Որոնման ալգորիթմեր
Google Panda
 

 


     Google Panda-ն որոնման ալգորիթմ է, որը ներդրվել է Google-ի կողմից 2011 թվականի փետրվարի 24-ին՝ որոնման արդյունքներում կայքերը զտելու և դասակարգելու համար: Այլ կերպ ասած ալգորիթմի նպատակն է կայքերը տեսակավորել այնպես, որ ոչ եզակի տեքստերով (պատճենված բովանդակությամբ) ցածրորակ էջերը դուրս գան բարձրադաս կայքերի ցուցակից: Պանդա ալգորիթմը դուրս է թողնում նաև այն կայքերը, որոնք լի են ուղղագրական և ոճական առատ սխալներով, կրկնօրինակ և անվստահելի տեղեկություններով:
Պանդա ֆիլտրի շնորհիվ օգտատերին առաջարկվում են առավել համապատասխան բովանդակությամբ կայքեր՝ բացառելով SEO-ի ագրեսիվ առաջխաղացման նպատակով ստեղծված էջերը։  

panda algorithm seoplus cover


     Ֆիլտրի մշակումը 
   
     Սկզբում Պանդա ֆիլտրը գործարկվեց ԱՄՆ-ից եկած օգտատերերի համար։ SEO-ի մասնագետների զեկույցների համաձայն, նորամուծությունը հանգեցրել է Google որոնողական համակարգի կողմից տրաֆիկի զգալի կրճատման՝ 12%-ով խոշոր կայքերի և գրեթե 50%-ով փոքր ռեսուրսների համար: Փոքր և միջին տրաֆիկ ունեցող կայքերի մոտ 10%-ն ընկել է ֆիլտրի տակ և արգելափակվել համակարգից։   Panda ալգորիթմի փորձարկումից հետո ԱՄՆ-ում Google-ը սկսեց աշխատել այլ երկրներում։ Ռուսաստանում կայքերի զտումը սկսվել է 2012 թվականի ապրիլի 24-ին և հանգեցրել է նմանատիպ արդյունքների. որոշ կայքերի անկումը որոնման արդյունքներում հասել է 50 դիրքի:  

Google Panda ալգորիթմի մշակումը, ինչպես որոնողական համակարգերի այլ ալգորիթմները, իրականացվել է գաղտնիության մթնոլորտում։ Մանրամասները սովորական օգտատերերի և վեբ-վարպետների համար չեն բացահայտվել: Այս պահին հայտնի է միայն ալգորիթմի վրա աշխատող երկու ծրագրավորող՝ Մեթ Կաթսը և Ամիտ Սինգհալը: Այլ մանրամասներ չեն բացահայտվում Google-ի պաշտոնական գաղտնիության քաղաքականության շրջանակներում:  
 

     Մինչև 2016 թվականը կայքը արգելափակումից հեռացնել հնարավոր էր միայն ֆիլտրի հերթական թարմացումից հետո։ Իսկ թարմացումները դուրս էին գալիս մոտավորապես 2 ամիսը մեկ։ Ընդհանուր առմամբ թողարկվել է թվով 30 թարմացում ֆիլտրի գործարկումից հետո: Իսկ 2016 թվականի հունվարից արդեն փորձարկված Google Panda ֆիլտրը ներդրվել է որոնման համակարգի հիմնական վարկանիշավորման ալգորիթմում (Core Ranking Algorithm):

Վեբ վարպետների (վեբմասթերների) համար այս նորամուծությունը օգուտներ բերեց, քանի որ կայքի արգելափակումը և արգելքից հեռացնելը տեղի է ունենում անմիջապես, հաջորդ թարմացմանը սպասելու կարիք չկա:   Ի՞նչ է հաշվի առնում ալգորիթմը:  

     Զտման նոր ալգորիթմները նախատեսված են վերջնական օգտագործողի համար SERP (search engine result page)-ի որակը բարելավելու համար: Ցածր բովանդակություն ունեցող կայքերը շատ ավելի քիչ հավանական է, որ հայտնվեն լավագույն 10-ում: Հիմնական չափանիշը էջի տեղեկատվության հավաստիությունն ու օգտակարությունն է։ Եթե ​​կայքը օգտակար է, ապա այն ունի շատ ավելի բարձր հնարավորություն՝ որոշ բանալի բառերով առաջին հորիզոնականներում դասվելու համար:  

