Սպինդոկտորինգը PR մեթոդ է, իրադարձությունների աղավաղված ներկայացում, որը նապատակ ունի ստեղծել անհատի կամ ընկերության դրական պատկեր: Սպինդոկտորինգը այլ կերպ կարելի է անվանել պրոպագանդա:
Մեթոդի որդեգրումը լրատվամիջոցների կողմից: Ինտերնետում սպինդոկտորիան այսպես կոչված «սև PR»-ի ամենավառ օրինակն է, որն օգտագործվում է որոշակի կայքի վեհացման կամ դատապարտման համար:
Քաղաքական խորհրդատուի մասնագիտությունը սկիզբ դրեց սպինդոկտորի ծնունդին։ Խորհրդատուի պարտականությունները ներառում էին դրական կամ բացասական իմիջի ստեղծում՝ հասարակական կարծիքը շահարկելու համար: Սպինդոկտորինգի հիմնական գործիքներն են անցանկալի և չապացուցված տվյալների թաքցնելը կամ ներկայացնելը:
|