Ինչ է SMM-ը  

 


SMM. ինչ է, ինչպես է այն աշխատում և ում է պետք



Բովանդակություն

 •   Ոլորտի հեռանկարները
 •   Ինչպե՞ս և երբ հայտնվեց SMM-ը
 •   SMM-ի հիմնական խնդիրները
      • Լսարանի հավատարմության ձեռք բերումը
      • Բրենդի ճանաչելիության բարձրացում
      • Աշխատանք իմիջի և հեղինակության հետ
      • Բրենդի նկատմամբ լրացուցիչ ուշադրություն գրավումը
      • Հաճախորդների հետ շարունակական շփում
      • Հեշտ մուտք դեպի մրցակցային շուկաներ
 •   Սոց.ցանցերում առաջխաղացման հիմնական առավելությունները
 •   Ո՞ր բիզնեսի համար է հարմար SMM-ը
 •   SMM-ում առաջխաղացման հիմնական մեթոդները
 •   Խոստումնալից սոցիալական ցանցեր
      • Ֆեյսբուք
     • VKontakte
       Odnoklassniki
      • Instagram
      • X (Twitter)

սմմ աղջնակ


Սոցիալական մեդիա մարքեթինգը, ՍՄՄ-ը կամ SMM-ը ինտերնետ մարքեթինգի անկախ ուղղություն է, որն ընդգրկում է սոցիալական ցանցերում առաջխաղացման աշխատանքների և նպատակների ողջ շրջանակը: Կախված ընթացիկ նախագծից կամ մասնագիտացումից՝ SMM մասնագետը կարող է ներգրավված լինել առևտրային կամ անձնական հաշիվների առաջխաղացման, գովազդային արշավներ վարելու և/կամ բիզնեսի նկատմամբ հավատարիմ լսարանի ձևավորման մեջ:

Ոլորտի հեռանկարները


Այսօր սոցիալական ցանցերը ցանկացած բիզնեսի համար թիրախային լսարանների բարձր կենտրոնացվածությամբ հարթակներ են՝ անմիջական շփման և միջնորդավորված վեբ կայքի թրաֆիքի աղբյուր: Խոշոր հարթակները բիզնեսին տալիս են այնպիսի լայն հնարավորություններ, որ ձեռնարկատերերն հաճախ հրաժարվում սեփական կայքերը ստեղծելու գաղափարից: Սոց.կայքերում կարող եք ստեղծել ձեր սեփական դիզայնը, տեղադրել ապրանքներ, ընդունել վճարումներ, ինչպես նաև ստանալ զգալի քանակությամբ օգտակար վերլուծական տեղեկատվություն:

Ինչպես և երբ հայտնվեց SMM-ը


Սոցիալական ցանցերի տարածմանը զուգահեռ մարքեթինգում առաջացավ ՍՄՄ ուղղությունը։ Շատ կարճ ժամանակում սոցիալական ցանցերը միլիոնավոր մարդկանց համար դարձան համացանցում ժամանակ անցկացնելու սիրելի վայր։ Այստեղ օգտատերերին տրամադրվում են ժամանցի, հաղորդակցության, բովանդակություն հրապարակելու և դիտելու, մեկնաբանելու և երաժշտություն լսելու բոլոր հնարավորությունները։ Եթե ​​ի սկզբանե սոցիալական ցանցերից օգտվում էին բացառապես երիտասարդները, ապա մի քանի տարի անց ավագ սերունդը կազմեց լայն լսարանի զգալի հատված։ Այստեղ մարդիկ կամավոր լրացնում են մանրամասն հարցաթերթիկներ, ինչպես նաև թողնում են հանրային դարձող այլ տեղեկություններ։ Եվ այս ամենը կարող է օգտագործվել SMM-ի մասնագետների կողմից՝ իրենց արշավները ճշգրիտ թիրախավորելու համար: Պրակտիկան ցույց է տալիս, որ կոնտեքստային և թիզերային գովազդը հազվադեպ է կարող ցույց տալ փոխակերպման այն մակարդակը, որը բնորոշ է սոցիալական ցանցերի համար:

SMM-ի հիմնական խնդիրները


Այսօր SMM-ի առաջխաղացումը չի սահմանափակվում միայն պրոֆիլներ վարելով կամ նպատակային գովազդի տեղադրմամբ: Սոցիալական մեդիա մարքեթինգը տարբեր մարքեթինգային խնդիրների լուծման գործիքների և տեխնիկայի համապարփակ հավաքածու է: Կարելի է առանձնացնել հետևյալ հիմնական նպատակները, որոնց կարելի է հասնել SMM-ի միջոցով.

