսկ թրաֆիկը՝ գրեթե անվճար:

Համարվում է, որ SEO օպտիմալացումը բավականին էժան է, բայց դանդաղ, ուստի օպտիմալացումը սովորաբար օգտագործվում է խթանման այլ միջոցների հետ միասին:

 • Օրգանական արդյունքներն ավելի լավ են ընկալվում մարդկանց կողմից և ավել վստահելի են համարվում, քան գովազդները:

Համատեքստային գովազդ


Այսօր սա խթանման ամենատարածված մեթոդներից մեկն է, որը գրեթե փոխարինում է բաններային և թիզերային գովազդին: Համատեքստը որոնման համակարգերի գյուտ է, որը գովազդում է ապրանքներն ու ծառայությունները օգտվողներին՝ հիմնվելով որոնման տողում մուտքագրված հարցումների վրա: Օրինակ, եթե մարդը տեղեկատվություն էր փնտրում հեծանիվ գնելու մասին, Yandex և Google գովազդային ցանցերը կշարունակեն նրան ցուցադրել հեծանիվների խանութների գովազդը դեռ մի քանի օր։ Սա բացատրում է համատեքստային գովազդի պահանջվածությունը. այն տեսնում են միայն նրանք, ովքեր հետաքրքրված են կոնկրետ ապրանքով կամ ծառայությունով:


համատեքստային գովազդ ինտերնետ մարկետինգում

 

Ինչպես է գործում համատեքստը: Գովազդատուն, ով ցանկանում է գովազդել իրեն որոնման համակարգերի գովազդային ցանցերում, արշավ է կազմակերպում Yandex.Direct-ի կամ Google Ads-ի միջոցով: Նա մտածում է գովազդի տեքստի շուրջ, գտնում է համապատասխան պատկեր և ընտրում տեղադրման տեսակը.

 • որոնման արդյունքների գովազդային բլոկում;
 • որոնման համակարգի գլխավոր էջում;
 • տեղեկատվական կայքերում մեդիա գովազդ: Այս կայքերը մտնում են, այսպես կոչված, որոնման համակարգերի գովազդային ցանցի մեջ և ստանում են տոկոս գովազդի յուրաքանչյուր ցուցադրության կամ գովազդի սեղմումի դիմաց:

Բեռնվում է օգտատերերի հարցումների և բանալի բաերի նախապես ընտրված ցանկը, որոնց համար կցուցադրվի գովազդը: Այստեղ ընտրվում է նաև վճարման տեսակը՝ ըստ ցուցադրման, սեղմման, թիրախային գործողության: Արժեքը կախված է բազմաթիվ գործոններից՝ թեմայի մրցունակությունից, նույն հայցերը առաջ մղող ընկերությունների քանակից, տեղաբաշխման տեսակից:

Որպես կանոն, գները ձևավորվում են աճուրդի սկզբունքով: Հետևաբար, որքան շատ մրցակիցներ լինեն, այնքան ավելի թանկ է գովազդը. դուք պետք է ավելի շատ վճարեք, որպեսզի ձեր գովազդը ճշգրիտ ցուցադրվի:

Համատեքստային գովազդի առանձնահատկությունները.

Ժամանակակից գովազդային շուկայի մինչև 80%-ը համատեքստ է: Եվ դա զարմանալի չէ. գովազդը ցուցադրվում է միայն հետաքրքրված օգտատերերին, չնպատակային տրաֆիկը կտրվում է, ուստի բարձրորակ կոնտեքստը կարող է շատ արագ գրավել առաջին հաճախորդներին։ Այն ակտիվորեն օգտագործվում է այն ոլորտներում, որտեղ առաջխաղացման արագությունը կարևոր է, ինչպիսին է օրինակ սննդի առաքումը: Բայց գնագոյացման աճուրդային մեթոդը ենթադրում է բարձր ծախսեր, հատկապես, եթե կան շատ մրցակիցներ։ Մի շարք մեթոդներ օգնում են նվազեցնել ծախսերը.

 • ցածր հաճախականության հարցումների խթանում, որտեղ մրցակցությունն այնքան էլ բարձր չէ.
 • արշավի գրագետ կարգավորում, բյուջեն չվատնելու համար.
 • հետաքրքիր գովազդների ստեղծում, որոնք կհետաքրքրեն օգտվողին:

Մեթոդը շատ առավելություններ ունի. Սա ներառում է բարձրորակ թրաֆիկ, որը բաղկացած է միայն նրանցից, ովքեր հետաքրքրված են արտադրանքով կամ նրանցից, ովքեր այցելել են կայքը, բայց անավարտ են թողել գնման գործընթացը (ռեթարգետինգ կամ ռեմարկետինգ), պարամետրերի ճկունությամբ և կայք այցելած և հեռացած գովազդային օգտատերերի հետ վերահասցեավորելու և «հասցնելու» հնարավորությունից: Բայց լայնամաշտաբ գովազդային արշավը էժան չէ, թեև շատ արդյունավետ է։

