Վեբ Անալիտիկա 

 


    
Բովանդակություն

 •   Վեբ անալիտիկայի տեսակները
 •   Վեբ-անալիտիկայի ցուցանիշներ
 •   Ինչպիսի խնդիրներ կարելի է լուծել վեբ-անալիտիկայի օգնությամբ
 •   Վեբ-անալիտիկայի գործիքները

Վեբ-անալիտիկա՝ վեբ-կայքի այցելությունների և այցելուների վիճակագրական տվյալների դիտարկման և ուսումնասիրության գործընթացն է՝ վեբ-կայքի աշխատանքը և անցկացվող գովազդային արշավները բարելավելու և օպտիմալացնելու նպատակով:


Ստացված տեղեկատվությունը հնարավորություն է տալիս որոշել վեբ-կայքի թիրախային աուդիտորիան և նրա վարքագծային առանձնահատկությունները, որը, իր հերթին, հնարավորություն է տալիս ընդունել կայքի զարգացման, բովանդակության բարելավման և առևտրային առաջարկների օպտիմալացման վերաբերյալ իմաստալի որոշումներ: Բացի այդ, վեբ-անալիտիկան ցույց է տալիս տրաֆիկի բնութագրերը՝ օրինակ դրա տեսակը և աղբյուրը: Այս տվյալների հիման վրա օպտիմալացվում են գովազդային արշավները, դրանց բյուջեն և ընտրվում են առավել արդյունավետ գովազդային հոսքերը և հարթակներ:

Պրոֆեսսիոնալ վեբ-անալիտիկան՝ պրոցես է, որը պարունակում է բազմաթիվ նրբություններ և յուրահատուկ է յուրաքանչյուր առցանց նախագծի համար: Դա թույլ է տալիս հասկանալ, թե որքան արդյունավետ է իրականացվող այս կամ այն գովազդային արշավը, հայտարարությունը և որ առաջխաղացման ռազմավարությունը կարելի է կիրառել: Եվ, ամենակարևորը, սա կարելի է բացահայտել յուրաքանչյուր աուդիտորիայի սեգմենտի համար:

Այսպիսով, վեբ-կայքի այցելությունների անալիտիկայի միջոցով կարելի է ընտրել առավել արդյունավետ ռազմավարությունները յուրաքանչյուր կատեգորիայի պոտենցիալ հաճախորդների համար:

Վեբ-անալիտիկայի տեսակները


Համակողմանի անալիտիկա: Այն ենթադրում է վիճակագրական հետազոտությունների անցկացում: Վեբ-կայքի համալիր ուսումնասիրման համար կարելի է օգտագործել ինչպես ընդհանրացված տեղեկատվությունը ամբողջ կայքի մասին, այնպես էլ մանրամասնեցված տվյալներ յուրաքանչյուր առանձին էջի համար:

Անալիտիկայի համար օգտագործվում են հաշվիչներ, որոնք հավաքում են մանրամասն տեղեկատվություն այցելությունների մասին: Եթե նրանց հնարավորությունները բավարար չեն, դիմում են log-վերլուծիչների օգտագործմանը՝ այն համակարգերի, որոնք կարդում են ինֆորմացիան սերվերի կողմից ստեղծված log-ֆայլերից:

Համակողմանի անալիտիկայի միջոցով վեբ-մասնագետները ստանում են ամբողջական տեղեկատվություն կայքի աշխատանքի և տրաֆիկի հոսքի մասին: Դա հնարավորություն է տալիս լուծել բազմաթիվ խնդիրներ՝ սկսած քիչ այցելելիության և որոնման արդյունքներում ցածր դիրքավորման պատճառների, և վերջացրած ցածր կոնվերսիայի ցուցանիշների վերլուծությամբ:


Մուտքից-ելք անալիտիկա: Այն ներառում է հաճախորդի ամբողջական ուղու ուսումնասիրումը՝ սկսած այն գովազդից, որի միջոցով կատարվել է անցումը դեպի կայք, և ավարտվելով թիրախային գործողությամբ (գնում, կրկնակի գնում, բաժանորդագրություն, ձևաթղթի լրացում և այլն): Դրա համար ուսումնասիրվում են օգտագործվող ալիքների և հարթակների, գովազդային արշավների և հայտարարությունների վիճակագրությունը, այցելուների վարքագծային առանձնահատկությունները և նրանց փոխազդեցությունը կայքի տարբեր տարրերի հետ: Մուտքից-ելք վեբ-անալիտիկան հնարավորություն է տալիս գտնել հաճախորդի հետ առավել արդյունավետ կոնտակտային կետերն ու ազդեցության լծակները, ինչպես նաև որոշել գովազդային ալիքները, հարթակները, հայտարարությունները և ռազմավարությունը:

Վեբ-անալիտիկայի ցուցանիշներ


 •  Վեբ-կայքում անցկացված ժամանակ:
 •  Դիտումների խորությունը (այսինքն` օգտվողի կողմից դիտարկված էջերի քանակը):
 •  Էջերի միջև անցումներ:
 •  Այցելուների վարքագծային առանձնահատկությունները (օրինակ` նրանց ռեակցիան pop-up հաղորդագրությանը կամ առաջարկին):
 •  Այցելուների աշխարհագրություն
:
 •  Այցելուների ժողովրդագրական և սոցիալական ցուցանիշներ:
 •  Անցման աղբյուրը (որ կայքից, որ գովազդային հայտարարությամբ, որ բանալի բառով):
 •  Թիրախային գործողությունների կատարում (օրինակ` կոճակների սեղմումներ կամ էջերի այցելություններ) և այլն:

Վեբ-անալիտիկան կարևոր դեր ունի բիզնեսի համար: Առանց պարբերական անալիտիկայի և վիճակագրության դիտարկման հնարավոր չէ հետագա հաջողակ զարգացում ապահովել: Յուրաքանչյուր վերլուծական ցիկլը (գոնե եռամսյակին մեկ անգամ) հնարավորություն է տալիս բացահայտել թերությունները, ցույց տալ վեբ-ռեսուրսի և անցկացվող գովազդային արշավի ուժեղ կողմերը, ինչպես նաև օգնում է ընդունել հետագա որոշումներ: Այլ կերպ ասած, վեբ-անալիտիկան այն հիմքն է, որին հենվելով՝ վեբ-մասթերը կայացնում է հետագա որոշումներ:

Ինչպիսի խնդիրներ կարելի է լուծել վեբ-անալիտիկայի օգնությամբ


Թիրախային աուդիտորիայի բացահայտում: Եթե նախագիծը նոր է և պոտենցիալ հաճախորդի ճշտգրիտ պրոֆիլը դեռ չի կազմվել, ապա վեբ-անալիտիկայի միջոցով ստացված տվյալները կօգնեն դրանում:

Ուսումնասիրելով ներկայիս հաճախորդների հետաքրքրությունները, ժողովրդագրական և սոցիալական առանձնահատկությունները և նրանց վարքագիծը ցանցում, դուք կկարողանաք ավելի ճիշտ հասկանալ և կազմել ձեր թիրախային աուդիտորիայի ճիշտ պատկերը:

Աուդիտորիայի նեղ սեգմենտավորում: Վիճակագրությունը և անալիտիկան հնարավորություն են տալիս սեգմենտավորել աուդիտորիան ըստ տարբեր հատկանիշների: Օրինակ` միջին չեկի պարամետրով: Ուսումնասիրելով յուրաքանչյուր սեգմենտի առանձնահատկությունները,  կկարողանաք ընտրել առավել արդյունավետ հայտարարություններ, ավելի որակյալ և անհատական առաջարկներ կազմել յուրաքանչյուր մարդկանց կատեգորիայի համար:

Գովազդային բյուջեի օպտիմալացում: Ոչ մի ընկերություն չունի անսահմանափակ ռեսուրսներ: Բոլորը ցանկանում են խնայել այնտեղ, որտեղ դա հնարավոր է: Գովազդային արշավների վերաբերյալ տվյալների ուսումնասիրությունը և անալիտիկան թույլ կտան բացահայտել առավել արդյունավետ հարթակներն ու ռազմավարությունները և հեռացնել անարդյունավետ ցուցադրումները, որոնք ապարդյուն օգտագործում են բյուջեն:

Բովանդակության օպտիմալացում: Ուսումնասիրելով տրաֆիկը և անցումների աղբյուրները, կարելի է հասկանալ, արդյոք կայքի էջերի բովանդակությունը համապատասխանում է օգտվողի որոնումներին, ի՞նչ կարիքներ ունի թիրախային աուդիտորիան և ի՞նչ է փնտրում: Այս տվյալների հիման վրա կայքի բովանդակությունը և առաջարկի վաճառքի եզակի առաջարկը օպտիմալացվում են:

Օպտիմալ ռազմավարությունների ընտրություն: Վերլուծական և վիճակագրական տվյալների ուսումնասիրումը հնարավորություն է տալիս գտնել և օգտագործել առավել արդյունավետ ցուցադրման, առաջմղման և գովազդի ռազմավարություններ:

Վեբ-անալիտիկայի գործիքներ և Google Analytics


Բոլոր վեբ-անալիտիկայի գործիքներն ու ծառայությունները կարելի է բաժանել երկու տեսակի.

ա)  log-վերլուծիչներ օգտագործող. Թույլ են տալիս հավաքել այցելությունների և այցելուների վիճակագրական տվյալներ առանց կատարելու փոփոխություններ վեբ-կայքում: Այցելությունների վերաբերյալ ողջ տեղեկատվությունը պահվում է սերվերի վրա՝ հատուկ log-ֆայլերում, որոնք ստեղծվում են հենց սերվերի կողմից: Իսկ log-վերլուծիչ ծրագրերը կարդում են այս տեղեկատվությունը: Սա ընկերություններին հնարավորություն է տալիս ստեղծել անձնական վեբ-անալիտիկայի համակարգեր՝ հարմարեցնելով դրանք իրենց կայքին:

բ)  հաշվիչներ օգտագործող. Եթե ընկերությունն իր սեփական սերվերը չունի, կարող է օգտվել վերլուծության գործիքների երկրորդ տեսակից՝ հաշվիչներից: Դրանց օգտագործելու համար անհրաժեշտ է կատարել փոփոխություններ կայքի կառուցվածքում՝ մուտքագրել կոդ, որից հետո հաշվիչը կսկսի գրանցել անցումների մասին ողջ տեղեկատվությունը:

Հաշվիչները հնարավորություն չեն տալիս ստեղծելու սեփական վերլուծական համակարգեր, սակայն դա էլ անհրաժեշտ չէ: Հաշվիչներ օգտագործող գործիքների գործառույթները բավարար են կայքի ամբողջական և որակյալ վերլուծության համար: Բացի այդ, դրանք հնարավորություն են տալիս ստանալ վիճակագրություն նույնիսկ քեշավորված էջերի մասին, ինչը չեն կարող անել log-վերլուծիչները:

Այսօր ամենահայտնի են հաշվիչներն օգտագործող ծառայությունները: Դրանց շրջանում կարելի է առանձնացնել.

* Google Analytics
* Yandex.Metrika
* OpenStats
* Piwik
* Adobe Analytics
և այլն:

Փորձառու վեբ-վարպետների մեծամասնությունն օգտագործում է ոչ թե մեկ, այլ միանգամից մի քանի վեբ-վերլուծության գործիքներ՝ ավելի ճշգրիտ վիճակագրություն և տվյալների ավելի մեծ ծավալ ստանալու համար:


<< Վերադառնալ Բառարան

 
 
Ծառայություն  Դասեր                Նյութեր  
                   
SEO Google
Analytics
              SEO
Բառարան
 
                   
SEO Audit Google
Ads
              Բլոգ  
                   
SEO Consulting GTM               Մետա Հաշվիչ  
                   
Google Analytics GSC                
                   
Google Ads SEO
Content Writing
               
                   
Landing Pages              
                     
фейсбук ютуб
                Linkedin Icon  
                     
-2025-