Բովանդակություն
• Հիմնական հասկացություններ
• Կիրառման առանձնահատկությունները
Փոդքասթինգը գործողությունների մի շարք է, որն ուղղված է ինտերնետում խոսակցական աուդիո և վիդեո նյութերի ստեղծմանը և տարածմանը: Նման ծրագրերը կոչվում են podcast, և դրանք ձայնագրվում են սովորական թվային ձևաչափերով՝ mp3, aac կամ ogg/vorbis։ Մարդիկ, ովքեր նման բովանդակություն են արտադրում սիրողական կամ պրոֆեսիոնալ մակարդակով, կոչվում են փոդքասթեր:
Փոդքասթինգի հիմնական հասկացություններ
Ինչ է պոդքասթը
Փոդքասթը առանձին ֆայլերի կամ նյութերի շարք է, որը կարելի է առցանց լսել կայքում կամ հատուկ ծառայության միջոցով: Փոդքասթները կարող են հրապարակվել մեկանգամյա կամ համակարգված՝ ծրագրային ձևաչափով՝ կանոնավոր թողարկումներով: Կանոնավոր փոդքաստ ունկնդիրների մեծամասնությունը օգտագործում է Banshee, Rhythmbox, AmaroK և iTunes: Այս գործիքները հետևում են թարմացումներին, «հիշում» լսելու առաջընթացը և թույլ են տալիս նաև կիսվել բովանդակությամբ:
Պոդքասթ-տերմինալը մասնագիտացված վեբ կայք կամ վեբ ռեսուրս է խոսակցական մեդիա ֆայլերի հոսթինգի և տարածման համար:
Աուդիո բլոգը նախկինում հայտնի ձևաչափ է, որը չպետք է շփոթել փոդքասթինգի հետ: Վերջինս իրականացվում է RSS տեխնոլոգիայի հիման վրա, իսկ աուդիո բլոգները հրապարակվում են կայքի առանձին էջերում։ Փոդքասթների ցանկը ավտոմատ կերպով թարմացվում է, և աուդիո բլոգի հետ փոխգործակցությունը չի տարբերվում սովորական տեղեկատվական կայքից օգտվելուց:
Կիրառման առանձնահատկությունները
Ինտերնետ մարքեթինգում փոդքասթինգը օգտագործվում է որպես թիրախային լսարանի հասանելիությունը մեծացնելու, ինչպես նաև ապրանքանիշի կամ ապրանքի նկատմամբ նրանց հավատարմությունը ձևավորելու գործիք:
Փոդքաստ ստեղծելու գործընթացը կարելի է բաժանել հետևյալ քայլերի.
Ծրագրի համար գաղափարների և թեմաների ընտրություն: Օրինակ, շինարարական կազմակերպությունը կարող է խոսել տանիքի նոր նյութերի մասին: Փոդքասթի ընթացքում թույլատրվում են ներդիրներ, որոնցում հաղորդավարն առաջարկում է համագործակցություն։
Սարքավորումների տեղադրում. Սիրողական փոդքաստները կարելի է ձայնագրել սովորական սմարթֆոնի վրա: Իսկ պրոֆեսիոնալ բովանդակություն արտադրելու համար պետք է սովորեք, թե ինչպես օգտագործել թվային խոսափող, միկշեր և աուդիո մշակման ծրագրակազմ:
Հաղոդրման ձայնագրում: Այս գործընթացի համար ավելի լավ է ընտրել առանձին սենյակ լավ ձայնամեկուսացումով: Իդեալական տարբերակը պրոֆեսիոնալ ձայնագրման ստուդիա վարձելն է։
Տեղադրում և խմբագրում։ Եթե փոդքաստը չի հեռարձակվել ուղիղ եթերում, ստացված ձայնագրությունը կարող է խմբագրվել: Սովորաբար խմբագիրը հեռացնում է աղմուկը, ոչ թեմատիկ շեղումները, վերապահումները և այլ անցանկալի կողմերը։ Նույն փուլում ֆայլ է ստեղծվում անհրաժեշտ ձևաչափով և տվյալների փոխանցման նշված որակով:
Հրապարակում. Վերջնական քայլը ներառում է ձայնագրության հրապարակումը կայքում կամ փոդքասթի տերմինալում:
Այժմ դուք գիտեք, թե ինչ է podcasting-ը, ինչպես նաև ինչպես և ինչու է այն օգտագործվում ինտերնետ մարքեթինգում:
|