Բովանդակություն
• Աշխատանքի փուլերը
• Գոյություն ունեցող բովանդակության վերլուծության անցկացում
• Ռազմավարության մշակում
• Ռազմավարության իրականացում
• Ծառայության բաղադրիչները
• Աշխատեք սոցիալական ցանցերի և ֆորումների հետ
• Պատկերի և նորությունների բովանդակության տեղադրում
• Աշխատեք ակնարկների հետ
• Հիմնական SERM գործիքներ
SERM-ը հապավում է կազմված է չորս անգլերեն բառերից՝ Search Engine Reputation Management: Սա թարգմանվում է որպես «հեղինակության կառավարում որոնման համակարգերում»: Պարզ ասած, այս տերմինը վերաբերում է միջոցառումներին, որոնք ուղղված են պոտենցիալ հաճախորդների աչքում կազմակերպության դրական իմիջ ստեղծելուն: SERM-ը ներառում է ինչպես ուղղակի աշխատանք այս պատկերի վրա, այնպես էլ ցանցում արդեն գոյություն ունեցող բացասականի շտկումը: Այսօր առանձնահատուկ նշանակություն ունի ծառայության երկրորդ բաղադրիչը։ SERM-ում ներգրավված մասնագետները պետք է կատարեն աշխատանքի մեծ ծավալ, որը ներառում է կարծիքների բեկում, որոնք նսեմացնում են ընկերությանը և իջեցնում որոնման արդյունքներում առաջատար դիրքերից:
 |
Աշխատանքի փուլերը
Ընկերության մասին գոյություն ունեցող բացասական տեղեկատվությունը ինտերնետից հեռացնելու համար մասնագետը պետք է մեծ աշխատանք կատարի, քանի որ հնարավոր չէ արագ փոխել հանրության կարծիքը:
Գոյություն ունեցող բովանդակության վերլուծության անցկացում: Այս փուլում վերահսկվում են ընկերության հարցումների լավագույն որոնման արդյունքները և բացահայտվում են բացասական գրառումներն ու ակնարկները (դրանք կարող են լինել իրական կամ իրականությանը չհամապատասխանող):
Ռազմավարության մշակում: Այս փուլը ներառում է ընկերության մասին հասանելի բոլոր հավաստի տեղեկատվության ընտրությունը, որը ցանկալի է փոխանցել օգտատերերին: Սա կօգնիտ օգտատերերին ընտրություն կատարել և պահպանել կազմակերպության դրական իմիջը հանրության աչքում: Այնուհետև ընտրվում են հանրաճանաչ թեմատիկ հարթակներ՝ հրապարակումներ, հոդվածներ, ակնարկների պատասխաններ, մեդիա բովանդակություն տեղադրելու, ինչպես նաև առաջխաղացման բանալի բառերի ցանկը որոշելու համար:
Ռազմավարության իրականացում: Այս փուլում ստեղծվում են նորություններ, պատկերային հոդվածներ, մամուլի հաղորդագրություններ, ակնարկների պատասխաններ և այլ բաներ, որոնք օպտիմիզացված են որոնման համակարգերի համար: Հեղինակության կառավարման գործում հատկապես կարևոր դեր է խաղում բացասական կարծիքների բացահայտման և չեզոքացման արագությունը: Օգտագործողները պետք է տեսնեն, որ ընկերությունը շահագրգռված է շարունակական բարելավմամբ, պատրաստ է լսել քննադատությունները, ներգրավվել կառուցողական երկխոսության և գաղափարներ առաջացնել խնդիրների լուծման համար:
Ծառայության բաղադրիչները
Աշխատեք սոցիալական ցանցերի և ֆորումների հետ
Այս ոլորտում հատկապես կարևոր է բացասականության կարծիքների հետ աշխատել օնլայն ռեժիմում: Բացասական կարծիքների ի հայտ գալու պարագայում անհրաժեշտ է կանգնեցնել նեգատիվը դրական կողմեր նշելով և թույլ չտալ, որ բացասական կարծիքները ճյուղավորվեն և շատանան:
Պատկերներիի և նորությունների բովանդակության տեղադրում