Լսարանի հավատարմության ձեռք բերումը բիզնեսի նկատմամբ


Սոցիալական ցանցերը հնարավորություններ են բացում բիզնեսի և թիրախային լսարանի ներկայացուցիչների միջև անմիջական շփման համար: Հրապարակելով օգտակար բովանդակություն, աշխատելով առարկությունների հետ, արձագանքելով մեկնաբանություններին, հրապարակելով ակնարկներ և մրցույթներ անցկացնելով, գործող և պոտենցիալ հաճախորդների կողմից արդյունավետորեն ձևավորվում է լոյալ վերաբերմունք ապրանքանիշի նկատմամբ: Փոխակերպումը մեծապես կախված է լսարանի վերաբերմունքից, քանի որ եթե մարդը վստահում է ընկերությանը, ապա նա ավելի քիչ կասկածով կիրականացնի նպատակային գործողություններ:

Բրենդի ճանաչելիության բարձրացում


ՍՄՄ մասնագետի կողմից բիզնես էջի գրագետ վարումը և գովազդային գործիքների օգտագործումը հնարավորություն են տալիս բրենդը նկատելի դարձնել սոց.ցանցերում։ Այս նպատակին հասնելու համար ստեղծվում են գովազդային արշավներ, որոնք ուղղված են բրենդի և ընկերության արժեքների առավելագույն լուսաբանմանը: Նման գովազդը համեմատաբար էժան է, ինչը թույլ է տալիս նույնիսկ փոքր բյուջեով ապրանքանիշը իսկապես ճանաչելի դարձնել:

Աշխատանք իմիջի և հեղինակության հետ


Մարդկանց առցանց վարքագծի առանձնահատկությունն այն է, որ նրանք շատ ավելի պատրաստ են կիսվել բացասական տպավորություններով: Օրինակ, եթե գնորդը գոհ է գնված հեծանիվից, դժվար թե նա դրական կարծիք թողնի: Բայց եթե երկանիվը միանգամից փչանար, ապա կարելի է վստահաբար ասել, որ նույն օրը սոցիալական ցանցերում բացասական արձագանք կհայտնվեր։ Սոցիալական ցանցերն ապահովում են ֆունկցիոնալություն, որը թույլ է տալիս անհապաղ բացահայտել և արձագանքել բացասական մեկնաբանություններին: Բացասական արձագանքների հետ աշխատելու մասին կարող եք կարդալ այստեղ:

սմմ մարկետինգ

Բրենդի նկատմամբ լրացուցիչ ուշադրություն գրավելը


Նպատակային գովազդի, փոստերի, վերաթիրախավորման, երրորդ կողմի համայնքներում տեղադրելու և վիրուսային բովանդակության օգնությամբ բիզնեսը կարող է «հասնել» թիրախային լսարանի գրեթե բոլոր հատվածներին: Բացի այդ, սոցիալական ցանցերը տրամադրում են գործիքներ, որոնք թույլ են տալիս ստացված ուշադրությունը վերածել իրական վաճառքի։

Հաճախորդների հետ շարունակական շփում


Retargeting տեխնոլոգիան հնարավորություն է տալիս վերադարձնել այն օգտատերերին, ովքեր արդեն կատարել են գնումներ կամ չեն ավարտել գնման գործընթացը: Օրինակ, եթե մարդը ապրանքը դնում է վիրտուալ զամբյուղի մեջ, բայց չի կատարել գնումը, ապա գովազդի օգնությամբ նրան կարելի է հիշեցնել, որ իր պատվերը սպասում է հաստատման։ Retargeting-ն օգնում է նաև հարակից ապրանքների վաճառքին: Օրինակ, եթե օգտատերը նոութբուք է պատվիրել, ապա նրան կարող են առաջարկներ ցույց տալ պայուսակ կամ աշխատասեղանի հովացման համակարգ գնելու համար:

