SERM  

 



Բովանդակություն

Աշխատանքի փուլերը
     • Գոյություն ունեցող բովանդակության վերլուծության անցկացում
     • Ռազմավարության մշակում
     • Ռազմավարության իրականացում
Ծառայության բաղադրիչները
     • Աշխատեք սոցիալական ցանցերի և ֆորումների հետ
     • Պատկերի և նորությունների բովանդակության տեղադրում
     • Աշխատեք ակնարկների հետ
Հիմնական SERM գործիքներ


SERM-ը հապավում է կազմված է չորս անգլերեն բառերից՝ Search Engine Reputation Management: Սա թարգմանվում է որպես «հեղինակության կառավարում որոնման համակարգերում»: Պարզ ասած, այս տերմինը վերաբերում է միջոցառումներին, որոնք ուղղված են պոտենցիալ հաճախորդների աչքում կազմակերպության դրական իմիջ ստեղծելուն: SERM-ը ներառում է ինչպես ուղղակի աշխատանք այս պատկերի վրա, այնպես էլ ցանցում արդեն գոյություն ունեցող բացասականի շտկումը: Այսօր առանձնահատուկ նշանակություն ունի ծառայության երկրորդ բաղադրիչը։ SERM-ում ներգրավված մասնագետները պետք է կատարեն աշխատանքի մեծ ծավալ, որը ներառում է կարծիքների բեկում, որոնք նսեմացնում են ընկերությանը և իջեցնում որոնման արդյունքներում առաջատար դիրքերից:

smm reputation managment

 

Աշխատանքի փուլերը


Ընկերության մասին գոյություն ունեցող բացասական տեղեկատվությունը ինտերնետից հեռացնելու համար մասնագետը պետք է մեծ աշխատանք կատարի, քանի որ հնարավոր չէ արագ փոխել հանրության կարծիքը:

Գոյություն ունեցող բովանդակության վերլուծության անցկացում: Այս փուլում վերահսկվում են ընկերության հարցումների լավագույն որոնման արդյունքները և բացահայտվում են բացասական գրառումներն ու ակնարկները (դրանք կարող են լինել իրական կամ իրականությանը չհամապատասխանող):

Ռազմավարության մշակում: Այս փուլը ներառում է ընկերության մասին հասանելի բոլոր հավաստի տեղեկատվության ընտրությունը, որը ցանկալի է փոխանցել օգտատերերին: Սա կօգնիտ օգտատերերին ընտրություն կատարել և պահպանել կազմակերպության դրական իմիջը հանրության աչքում: Այնուհետև ընտրվում են հանրաճանաչ թեմատիկ հարթակներ՝ հրապարակումներ, հոդվածներ, ակնարկների պատասխաններ, մեդիա բովանդակություն տեղադրելու, ինչպես նաև առաջխաղացման բանալի բառերի ցանկը որոշելու համար:

Ռազմավարության իրականացում: Այս փուլում ստեղծվում են նորություններ, պատկերային հոդվածներ, մամուլի հաղորդագրություններ, ակնարկների պատասխաններ և այլ բաներ, որոնք օպտիմիզացված են որոնման համակարգերի համար: Հեղինակության կառավարման գործում հատկապես կարևոր դեր է խաղում բացասական կարծիքների բացահայտման և չեզոքացման արագությունը: Օգտագործողները պետք է տեսնեն, որ ընկերությունը շահագրգռված է շարունակական բարելավմամբ, պատրաստ է լսել քննադատությունները, ներգրավվել կառուցողական երկխոսության և գաղափարներ առաջացնել խնդիրների լուծման համար:

Ծառայության բաղադրիչները


Աշխատեք սոցիալական ցանցերի և ֆորումների հետ

Այս ոլորտում հատկապես կարևոր է բացասականության կարծիքների հետ աշխատել օնլայն ռեժիմում: Բացասական կարծիքների ի հայտ գալու պարագայում անհրաժեշտ է կանգնեցնել նեգատիվը դրական կողմեր նշելով և թույլ չտալ, որ բացասական կարծիքները ճյուղավորվեն և շատանան:

Պատկերներիի և նորությունների բովանդակության տեղադրում

Այս խումբը կարող է ներառել ակնարկներ, գովազդային հոդվածներ, հաղորդագրություններ անվճար վարպետության դասերի մասին, դասընթացներ, ընկերության նորություններ: Նման բովանդակությունը պետք է լինի չեզոք կամ դրական տոնով ներկայացված և պարունակի հավաստի և համապատասխան տեղեկատվություն ապրանքանիշի մասին: Բովանդակությունը տեղադրվում է հեղինակավոր հոդվածներում կամ լրատվական ռեսուրսներում:

Աշխատեք ակնարկների և հետադարձ կապի հետ

Սա կարող է ներառել ակնարկների պատասխաններ գրելը: Դրանք կարող են պարունակել ինչպես խնդրին ուսումնասիրելու խոստում (եթե օգտագործողի կարծիքը բացասական է), այնպես էլ երախտագիտություն ընկերությանը իրենց հասցեին ուղղված բարի խոսքերի համար (եթե դրական կարծիք է արտահայտվել):

SERM-ի նպատակների մեջ մտնում է նաև դրդել օգտատերերին տարբեր հարթակներում ապրանքանիշի կամ ընկերության մասին նոր դրական կարծիքներ հրապարակել:

Հիմնական SERM գործիքներ


SERM գործիքների տակ հասկանում են տարբեր ծառայություններ, որոնք օգնում են մասնագետին ինտերնետում արագ գտնել ընկերության մասին բացասական տեղեկատվություն: Նրանցից յուրաքանչյուրը յուրովի օգտակար և հարմար է։

IQBuzz. Օգտագործելով այս ծառայությունը, դուք կարող եք հետևել սոցիալական ցանցերի, նորությունների և բլոգների տեղեկատվությանը: Այն ունի իր տվյալների բազան, որը պարունակում է մի քանի հարյուր հազար ռեսուրս։ Նրանք օգնում են ձեզ որոնել առանձին հիմնական արտահայտություններ կամ բառեր, ինչպես նաև ապրանքանիշերի հիշատակումներ մի քանի տարիների ընթացքում: Ստացված և պահվող տեղեկատվությունը հասանելի է 24/7: IQBuzz-ի տարբերակիչ առանձնահատկությունը օգտատերերի տարիքի, սեռի և գտնվելու վայրի վերաբերյալ վիճակագրություն ստեղծելու ունակությունն է:

YouScan. Այս գործիքը, թերեւս, IQBuzz-ի գլխավոր մրցակիցն է: YouScan-ն ունի նմանատիպ ֆունկցիոնալություն, սակայն դրա ինտերֆեյսը մի փոքր տարբերվում է: Գործիքի տվյալների բազան պարունակում է նաև կայքեր, որոնք IQBuzz-ը չունի:

«Reputometer». Այս գործիքը թույլ է տալիս կառավարել որոնման հեղինակությունը Yandex-ում և Google-ում: «Reputometer»-ը ցույց է տալիս, թե արդյոք ընկերության մասին էջը տեսանելի է որոնման համակարգերին: Սա տարբերում է այն ավտոմատացված ծառայություններից: Այս գործիքը նաև թույլ է տալիս որոշել՝ ակնարկը էջի վերջում է, թե սկզբում: «Reputometer»-ը առանձին պիտակավորում է դրական, չեզոք և բացասական ակնարկներ, ինչպես նաև հավաքում է սքրինշոթեր:

«Քրիբրում». Այս ծառայությունն օգնում է հետևել և վերլուծել ապրանքանիշի բոլոր հիշատակումները տարբեր սոցիալական ցանցերում: Օգտագործելով Kribrum-ը, դուք կարող եք ավտոմատ կերպով ստեղծել հաշվետվություններ՝ նշված հայտնաբերված ակնարկներով և դրանց բացասականության աստիճանով: Տեղեկատվությունը ներկայացված է գրաֆիկների տեսքով:

Նույնիսկ գուրուները, ովքեր գիտեն, թե ինչ է SERM-ը, կպնդեն, որ որոնումներից բացասական տեղեկատվությունը հեռացնելը դեղ չէ ընկերության հեղինակության համար:

Շատ կարևոր է հիշել, որ լավ և կայուն արդյունք կարելի է ստանալ միայն բացասականի պատճառների հեռացման վրա աշխատելով, ծառայությունների և ապրանքների որակի անընդհատ բարելավմամբ, ինչպես նաև ձեր հաճախորդների հետ բարեկամական հարաբերություններ հաստատելով:

Ինտերնետ մարքեթինգային գործակալությունները առաջարկում են հեղինակության կառավարման ծառայություններ:


<< Վերադառնալ Բառարան

 
 
Ծառայություն  Դասեր                Նյութեր  
                   
SEO Google
Analytics
              SEO
Բառարան
 
                   
SEO Audit Google
Ads
              Բլոգ  
                   
SEO Consulting GTM               Մետա Հաշվիչ  
                   
Google Analytics GSC                
                   
Google Ads SEO
Content Writing
               
                   
Landing Pages              
                     
фейсбук ютуб
                Linkedin Icon  
                     
-2025-