★ Մեդիա գովազդ ★
Բովանդակություն
• Մեդիա գովազդի ձևաչափերը
• Մեդիա բաններներ
• Տեսանյութ
• Աուդիո
• Բրենդինգ
• Առավելություններն ու թերությունները
• Մեդիա գովազդի տեղադրում
Մեդիագովազդը գովազդի տեսակ է, որը կենտրոնացած է մարդու տեսողական ընկալման վրա և գրավում է հանդիսատեսի ուշադրությունը պատկերների, տեսանյութերի և աուդիոյի օգնությամբ: Մեդիա գովազդ այլ կերպ անվանում են օնլայն մեդիա բայինգ (media buying)՝ բնութագրելով մեդիա գովազդի տեղադրման պրոցեսը:
Լայն իմաստով մեդիա գովազդը ներառում է գովազդի գրեթե բոլոր մեթոդները: Ավելի նեղ իմաստով մեդիա գովազդ ասելով հասկանում են բաններներ և վիդեոնյութեր:
Վճարումը կարող է կատարվել ըստ գովազդային տեղի վարձակալության ժամկետի՝ հիմք ընդունելով ցուցադրությունների քանակ (CPM - cost per mille), քլիքերը (CPC - cost per click) կամ կատարված նպատակային գործողությունների (CPA - cost per action) քանակը։
Մեդիա գովազդի ձևաչափեր
Համացանցային գովազդը ներկայացվում է տարբեր ձևերով: Կախված կոնկրետ խնդիրների և թիրախային լսարանի բնութագրերից առցանց գովազդի տարբերակներից ընտրվում է առավել ազդեցիկը:
Մեդիա բաններներ
Մեդիա բաններային գովազդը կարելի է անվանել ամենատարածված և դասական լուծումը:
Գոյություն ունեն բաններների հետևյալ տարատեսակները.
Ստանդարտ. ստանդարտ բանները տեղակայվում է կայքի էջի առանձին բլոկներում և ունի ֆիքսված չափս (240 × 400, 72 8 × 90, 160 × 600 և այլն): Կարող է լինել ստատիկ կամ էֆեկտներով:

Ստանդարտ բաններային գովազդ
|
|
|
Ռիչմեդիա. ուղեկցվում է անիմացիայով, երաժշտությամբ, ունի ինտերակտիվ տարրեր։ Ռիչմեդիա բաններները օգտագործում են ֆլեշ տեխնոլոգիա։
Pop-under-ը գովազդային առաջարկներ են, որոնք բացվում են նոր էջում, երբ սեղմում եք հիմնական բովանդակության վերևում հայտնվող բանների վրա: Դրանք հաճախ բացասական արձագանք են առաջացնում լսարանի կողմից, և այն կայքերը, որոնք տեղադրում են նման գովազդային նյութեր, կարող են ավելի ցածր վարկանիշ ունենալ Գուգլում և Yandex-ում:
Ձգվող բաններները (растяжки) բլոկներ են, որոնք տեղադրված են բրաուզերի պատուհանի ամբողջ լայնությամբ և հարմարվում են դրա չափին, երբ այն փոխվում է: Այս բաններները մեդիա բայինգի տարածված տարբերակներն են: Ձգվող բաններները սովորաբար գտնվում են էջի վերևում:
Իմիտացիաներ. դրանք թիզեր են, որոնք հայտնվում են էջի ներքևում, արտաքին տեսքով և չափերով նման են առցանց ծանոթությունների կայքերի, սոցիալական ցանցերի և այլ նման մեսենջերային հաղորդագրությունների: Իմիտացիա բաններները հաճախ ուղեկցվում են ձայնով:

|
Նկ. Մեդիա բանների օրինակ iravaban.net-ում
|
|
|
Բաններները կարող են չցուցադրվել բրաուզերում տեղադրված գովազդի արգելափակման պատճառով, ինչը պետք է հաշվի առնել գովազդային արշավներ պլանավորելիս:
Գոյություն ունի նաև այսպես կոչված բաններային կուրության ֆենոմենը. մարդիկ սովորել են չնկատել կամ մտովի արգելափակել բաններները միշտ և ամենուր դրանց մեծ առատության պատճառով, ուստի բաններներ ստեղծագործումը պահանջում է լսարանի և գովազդվող օբյեկտի մանրակրկիտ ուսումնասիրություն բաններային կուրության էֆֆեկտը հաղթահարելու կամ նվազեցնելու համար:
Yandex որոնողական համակարգը օրինակ առաջարկում է գրաֆիկական բաններների տեղադրում ոչ միայն գործընկեր կայքերում մեդիաբայինգով և սեփական նախագծերում տեղադրելով, այլև ցանկացած հարցման օրգանական որոնման արդյունքներից աջ հատկացված բլոկում:
Նման համատեքստային ցուցադրական գովազդը բավականին նկատելի է և արդյունավետ։
Տեսանյութ
Սա մեդիա գովազդի համեմատաբար նոր տեսակ է, որն առաջացել է տեսաբովանդակության պայթյունային աճի շնորհիվ:
Կախված տեղակայվելու վայրից, հնարավոր են հետևյալ տարբերակները՝
Փրիռոլ (Preroll)-ը տեսահոլովակ է, որի դիտումն ակտիվացվում է մինչև հիմնական տեսանյութի բեռնումը: Սա ամենատարածված տարբերակն է: Երբեմն հնարավոր է անջատել փրիռոլ տեսանյութը դիտելուց մի քանի վայրկյան անց՝ առանց մինչև վերջ դիտելու:
Միդռոլ (mid-roll)-ը ցուցադրվում է տեսանյութի մեջտեղում: Սա բավականին հազվադեպ տեսակ է։

|
Վիդեո գովազդի տեղադրման օրինակ |
|
|
|
Փոստռոլ (Post-roll)-ը տեսագովազդ է հիմնական տեսանյութի վերջում:
Օվերլեյը (Overlay)-ը ծածկույթային բաններ է, սովորաբար փոքր և հորիզոնական կողմնորոշված բաններ, որը ցուցադրվում է տեսանյութի բովանդակության վերևում, առավել հաճախ՝ ներքևում: Այն կարելի է փակել:
Տեսաֆորմատով գովազդային հոլովակները սովորաբար շատ ավելի կարճ են տևում, քան իրենց հեռուստատեսային նմանակները և ուղեկցվում է գովազդվող կայքի հղումով:
Աուդիո
Աուդիոհոլովակները համացանցում մեդիա գովազդի բավականին հազվադեպ ձևաչափ են: Նման տեղադրումը կարելի է գտնել Yandex ծառայություններում՝ Yandex.Music և Yandex.Radio: Երաժշտական թրեքերի արանքում հնչում է կարճ գովազդային հաղորդագրություն:
Բրենդինգ
Այս մեթոդով media buying - ի ժամանակ ամբողջ կայքը կամ դրա մասը նախագծվում է գովազդատուի բրենդի ոճի մեջ:

|
TELE2 բրենդավորված մեդիա գովազդ |
|
|
|
Ամենից հաճախ այդ նպատակով օգտագործվում է բրենդային ֆոն, սակայն այլ տարրեր ևս կարող են բրենդավորվել, օրինակ՝ կուրսորը փոխվում է:
Այս ամենը չի արգելափակվում գովազի արգելափակիչների (ad blockers) կողմից, ինչը արտացոլվում է գովազդւ ինքնարժեքի վրա։
Մեդիա գովազդի առավելություններն ու թերությունները
Առավելությունները՝
•
ավելի տեղեկատվական է, քան պարզ տեքստ;
•
ազդում է ընկալման տարբեր զգայարանների վրա.
• մեդիա բանները ընդունակ է զգայական կապ հաստատել մեդիա միջոցների օգնությամբ.
•
օգնում է կարծիք կազմել ապրանքանիշի մասին.
•
նպաստում է տեղեկացվածության աճին;
•
խթանում է հետաքրքրությունը գովազդային օբյեկտի նկատմամբ.
•
արդյունավետորեն ուշադրություն է գրավում բարձր մակարդակի վրա.