Հեշտ մուտք դեպի մրցակցային շուկաներ


Սոցիալական ցանցերի գովազդային գործիքները հնարավորություն են տալիս կապ հաստատել այլ լսարանների հետ։ Գովազդատուն կարող է թիրախավորել ցանկացած համայնքի կամ խմբի անդամներին՝ թույլ տալով արշավին արագ թիրախավորել ճիշտ լսարանը: Մեթոդն ամենաարդարը չէ։ Բայց եթե դուք չեք օգտագործում այն, դա չի նշանակում, որ ձեր մրցակիցները ևս չեն օգտագործի այն:


Սոցիալական ցանցերում առաջխաղացման հիմնական առավելությունները


 • Լսարանի լայն ծածկույթ:
 • Պոտենցիալ հաճախորդների առկայություն գրեթե յուրաքանչյուր բիզնեսի համար:
 • Օգտատիրոջը հետաքրքրող գովազդը նյարդայնացնող չէ:
 • Գովազդային ձևաչափերի մեծ ընտրություն:
 • Նվազագույն բյուջեով առաջխաղացման հնարավորություն։
 • Ուղիղ կապ լսարանի հետ:

Ո՞ր բիզնեսի համար է հարմար SMM խթանումը


SMM մարքեթինգը իդեալական է փոքր և միջին բիզնեսի զարգացման համար, քանի որ տալիս է ուղղակի վաճառքի հնարավորություն: Եթե ​​գործարքը երկար մտորում և հաշվարկ է պահանջում, ապա նման ընկերություններն ավելի դժվար հաճախորդներ կգտնեն սոցիալական ցանցերում։ Սոցիալական ցանցերում առաջխաղացումը ցածր արդյունավետություն է ցույց տալիս B2B ոլորտի համար (բիզնեսից բիզնես վաճառքներ):

Կարող ենք առանձնացնել բիզնեսի ոլորտներ, որոն պետք է պարտադիր կիրառեն SMM.

 • էժան և պահանջված ապրանքների վաճառք (հագուստ, կենցաղային քիմիկատներ, սննդի առաքում, աքսեսուարներ և այլն);

 • ֆիզիկական անձանց ծառայությունների մատուցում (պատուհանների տեղադրում, գեղեցկության սրահներ, մաքրում և այլն);

 • սննդի օբյեկտներ;

 • B2C ներկայացուցիչներ օֆլայն գրասենյակների ցանցով, ովքեր ցանկանում են գրավել սոցիալական ցանցի օգտատերերի ուշադրությունը.

 • բոլոր տեսակի բիզնեսները, որոնք շահագրգռված են դրական իմիջի և ապրանքանիշի իրազեկվածության ձևավորման մեջ:

SMM առաջխաղացման հիմնական մեթոդները


Սոցիալական ցանցերում SMM-ի առաջխաղացման ռազմավարության տեխնիկայի համալիրը կախված է ընկերության ընթացիկ նպատակներից և խնդիրներից:

Եթե ​​բիզնեսը շահագրգռված է վաճառքի աճով, ապա այն պետք է օգտագործի հետևյալ մեթոդները.

