Պոդքասթինգ  

 



Բովանդակություն

 •  Հիմնական հասկացություններ
 •  Կիրառման առանձնահատկությունները

Փոդքասթինգը գործողությունների մի շարք է, որն ուղղված է ինտերնետում խոսակցական աուդիո և վիդեո նյութերի ստեղծմանը և տարածմանը: Նման ծրագրերը կոչվում են podcast, և դրանք ձայնագրվում են սովորական թվային ձևաչափերով՝ mp3, aac կամ ogg/vorbis։ Մարդիկ, ովքեր նման բովանդակություն են արտադրում սիրողական կամ պրոֆեսիոնալ մակարդակով, կոչվում են փոդքասթեր:

podcast mic seoplus


Փոդքասթինգի հիմնական հասկացություններ

Ինչ է պոդքասթը


Փոդքասթը առանձին ֆայլերի կամ նյութերի շարք է, որը կարելի է առցանց լսել կայքում կամ հատուկ ծառայության միջոցով: Փոդքասթները կարող են հրապարակվել մեկանգամյա կամ համակարգված՝ ծրագրային ձևաչափով՝ կանոնավոր թողարկումներով: Կանոնավոր փոդքաստ ունկնդիրների մեծամասնությունը օգտագործում է Banshee, Rhythmbox, AmaroK և iTunes: Այս գործիքները հետևում են թարմացումներին, «հիշում» լսելու առաջընթացը և թույլ են տալիս նաև կիսվել բովանդակությամբ:

Պոդքասթ-տերմինալը մասնագիտացված վեբ կայք կամ վեբ ռեսուրս է խոսակցական մեդիա ֆայլերի հոսթինգի և տարածման համար:

Աուդիո բլոգը նախկինում հայտնի ձևաչափ է, որը չպետք է շփոթել փոդքասթինգի հետ: Վերջինս իրականացվում է RSS տեխնոլոգիայի հիման վրա, իսկ աուդիո բլոգները հրապարակվում են կայքի առանձին էջերում։ Փոդքասթների ցանկը ավտոմատ կերպով թարմացվում է, և աուդիո բլոգի հետ փոխգործակցությունը չի տարբերվում սովորական տեղեկատվական կայքից օգտվելուց:

Կիրառման առանձնահատկությունները

Ինտերնետ մարքեթինգում փոդքասթինգը օգտագործվում է որպես թիրախային լսարանի հասանելիությունը մեծացնելու, ինչպես նաև ապրանքանիշի կամ ապրանքի նկատմամբ նրանց հավատարմությունը ձևավորելու գործիք:

Փոդքաստ ստեղծելու գործընթացը կարելի է բաժանել հետևյալ քայլերի.

Ծրագրի համար գաղափարների և թեմաների ընտրություն: Օրինակ, շինարարական կազմակերպությունը կարող է խոսել տանիքի նոր նյութերի մասին: Փոդքասթի ընթացքում թույլատրվում են ներդիրներ, որոնցում հաղորդավարն առաջարկում է համագործակցություն։

Սարքավորումների տեղադրում. Սիրողական փոդքաստները կարելի է ձայնագրել սովորական սմարթֆոնի վրա: Իսկ պրոֆեսիոնալ բովանդակություն արտադրելու համար պետք է սովորեք, թե ինչպես օգտագործել թվային խոսափող, միկշեր և աուդիո մշակման ծրագրակազմ:

Հաղոդրման ձայնագրում: Այս գործընթացի համար ավելի լավ է ընտրել առանձին սենյակ լավ ձայնամեկուսացումով: Իդեալական տարբերակը պրոֆեսիոնալ ձայնագրման ստուդիա վարձելն է։

Տեղադրում և խմբագրում։ Եթե ​​փոդքաստը չի հեռարձակվել ուղիղ եթերում, ստացված ձայնագրությունը կարող է խմբագրվել: Սովորաբար խմբագիրը հեռացնում է աղմուկը, ոչ թեմատիկ շեղումները, վերապահումները և այլ անցանկալի կողմերը։ Նույն փուլում ֆայլ է ստեղծվում անհրաժեշտ ձևաչափով և տվյալների փոխանցման նշված որակով:

Հրապարակում. Վերջնական քայլը ներառում է ձայնագրության հրապարակումը կայքում կամ փոդքասթի տերմինալում:

Այժմ դուք գիտեք, թե ինչ է podcasting-ը, ինչպես նաև ինչպես և ինչու է այն օգտագործվում ինտերնետ մարքեթինգում:


 

<< Վերադառնալ Բառարան

 
 
Ծառայություն  Դասեր                Նյութեր  
                   
SEO Google
Analytics
              SEO
Բառարան
 
                   
SEO Audit Google
Ads
              Բլոգ  
                   
SEO Consulting GTM               Մետա Հաշվիչ  
                   
Google Analytics GSC                
                   
Google Ads SEO
Content Writing
               
                   
Landing Pages              
                     
фейсбук ютуб
                Linkedin Icon  
                     
-2025-