SMM


SMM - սոցիալական մեդիա մարքեթինգը, սոցիալական ցանցերում առաջխաղացումը հզոր մարքեթինգային գործիք է. սոցիալական ցանցերը մարդկային կյանքի կարևոր մասն են, չեն կարող անտեսվել: Սոցիալական ցանցերից օգտվում են միլիոնավոր մարդիկ ամբողջ աշխարհում։

smm platforms for internet marketing



Ինչ է ներառված SMM-ում: Սոցիալական ցանցերի միջոցով առաջխաղացումը առաջին հերթին կապված է բովանդակության և հաղորդակցության հետ: Մարդիկ գնում են Instagram կամ VKontakte՝ նոր բան սովորելու, զրուցելու կամ զվարճանալու համար, իսկ SMM մասնագետի խնդիրն է բավարարել այդ կարիքները և շահել օգտատիրոջ վստահությունը։ Ըստ էության, սոցիալական ցանցերի հետ աշխատանքը բաժանվում է երկու կատեգորիայի.

 • ունենալ սեփական պրոֆիլ, ստեղծել հետաքրքիր բովանդակություն, շփվել օգտվողների հետ;
 • ներկառուցված սոցիալական ցանցային գործիքների միջոցով գովազդային արշավների կազմակերպում և պահպանում:

Սոցիալական ցանցերը գովազդի լայն հնարավորություններ են տալիս։  Հանձինս կարող եք գովազդային ցուցադրումներ կազմակերպել միայն հետաքրքրված օգտատերերի համար. լսարանը ձևավրվում է ըստ սեռի և տարիքի, բնակության վայրի և հոբբիների: Գովազդներն իրենք կարող են ցուցադրվել որպես փոքր գրաֆիկական տեքստային բլոկներ, առանձին հրապարակումներ կամ տեսանյութեր. ամեն ինչ կախված է կարգավորումներից: Գլխավորը ուշադրությունն գրավելն է. SMM-ի գրագետ մասնագետը պետք է լավ հասկանա իր լսարանը:

Առանձնահատկություններ. Օրինակ Ռուսաստանում սոցիալական ցանցերի ընգրկումը գերազանցում է 60 միլիոն մարդու։ Մարդիկ օրական 4 ժամ անց են կացնում սոցիալական ցանցերում: Ճիշտ մոտեցման դեպքում սոցիալական ցանցերի հնարավորությունների կիրառումը լուրջ մարքետինգային արդույնքներ է ապահովում։ Շատ կարևոր է ընտրել ճիշտ հարթակ՝

 • Facebook-ը հիմնականում բիզնես հարթակ է, այնտեղ ակտիվ են գործարարները, լրագրողները և բլոգերները.
 • Instagram-ը հայտնի է նորաձևության և ճանապարհորդության սիրահարների շրջանում.
 • Twitter-ը նախընտրում են երիտասարդները, սակայն դրա գովազդային հնարավորություններն այնքան էլ լայն չեն.
 • Օդնոկլասնիկի-ն գերադասում են ավելի տարիքով մարդիկ.
•  VKontakte-ն նախատեսված է երիտասարդ լսարանի համար.
 • YouTube վիդեո ծառայությունից օգտվում են մարդկանց գրեթե բոլոր կատեգորիաները։

Մեդիա գովազդ


Մեդիա գովազդը որպես կանոն վերաբերում է բաններային և վիդեո գովազդին։ Գովազդատուն բանակցում է տեղեկատվական կամ ժամանցային կայքի հետ, որտեղ տեղադրվում են բաններ, տեսանյութ կամ այլ տեսակի մուլտիմեդիա: Այս տեսակի գովազդի համար լսարանի կարգավորումներ գրեթե չկան. կարող եք ընտրել միայն կայքի թեմատիկան, որի վրա կտեղադրվի գովազդը: Օրինակ, տրամաբանական է, որ ավտոսրահը ընտրի ավտոսիրողների կայքերը բաններներ տեղադրելու համար:

ավատար մեդիա գովազդ - վիդեո

Տեսահոլովակային մեդիա գովազդ
 
Մեթոդի առանձնահատկությունները. Բաններային գովազդը աստիճանաբար իր տեղը զիջում է կոնտեքստային գովազդին, բայց մնում է ակտուալ.

 • ինտերակտիվություն. Հաճախ սովորական նկարների փոխարեն օգտագործվում են GIF անիմացիաներ կամ նույնիսկ մինի խաղեր.
 • ցածր գին. Համեմատած համատեքստային գովազդի գների հետ՝ բաններային գովազդը համեմատաբար էժան է։

Ինչ վերաբերում է վիդեո գովազդին, որը սովորաբար տեղադրվում է վիդեո ծառայություններում և գալիս է որպես կարճ տեսանյութ՝ հիմնական տեսանյութից առաջ, այստեղ հիմնական կանոնը տեսանյութը հետաքրքիր դարձնելն է։ Օգտագործողը սովորաբար կարող է բաց թողնել գովազդը մի քանի վայրկյան հետո, մարքետինգի մասնագետի խնդիրն է համոզվել, որ այցելուն չի ցանկանա փակել գովազդային տեսանյութը, այսինքն՝ հետաքրքրել այցելուին։