Այս խումբը կարող է ներառել ակնարկներ, գովազդային հոդվածներ, հաղորդագրություններ անվճար վարպետության դասերի մասին, դասընթացներ, ընկերության նորություններ: Նման բովանդակությունը պետք է լինի չեզոք կամ դրական տոնով ներկայացված և պարունակի հավաստի և համապատասխան տեղեկատվություն ապրանքանիշի մասին: Բովանդակությունը տեղադրվում է հեղինակավոր հոդվածներում կամ լրատվական ռեսուրսներում:
Աշխատեք ակնարկների և հետադարձ կապի հետ
Սա կարող է ներառել ակնարկների պատասխաններ գրելը: Դրանք կարող են պարունակել ինչպես խնդրին ուսումնասիրելու խոստում (եթե օգտագործողի կարծիքը բացասական է), այնպես էլ երախտագիտություն ընկերությանը իրենց հասցեին ուղղված բարի խոսքերի համար (եթե դրական կարծիք է արտահայտվել):
SERM-ի նպատակների մեջ մտնում է նաև դրդել օգտատերերին տարբեր հարթակներում ապրանքանիշի կամ ընկերության մասին նոր դրական կարծիքներ հրապարակել:
Հիմնական SERM գործիքներ
SERM գործիքների տակ հասկանում են տարբեր ծառայություններ, որոնք օգնում են մասնագետին ինտերնետում արագ գտնել ընկերության մասին բացասական տեղեկատվություն: Նրանցից յուրաքանչյուրը յուրովի օգտակար և հարմար է։
IQBuzz. Օգտագործելով այս ծառայությունը, դուք կարող եք հետևել սոցիալական ցանցերի, նորությունների և բլոգների տեղեկատվությանը: Այն ունի իր տվյալների բազան, որը պարունակում է մի քանի հարյուր հազար ռեսուրս։ Նրանք օգնում են ձեզ որոնել առանձին հիմնական արտահայտություններ կամ բառեր, ինչպես նաև ապրանքանիշերի հիշատակումներ մի քանի տարիների ընթացքում: Ստացված և պահվող տեղեկատվությունը հասանելի է 24/7: IQBuzz-ի տարբերակիչ առանձնահատկությունը օգտատերերի տարիքի, սեռի և գտնվելու վայրի վերաբերյալ վիճակագրություն ստեղծելու ունակությունն է:
YouScan. Այս գործիքը, թերեւս, IQBuzz-ի գլխավոր մրցակիցն է: YouScan-ն ունի նմանատիպ ֆունկցիոնալություն, սակայն դրա ինտերֆեյսը մի փոքր տարբերվում է: Գործիքի տվյալների բազան պարունակում է նաև կայքեր, որոնք IQBuzz-ը չունի:
«Reputometer». Այս գործիքը թույլ է տալիս կառավարել որոնման հեղինակությունը Yandex-ում և Google-ում: «Reputometer»-ը ցույց է տալիս, թե արդյոք ընկերության մասին էջը տեսանելի է որոնման համակարգերին: Սա տարբերում է այն ավտոմատացված ծառայություններից: Այս գործիքը նաև թույլ է տալիս որոշել՝ ակնարկը էջի վերջում է, թե սկզբում: «Reputometer»-ը առանձին պիտակավորում է դրական, չեզոք և բացասական ակնարկներ, ինչպես նաև հավաքում է սքրինշոթեր:
«Քրիբրում». Այս ծառայությունն օգնում է հետևել և վերլուծել ապրանքանիշի բոլոր հիշատակումները տարբեր սոցիալական ցանցերում: Օգտագործելով Kribrum-ը, դուք կարող եք ավտոմատ կերպով ստեղծել հաշվետվություններ՝ նշված հայտնաբերված ակնարկներով և դրանց բացասականության աստիճանով: Տեղեկատվությունը ներկայացված է գրաֆիկների տեսքով:
Նույնիսկ գուրուները, ովքեր գիտեն, թե ինչ է SERM-ը, կպնդեն, որ որոնումներից բացասական տեղեկատվությունը հեռացնելը դեղ չէ ընկերության հեղինակության համար:
Շատ կարևոր է հիշել, որ լավ և կայուն արդյունք կարելի է ստանալ միայն բացասականի պատճառների հեռացման վրա աշխատելով, ծառայությունների և ապրանքների որակի անընդհատ բարելավմամբ, ինչպես նաև ձեր հաճախորդների հետ բարեկամական հարաբերություններ հաստատելով:
Ինտերնետ մարքեթինգային գործակալությունները առաջարկում են հեղինակության կառավարման ծառայություններ:
|