Մեդիա Գովազդ  

 



    ★ Մեդիա գովազդ ★

    Բովանդակություն
   
•  Մեդիա գովազդի ձևաչափերը
     •   Մեդիա բաններներ
     •   Տեսանյութ
     •   Աուդիո
     •   Բրենդինգ
•  Առավելություններն ու թերությունները
•  Մեդիա գովազդի տեղադրում

Մեդիագովազդը գովազդի տեսակ է, որը կենտրոնացած է մարդու տեսողական ընկալման վրա և գրավում է հանդիսատեսի ուշադրությունը պատկերների, տեսանյութերի և աուդիոյի օգնությամբ: Մեդիա գովազդ այլ կերպ անվանում են օնլայն մեդիա բայինգ (media buying)՝ բնութագրելով մեդիա գովազդի տեղադրման պրոցեսը:

Լայն իմաստով մեդիա գովազդը ներառում է գովազդի գրեթե բոլոր մեթոդները: Ավելի նեղ իմաստով մեդիա գովազդ ասելով հասկանում են բաններներ և վիդեոնյութեր:

Վճարումը կարող է կատարվել ըստ գովազդային տեղի վարձակալության ժամկետի՝ հիմք ընդունելով ցուցադրությունների քանակ (CPM - cost per mille), քլիքերը (CPC -  cost per click) կամ կատարված նպատակային գործողությունների (CPA - cost per action) քանակը։

media buying in armenia

Մեդիա գովազդի ձևաչափեր


Համացանցային գովազդը ներկայացվում է տարբեր ձևերով: Կախված կոնկրետ խնդիրների և թիրախային լսարանի բնութագրերից առցանց գովազդի տարբերակներից ընտրվում է առավել ազդեցիկը:

   Մեդիա բաններներ

Մեդիա բաններային գովազդը կարելի է անվանել ամենատարածված և դասական լուծումը:

Գոյություն ունեն բաններների հետևյալ տարատեսակները.

Ստանդարտ. ստանդարտ բանները տեղակայվում է կայքի էջի առանձին բլոկներում և ունի ֆիքսված չափս (240 × 400, 72 8 × 90, 160 × 600 և այլն): Կարող է լինել ստատիկ կամ էֆեկտներով:

banner ads example

Ստանդարտ բաններային գովազդ

Ռիչմեդիա. ուղեկցվում է անիմացիայով, երաժշտությամբ, ունի ինտերակտիվ տարրեր։ Ռիչմեդիա բաններները օգտագործում են ֆլեշ տեխնոլոգիա։
Pop-under-ը գովազդային առաջարկներ են, որոնք բացվում են նոր էջում, երբ սեղմում եք հիմնական բովանդակության վերևում հայտնվող բանների վրա: Դրանք հաճախ բացասական արձագանք են առաջացնում լսարանի կողմից, և այն կայքերը, որոնք տեղադրում են նման գովազդային նյութեր, կարող են ավելի ցածր վարկանիշ ունենալ Գուգլում և Yandex-ում:
Ձգվող բաններները (растяжки) բլոկներ են, որոնք տեղադրված են բրաուզերի պատուհանի ամբողջ լայնությամբ և հարմարվում են դրա չափին, երբ այն փոխվում է: Այս բաններները մեդիա բայինգի տարածված տարբերակներն են: Ձգվող բաններները սովորաբար գտնվում են էջի վերևում:
Իմիտացիաներ. դրանք թիզեր են, որոնք հայտնվում են էջի ներքևում, արտաքին տեսքով և չափերով նման են առցանց ծանոթությունների կայքերի, սոցիալական ցանցերի և այլ նման մեսենջերային հաղորդագրությունների: Իմիտացիա բաններները հաճախ ուղեկցվում են ձայնով:

մեդիա բանների օրինակ Հայաստանում -  iravaban.net

Նկ. Մեդիա բանների օրինակ iravaban.net-ում
 


Բաններները կարող են չցուցադրվել բրաուզերում տեղադրված գովազդի արգելափակման պատճառով, ինչը պետք է հաշվի առնել գովազդային արշավներ պլանավորելիս:


Գոյություն ունի նաև այսպես կոչված բաններային կուրության ֆենոմենը. մարդիկ սովորել են չնկատել կամ մտովի արգելափակել բաններները միշտ և ամենուր դրանց մեծ առատության պատճառով, ուստի բաններներ ստեղծագործումը պահանջում է լսարանի և գովազդվող օբյեկտի մանրակրկիտ ուսումնասիրություն բաններային կուրության էֆֆեկտը հաղթահարելու կամ նվազեցնելու համար:

Yandex որոնողական համակարգը օրինակ առաջարկում է գրաֆիկական բաններների տեղադրում ոչ միայն գործընկեր կայքերում մեդիաբայինգով և սեփական նախագծերում տեղադրելով, այլև ցանկացած հարցման օրգանական որոնման արդյունքներից աջ հատկացված բլոկում:

Նման համատեքստային ցուցադրական գովազդը բավականին նկատելի է և արդյունավետ։

    Տեսանյութ

   Սա մեդիա գովազդի համեմատաբար նոր տեսակ է, որն առաջացել է տեսաբովանդակության պայթյունային աճի շնորհիվ:

Կախված տեղակայվելու վայրից, հնարավոր են հետևյալ տարբերակները՝
Փրիռոլ (Preroll)-ը տեսահոլովակ է, որի դիտումն ակտիվացվում է մինչև հիմնական տեսանյութի բեռնումը: Սա ամենատարածված տարբերակն է: Երբեմն հնարավոր է անջատել փրիռոլ տեսանյութը դիտելուց մի քանի վայրկյան անց՝ առանց մինչև վերջ դիտելու:

Միդռոլ (mid-roll)-ը ցուցադրվում է տեսանյութի մեջտեղում: Սա բավականին հազվադեպ տեսակ է։

Coca-cola media govazd

Վիդեո գովազդի տեղադրման օրինակ
 
Փոստռոլ (Post-roll)-ը տեսագովազդ է հիմնական տեսանյութի վերջում:

Օվերլեյը (Overlay)-ը ծածկույթային բաններ է, սովորաբար փոքր և հորիզոնական կողմնորոշված ​​բաններ, որը ցուցադրվում է տեսանյութի բովանդակության վերևում, առավել հաճախ՝ ներքևում: Այն կարելի է փակել:
Տեսաֆորմատով գովազդային հոլովակները սովորաբար շատ ավելի կարճ են տևում, քան իրենց հեռուստատեսային նմանակները և ուղեկցվում է գովազդվող կայքի հղումով:

     Աուդիո

  
Աուդիոհոլովակները համացանցում մեդիա գովազդի բավականին հազվադեպ ձևաչափ են: Նման տեղադրումը կարելի է գտնել Yandex ծառայություններում՝ Yandex.Music և Yandex.Radio: Երաժշտական թրեքերի արանքում հնչում է կարճ գովազդային հաղորդագրություն:

     Բրենդինգ
  
     Այս մեթոդով media buying - ի ժամանակ ամբողջ կայքը կամ դրա մասը նախագծվում է գովազդատուի բրենդի ոճի մեջ:

media buying example - branded page- banner Tele2

TELE2  բրենդավորված մեդիա գովազդ
 
Ամենից հաճախ այդ նպատակով օգտագործվում է բրենդային ֆոն, սակայն այլ տարրեր ևս կարող են բրենդավորվել, օրինակ՝ կուրսորը փոխվում է:

Այս ամենը չի արգելափակվում գովազի արգելափակիչների (ad blockers) կողմից, ինչը արտացոլվում է գովազդւ ինքնարժեքի վրա։

Մեդիա գովազդի առավելություններն ու թերությունները


Առավելությունները՝

•  ավելի տեղեկատվական է, քան պարզ տեքստ;
•  ազդում է ընկալման տարբեր զգայարանների վրա.
•  մեդիա բանները ընդունակ է զգայական կապ հաստատել մեդիա միջոցների օգնությամբ.
•  օգնում է կարծիք կազմել ապրանքանիշի մասին.
•  նպաստում է տեղեկացվածության աճին;
•  խթանում է հետաքրքրությունը գովազդային օբյեկտի նկատմամբ.
•  արդյունավետորեն ուշադրություն է գրավում բարձր մակարդակի վրա.
•  ունի լայն լսարան;
•  ունի ճշգրիտ թիրախավորման գործիքներ.