     Այս պահին Google Panda ալգորիթմի մի քանի ասպեկտներ հավաստիորեն դուրս են բերվել և հաստատվել, որ ալգորիթմը արձագանքում է հետևյալ ազդակներին՝  
·         բովանդակության յուրահատկություն;
·         հղումների որակը;
·         վարքագծային գործոններ (օգտագործողի վարքագիծ):

     Google-ի «Panda» ֆիլտրի տակ չընկնելու համար կայքի էջերում անհրաժեշտ է տեղադրել միայն եզակի, կառուցվածքային տեքստեր՝ նվազագույն թվով ուղղագրական և ոճական սխալներով։ Իսկ տեղադրված հղումները չպետք է տանեն արգելափակված կամ քիչ այցելվող կայքերի:  

     Google որոնողական համակարգի առանձնահատկությունն այն է, որ հաշվի են առնվում վարքագծային գործոնները: Դիտարկումների հիման վրա SEO փորձագետները եզրակացնում են, որ այս գործոնն ավելի էական է դառնում։ Այս դեպքում հաշվի են առնվում որոնումից կայք անցումների քանակը, կայքում անցկացրած ժամանակը և կայքից արված մեջբերումները։  

    Ինչպես հեռացնել կայքը ֆիլտրից  

Panda ալգորիթմի կողմից կիրառվող ֆիլտրերը կամ կայքի վրա դրվող սահմանափակումները կոչված են ստիպելու վեբ մասնագետներին ավելի ուշադիր լինել իրենց էջերի բովանդակության նկատմամբ։   Դա անելու համար ձեզ հարկավոր է.  
·         տեղադրել եզակի բովանդակություն՝ տեքստեր, պատկերներ և տեսանյութեր;
·         պարբերաբար թարմացնել բովանդակությունը;
·         նվազեցնել հղումների զանգվածի անորակ մասը;
·         հեռացնել անհամապատասխան բովանդակությունը, գովազդը, հղումները;
·         օպտիմալացնել կայքի ինտերֆեյսը և կառուցվածքը օգտվողների հարմարության համար.
·         բարելավել վարքային գործոնները:

     Այն կայքերը, որոնք հղումներ են տեղադրում՝ փոխառությունների աղբյուրները նշելով, կարող են անխափան աշխատել՝ առանց ֆիլտրի արգելափակման տակ ընկնելու: Հակառակ դեպքում փոխառված տեքստերը համարվում են գրագողություն և կիրառվում է արգելանք: Google-ի ներկայացուցիչները չեն հայտնում հղումների կրիտիկական զանգվածի ճշգրիտ տոկոսը, սակայն վեբ վարպետները պետք է աշխատեն չկրկնվող բովանդակություն ստեղծելու վրա։

     Որոշ սուբյեկտիվ գնահատականների համաձայն, ալգորիթմի ճշգրտությունը կազմում է մոտ 90–95%, ուստի կարող են լինել որոշ կայքեր, որոնք անհիմն կերպով իջեցված են որոնման արդյունքներում: Այս դեպքում դուք պետք է խորհրդակցեք Գուգլի տեխնիկական աջակցության ներկայացուցիչների հետ և անհրաժեշտության դեպքում համապատասխան միջոցներ ձեռնարկեք կայքի տեսանելիությունը Գուգլում վերականգնելու համար:
Գուգլը կանգ չառավ իր բարեփոխումներում և Պանդային հաջորդեց Պինգվին ալգորիթմը:


google panda and penguin algorithm cover image


<< Վերադառնալ Բառարան

 
 
Ծառայություն  Դասեր                Նյութեր  
                   
SEO Google
Analytics
              SEO
Բառարան
 
                   
SEO Audit Google
Ads
              Բլոգ  
                   
SEO Consulting GTM               Մետա Հաշվիչ  
                   
Google Analytics GSC                
                   
Google Ads SEO
Content Writing
               
                   
Landing Pages              
                     
фейсбук ютуб
                Linkedin Icon  
                     
-2025-