•
ունի լայն լսարան;
•
ունի ճշգրիտ թիրախավորման գործիքներ.
Վճարումը կատարվում է տարբեր չափանիշներով (ցուցադրումներ, սեղմումներ):
Թերությունները՝
•
լավագույն կայքերում տեղադրման բարձր արժեքը;
•
զգալի ներդրումների անհրաժեշտությունը որակյալ նյութերի մշակման համար, որոնք կարող են հաղթահարել բաններային կուրությունը.
•
ցուցադրման գովազդի արդյունավետությունը չափելու դժվարությունը, քանի որ այն ավելի շատ կենտրոնանում է հոգեբանական ազդեցության վրա, քան սեղմումների վրա.
•
գովազդային արգելափակումների պատճառով որոշ առաջարկներ դիտելու անկարողություն.
•
հաճախակի դիտման պատճառով ազդեցության արդյունավետության աստիճանական նվազում:
Այս մարքեթինգային գործիքը հիմնականում ուղղված է այսպես կոչված սառը լսարանի վրա և ուղղված է պահանջարկ ստեղծելուն, այլ ոչ թե բավարարելուն, ինչը և տարբերում է մեդիա գովազդը դասական կոնտեքստային գովազդից:
Մեդիա գովազդի տեղադրում
Գուգլը օգտագործում է Գուգլ Դիսփլեյ Նեթվորքը իսկ
Yandex-ը Yandex.Display ծառայությունը՝ մեդիա գովազդային արշավներ գործարկելու և կառավարելու համար:
________________________________________
Yandex-ում տեսանյութերը կարելի է տեղադրել ինքնուրույն՝ հաճախորդների սպասարկման բաժնի վերահսկողությամբ: Դա անելու համար անհրաժեշտ է լրացնել պատվերի ձևանմուշը: Դուք կարող եք նաև օգտվել պրոֆեսիոնալ հավաստագրված գործակալությունների ծառայություններից՝ մեդիա գովազդ տեղադրելու համար:
Կարգավորումների մեջ հասանելի են թիրախավորման տարբեր տեսակներ.
• աշխարհագրական,
• տեղային ըստ կոորդինատների,
• դեմքգրաֆիկ,
• վարքագծային
• որոնողական:
•
Yandex-ում Yandex.Audience սեգմենտավորմամբ,
• պրովայդերների սեգմենտավորմամբ DMP տվյալներով (Data Management Platforms - տվյալների պրովայդերներ, որոնց մեջ կարող են լինել գովազդային գործակալություններ, հրատարակչություններ և գովազդային ընկերություններ,
• օգտվողների կատեգորիաներ,
• հանդիսատեսի հետաքրքրությունները,
• Հեռուստատեսություն քիչ դիտողներ,
• Հեռուստատեսություն շատ դիտողներ,
սարքերի և ծրագրերի միջոցով:
Օգտագործման համար հասանելի են ինչպես դասկան բաններները, այնպես էլ դրանց տարբեր խմբագրումներ, վիդեո և աուդիո-գովազդ:
Այս գործառույթների փոխանցումը Yandex.Display-ից Yandex.Direct հարթակին արդեն հայտարարված է :
___________________________________
Google Ads-ում (GDN-ում) համատեքստային ցուցադրման գովազդը կարող է հաշվի առնել`
• կոնկրետ կայքեր,
• բանալի բառեր /
հիմնաբառեր,
• թեմաներ,
•
հանդիսատեսին ըստ հետաքրքրությունների,
•
հետաքրքրված գնորդներ,
• դեմոգրաֆիկ տվյալներ,
•
էլփոստի ցուցակներ,
• օգտագործողների աշխարհագրություն և այլն:
Գովազդը կարող է լինել գրաֆիկական բաններների և տեսանյութերի տեսքով:
Բացի Yandex-ի և Google-ի ծառայություններից, լայնորեն կիրառվում է նաև որոշակի կայքից պայմանագրով տարածք գնելը և CPA-ի, թիզերի և այլ գովազդային ցանցերի օգտագործումը:
|