Առաջխաղացում բլոգերների միջոցով


Այս մեթոդն արդեն դարձել է ինտերնետ մարքեթինգի ոլորտներից մեկը։ Մեդիա գործիչներ, բլոգերներ, կարծիքի առաջատարներ՝ այս մարդկանց կարծիքները լսում են և հազարավոր օգտատերեր վստահում են նրանց։ Ապրանքը գովազդելու համար հայտնի կարծիքի առաջնորդների հետ համագործակցությունը արդեն սովորական պրակտիկա է շատ ընկերությունների համար: Հիմնական բանը այն է, որ ընտրեք ճիշտ անձ, ում մոտ գովազդ կպատվիրեք.

Լավագույն բլոգերների օգնությունը էժան չէ, բայց նրանց լսարանը ավելի մեծ է: Ընտրեք՝ ելնելով կարիքներից և բյուջեից;
Շատ կարևոր է, թե ինչի մասին է գրում բլոգերը։ Եթե գեղեցկության բլոգ է, կարող եք օգտագործել այն կոսմետիկայի, հագուստի կամ գեղեցկության սրահի գովազդի համար: Ճամփորդական բլոգերները աստվածային պարգև են տուրօպերատորի կամ հյուրանոցի համար: Խոհարարները կարող են օգնել գովազդային ապրանքների կամ ճաշատեսակների հարցում:
Իսկ սոցիալական ցանցերում կարող եք գովազդ տեղադրել խոշոր խմբերում՝ գործելով նույն սկզբունքով։

Վեբ վերլուծություն


Ինտերնետ մարքեթինգի գործիքներն ուղղված են ոչ միայն առաջխաղացմանը, այլև դրա արդյունքների վերլուծությանը: Գրագետ շուկայավարը վերահսկում է այն պարամետրերը, որոնք կարող են օգտագործվել խթանման արագությունը հասկանալու համար.
վեբ անալիտիկա

գովազդային ցուցանիշներ. Ցուցադրությունների և քլիքերի քանակը, հասանելիությունը, դիտումները. այս ամենը կարևոր է հասկանալու համար՝ արդյոք ընթացիկ արշավն արդյունավետ է, թե կարիք կա բարելավել այն.
կայքի ցուցանիշները. Մեծ նշանակություն ունեն վարքագծային գործոնները։ Որոնողական համակարգերում վարկանիշը կախված է դրանցից, քանի որ վերջինս արտացոլում է թե ինչպես է օգտատերերի մեծ մասն իրեն պահում կայքում և հետևաբար ինչին պետք է ուշադրություն դարձնել կայքի արդյունավետությունը բարձրացնելու համար: Խոսուն ցուցանիշներ են՝ թրաֆիկը, բաունս ցուցանիշը կամ կայքից անմիջապես հեռանալու ցուցանիշը, կայքի հետ փոխազդեցության միջին ժամանակը և այլ ցուցանիշներ.
գնումները. Այս պարամետրը տեղին է առցանց խանութների համար: Կարևոր է տեսնել, թե այն մարդկանց քանի տոկոսն է, ովքեր ապրանք են ավելացրել «Զամբյուղում» կամ դիտել են ապրանքի քարտը:

Ի մի բերելով՝ վեբ վերլուծությունն օգնում է առաջխաղացումն ավելի արդյունավետ դարձնել և ժամանակին շտկել հնարավոր սխալները:

Լրացուցիչ ուղղություններ


Առցանց շուկայավարման մեջ օգտագործվում են նաև այլ միջոցներ.

լենդինգ էջեր, մեկ էջանոց գովազդային կայքերի ստեղծում, որոնք կիրառվում են ծառայություններ կամ բացառիկ ապրանքներ վաճառող ընկերությունների կողմից.
Էլեկտրոնային փոստի տեղեկագրերը թվում էր թե անցյալում են, բայց դրանք դեռ օգտագործվում են այցելուներ գրավելու համար: Ճիշտ մոտեցմամբ մոտեցումն արդյունավետ աշխատում է;
Կապարի առաջացման մի շարք մեթոդներ ներառում են գրանցման բոնուսներ և այլ մեթոդներ:

Այսպիսով ինտերնետ մարքեթինգը ներառում է բազմաթիվ գործիքներ, և ամենից հաճախ արդյունքը տպավորիչ է, երբ մարքետինգի գործիքները կիրառվում են համակողմանիորեն և զուգահեռաբար:

ինտերնետ մարկետինգի գործիքներ


<< Վերադառնալ Բառարան

 
 
Ծառայություն  Դասեր                Նյութեր  
                   
SEO Google
Analytics
              SEO
Բառարան
 
                   
SEO Audit Google
Ads
              Բլոգ  
                   
SEO Consulting GTM               Մետա Հաշվիչ  
                   
Google Analytics GSC                
                   
Google Ads SEO
Content Writing
               
                   
Landing Pages              
                     
фейсбук ютуб
                Linkedin Icon  
                     
-2025-