Google Penguin-ը որոնողական համակարգի ալգորիթմ է, որն ուղղված է վեբ սպամի վերացմանը: Գործարկվել է 2012 թվականի ապրիլին՝ գնված հղումների դեմ պայքարելու համար: Ալգորիթմը արդեն մի քանի փոփոխության է ենթարկվել: 2016 թվականի սեպտեմբերի թողարկումը Penguin ֆիլտրը դարձրեց Google-ի հիմնական ալգորիթմի մաս (Google Core Algorithm):
Գործողության սկզբունքը
Google Penguin-ն աշխատում է իրական ժամանակում 2014 թվականից, սակայն միայն 2016 թվականից է, որ տվյալների բազան ձեռքով չի թարմացվել։ Եթե նախկինում կայքի արգելափակման ժամանակ ստիպված էիք սպասել Պենգվին ֆիլտրի թարմացմանը, ուղղումներ մտցնելուց հետո արգելափակումից դուրս գալու ժամանակ, ինչը կարող էր ժամանակ պահանջել, ապա այժմ դուք կարող եք դուրս գալ ֆիլտրի արգելափակումից բառացիորեն անմիջապես ուղղումից և էջի վերաինդեքսավորելուց հետո:
Վարկանիշի ցածրացման պատժամիջոցները վերաբերում են առանձին էջերին, այլ ոչ թե ամբողջ կայքին:
Ինչպես որոշել, արդյոք կայքը գտնվում է ֆիլտրի արգելափակման տակ
Նշանները՝
· դիրքի անկում 30–50 միավորով;
· Google-ի կողմից տրաֆիկի զգալի կրճատում:
Եթե սահմանափակումը դրվել է ձեռքով, այսինքն ոչ ավտոմատացված, կայքի վերանայման արդյունքում, դուք կարող եք տեսնել վեբ սպամի տուգանքի մասին հաղորդագրություն Search Console-ում՝ Manual Actions բաժնում: Ավտոմատացված պատժամիջոցների կիրառման ժամանակ ծանուցում չի լինում:
Պարզելու համար, թե արդյոք կայքը ընկել է պատժող ֆիլտրերի տակ Google «Panda»-ի կամ «Penguin»-ի կողմից, պետք է ստուգեք տեքստերը և մուտքային հղումները: Եթե խնդիրը բովանդակության մեջ է, ապա դա «Պանդա» է, եթե տեսանելի են վատ հետհղումներ, դա «Պինգվին» է:
Ինչպես հեռացնել կայքը ֆիլտրից
Եթե կայքը որոնման արդյունքներում իջել է ցածրորակ հղումների մեծ զանգվածի պատճառով, պետք է անցկացնեք գնված հղումների աուդիտ և հեռացնեք սպամ լինքերը, անհամապատասխան ռեսուրսներից:
Միևնույն ժամանակ, արժե ավելացնել բնական հղումների քանակը. Google Penguin ֆիլտրի տակ ընկնելու պատճառը կարող է լինել.
· սպամի անկորների (անկորների կամ խարիսխ բառերի - մասին կարող եք կարդալ SEO բառարանում) առատություն: Եթե անկոների մասը կոմերցիոն ուղվածության բառեր են (օրինակ՝ գնել հիմա, ձեռքբերել զեղչված) Պենգվին ֆիլտրի արգելափակման ռիսկը շատ բարձր է.
· հղումների աճի կտրուկ դինամիկան: Կտրուկ ցատկերը և զանգվածային հղումները վկայում են հղումների անբնականության մասին.
· դոնորի և ընդունողի կայքերի թեմաների միջև անհամապատասխանություն. Որքան բարձր է համապատասխանությունը, այնքան ավելի բնական է հղման տեղադրումը.
· backlink-ի սպամի տեղադրում (ֆոնի գույնով, փոքր տառատեսակով, մեկ պիքսել պատկերով, սխալ տեղում տեղադրված հղումներ);
· դոնորի սպամ. Եթե կան բազմաթիվ ելքային հղումներ էջից կամ կայքից ամբողջությամբ, սա կասկածներ է առաջացնում հղում տվող կայքի հեղինակության նկատմամբ,
· հղումային կայքերի ցածր որակ:
Բոլոր հայտնաբերված ցածրորակ հետադարձ հղումները պետք է հեռացվեն կամ մերժվեն՝ օգտագործելով Search Console-ում հատուկ գործիք՝ Disavow Tool: Google Penguin-ի համար վարկանիշային սահմանափակումները վերացնելը կարող է տևել մեկ շաբաթից մինչև մի քանի ամիս:
Ինչպես պաշտպանել կայքը
Որպեսզի օգտագործել հղումներ առանց Google Penguin-ից զգուշանալու անհրաժեշտ է.
· համոզվել, որ նոսրացրել եք անկորների (խարիսխների) ցանկը, որպեսզի լինեն ոչ միայն ուղիղ կամ անուղակի ձևով բանալի բառերի օգտագործմամբ կազմված անկորներ, այլև այնպիսինները, ինչպիսիք են «այստեղ», «այստեղ»;
· ապահովել հղումների զանգվածի սահուն աճ;
· վերահսկել գնված և բնական հղումների հարաբերակցությունը.
· ձգտեք դոնորների բազմազանության, որպեսզի մեկ ռեսուրսից չլինի անբնական մեծ թվով հետհղումներ.
· տրամադրել հղումներ դեպի կայքի տարբեր էջեր, ոչ միայն հիմնական էջի;
· վերահսկել յուրաքանչյուր դոնորի որակը:
Google Penguin-ի թիրախում հայտնվելու վտանգից պաշտպանվելու լավագույն միջոցը հղումների որակը բարձրացնելն է, այսինքն կարևորվում է հղումների
օգտակարությունը, այլ ոչ թե դրանց քանակը։
 |
|