Վճարումը կատարվում է տարբեր չափանիշներով (ցուցադրումներ, սեղմումներ):

Թերությունները՝

•  լավագույն կայքերում տեղադրման բարձր արժեքը;
•  զգալի ներդրումների անհրաժեշտությունը որակյալ նյութերի մշակման համար, որոնք կարող են հաղթահարել բաններային կուրությունը.
•  ցուցադրման գովազդի արդյունավետությունը չափելու դժվարությունը, քանի որ այն ավելի շատ կենտրոնանում է հոգեբանական ազդեցության վրա, քան սեղմումների վրա.
•  գովազդային արգելափակումների պատճառով որոշ առաջարկներ դիտելու անկարողություն.
•  հաճախակի դիտման պատճառով ազդեցության արդյունավետության աստիճանական նվազում:

Այս մարքեթինգային գործիքը հիմնականում ուղղված է այսպես կոչված սառը լսարանի վրա և ուղղված է պահանջարկ ստեղծելուն, այլ ոչ թե բավարարելուն, ինչը և տարբերում է մեդիա գովազդը դասական կոնտեքստային գովազդից:

Մեդիա գովազդի տեղադրում


Գուգլը օգտագործում է Գուգլ Դիսփլեյ Նեթվորքը իսկ Yandex-ը Yandex.Display ծառայությունը՝ մեդիա գովազդային արշավներ գործարկելու և կառավարելու համար:

________________________________________

yandex display network logo



Yandex-ում տեսանյութերը կարելի է տեղադրել ինքնուրույն՝ հաճախորդների սպասարկման բաժնի վերահսկողությամբ: Դա անելու համար անհրաժեշտ է լրացնել պատվերի ձևանմուշը: Դուք կարող եք նաև օգտվել պրոֆեսիոնալ հավաստագրված գործակալությունների ծառայություններից՝ մեդիա գովազդ տեղադրելու համար:

Կարգավորումների մեջ հասանելի են թիրախավորման տարբեր տեսակներ.

• աշխարհագրական,
• տեղային ըստ կոորդինատների,
• դեմքգրաֆիկ,
• վարքագծային
• որոնողական:
• Yandex-ում Yandex.Audience սեգմենտավորմամբ,
•  պրովայդերների սեգմենտավորմամբ DMP տվյալներով (Data Management Platforms - տվյալների պրովայդերներ, որոնց մեջ կարող են լինել գովազդային գործակալություններ, հրատարակչություններ և գովազդային ընկերություններ,
• օգտվողների կատեգորիաներ,
• հանդիսատեսի հետաքրքրությունները,
• Հեռուստատեսություն քիչ դիտողներ,
• Հեռուստատեսություն շատ դիտողներ,
սարքերի և ծրագրերի միջոցով:

Օգտագործման համար հասանելի են ինչպես դասկան բաններները, այնպես էլ դրանց տարբեր խմբագրումներ, վիդեո և աուդիո-գովազդ:

Այս գործառույթների փոխանցումը Yandex.Display-ից Yandex.Direct հարթակին արդեն հայտարարված է :

___________________________________

google display network logo


Google Ads-ում (GDN-ում) համատեքստային ցուցադրման գովազդը կարող է հաշվի առնել`

•  կոնկրետ կայքեր,
•  բանալի բառեր / հիմնաբառեր,
•  թեմաներ,
•  հանդիսատեսին ըստ հետաքրքրությունների,
•  հետաքրքրված գնորդներ,
•  դեմոգրաֆիկ տվյալներ,
•  էլփոստի ցուցակներ,
• օգտագործողների աշխարհագրություն և այլն:

Գովազդը կարող է լինել գրաֆիկական բաններների և տեսանյութերի տեսքով:

Բացի Yandex-ի և Google-ի ծառայություններից, լայնորեն կիրառվում է նաև որոշակի կայքից պայմանագրով տարածք գնելը և CPA-ի, թիզերի և այլ գովազդային ցանցերի օգտագործումը:

<< Վերադառնալ Բառարան

 
 
Ծառայություն  Դասեր                Նյութեր  
                   
SEO Google
Analytics
              SEO
Բառարան
 
                   
SEO Audit Google
Ads
              Բլոգ  
                   
SEO Consulting GTM               Մետա Հաշվիչ  
                   
Google Analytics GSC                
                   
Google Ads SEO
Content Writing
               
                   
Landing Pages              
                     
фейсбук ютуб
                Linkedin Icon  
                     
-2025-