Նպատակային գովազդ. Գործիքը հնարավորություն է տալիս կենտրոնանալ կոնկրետ թիրախային լսարանի ներկայացուցիչների վրա: Սեգմենտացիան հաշվի է առնում սեռը, տարիքը, գտնվելու վայրը, հետաքրքրությունները և տասնյակ այլ պարամետրեր: Կախված տեղադրման ձևաչափից, գովազդատուն վճարում է ցուցադրությունների կամ ուղղակի սեղմումների համար:

Գովազդ երրորդ կողմի համայնքներում. Սոցիալական ցանցերում դուք միշտ կարող եք պայմանավորվել գովազդային հաղորդագրությունների տեղադրման մասին կարծիքի առաջնորդի, հայտնի անձի կամ հանրաճանաչ թեմատիկ համայնքում :

Կոնտենտ-մարկետինգ. Այս մոտեցումը հիմնված է բարձրորակ և օգտակար տեղեկատվական կամ ժամանցային բովանդակության կանոնավոր հրապարակման վրա: Հետաքրքիր նյութերը միշտ մի փոքր «բացվում» են գովազդային առաջարկներով։

Եթե ​​առաջխաղացման ներկայիս նպատակը իմիջի և ճանաչման բարելավումն է, ապա կարող եք նաև օգտագործել նպատակային գովազդ և տեղադրում երրորդ կողմի հանրային էջերում: Պարզապես փոխեք ներկայացման ձևաչափը՝ բրենդի զգալի լուսաբանում ստանալու համար:

Վիրուսային մարքեթինգը լավ է աշխատում այս ուղղությամբ: Դրա մեխանիզմը կրեատիվ կամ շատ հետաքրքիր բովանդակություն ստեղծելն է, որը օգտատերերը ինքնուրույն կտարածեն:

Աշխատանքի հետևյալ մեթոդները կօգնեն բարելավել ձեր հեղինակությունը.

 • օգտակար բովանդակության կանոնավոր հրապարակում;
 • արագ արձագանք ակնարկներին և մեկնաբանություններին;
 • հարցումների, վիճակախաղերի, մրցույթների և այլ միջոցառումների անցկացում:

Սոցիալական ցանցերում լսարանի հետ ակտիվ շփումը միշտ դրական արդյունքներ է բերում բիզնեսին:

Խոստումնալից սոցիալական ցանցեր


Ֆեյսբուք
Համաշխարհային առաջատար. Պլատֆորմն ունի գովազդային և վերլուծական գործիքների ամենաառաջադեմ հավաքածուն: Այստեղ կենտրոնացած է ամենավճարունակ լսարանը։

VKontakte
Ռունեթի ամենահայտնի երիտասարդական սոցիալական ցանցը: Այն օգտագործվում է տնտեսական ցածր ներուժ ունեցող բազմաթիվ դպրոցականների կողմից։ Բայց կայքի լսարանը շատ ակտիվ է և պատրաստ է արագ գնել էժան ապրանքներ:

Odnoklassniki
Այս սոցիալական ցանցն ավանդաբար շարունակում է կենտրոնացնել ավագ սերնդի ներկայացուցիչներին։ Այս լսարանը այնքան էլ ակտիվ չէ, բայց բավականին վճարունակ է։

Instagram
Այստեղ ամեն ինչ հիմնված է վառ և հետաքրքիր տեսողական բովանդակության հրապարակման վրա։ Սա հարթակը դարձնում է իդեալական վայր՝ գովազդելու արտադրանքը, որը կարելի է գրավիչ կերպով ներկայացնել՝ օգտագործելով լուսանկարներ կամ տեսանյութեր: Facebook-ի բոլոր վերլուծական և գովազդային հնարավորությունները հասանելի են այստեղ:

X (Twitter)
Այս սոցիալական ցանցը նախատեսված է կարճ տեքստային հաղորդագրություններ տարածելու և ուղիղ հաղորդակցության համար: Եթե ​​բիզնեսը կարող է ուշադրություն գրավել միկրոբլոգի ձևաչափով, ապա անպայման պետք է օգտագործի այս հարթակը առաջխաղացման համար։


<< Վերադառնալ Բառարան

 
 
Ծառայություն  Դասեր                Նյութեր  
                   
SEO Google
Analytics
              SEO
Բառարան
 
                   
SEO Audit Google
Ads
              Բլոգ  
                   
SEO Consulting GTM               Մետա Հաշվիչ  
                   
Google Analytics GSC                
                   
Google Ads SEO
Content Writing
               
                   
Landing Pages              
                     
фейсбук ютуб
                Linkedin Icon  
                     
-2025-