Թրաֆիկ դեպի կայք

Ինչպես կայք բերել այցելուների



Հաճախորդների ներգրավումը կայքի միջոցով կարող է շատ արդյունավետ լինել, եթե օգտագործվեն մարքեթինգի մի քանի եղանակներ: Լսարանի հետ աշխատանքը միշտ միջոցառումների համալիր է, որը հիմնված է գնորդի հոգեբանության, նրա ցանկությունների, թուլությունների և բնավորության առանձնահատկությունների վրա: Կան շատ եղանակներ, թե ինչպես ավելի շատ այցելուներ գրավել կայք,  դրանցից 7-ը մենք կնկարագրենք ստորև՝

  1. SEO
  2. Կոնտեքստային գովազդ
  3. SMM
  4. E-mail մարքեթինգ
  5. Կոնտենտ-մարքեթինգ
  6. Google քարտեզներ
  7. YouTube

Կայքում հաճախորդների ներգրավման 7 մեթոդներ

1. SEO Առաջին մեթոդը, որն ակտիվորեն օգտագործվում է, SEO առաջխաղացումն է: Սա համալիր գործողություններ են՝ Google որոնման համակարգից օգտատերերին կայք ներգրավելու համար:

SEO մասնագետը՝

  • կատարում է մրցակիցների, ոլորտի և լսարանի վերլուծություն,
  • հավաքում է բանալի բառերի իմաստային միջուկը,
  • աշխատում է օպտիմալ կառուցվածքի ձևավորման վրա,
  • ստեղծում է էջեր,
  • փնտրում է լուծումներ նավիգացիայի և օգտագործելիության բարելավման համար,
  • գրում է վերնագրեր և Title ու Description մետաթեգեր,
  • լրացնում է կայքը օպտիմալացված բովանդակությամբ,
  • մեծացնում է հղումների քանակը:

Օպտիմալացումը պահանջում է հատուկ գիտելիքներ և հմտություններ, ուստի այն լավ է վստահել SEO առաջխաղացման մասնագետներին կամ նախապես անցնել SEO դասընթացներ:

2. Կոնտեքստային գովազդ. Կոնտեքստային գովազդը, որը հաճախորդների ներգրավման եղանակներից մեկն է կայքում: Կոնտեքստային գովազդը ցուցադրվում է ձեր նշած բանալի բառերով որոնման արդյունքների ցուցադրման ժամանակ: Որպես կանոն, առաջին երեք դիրքերը զբաղեցնում է կոնտեքստային գովազդը՝ համապատասխան «Գովազդ» նշումով: Այն կարող է հանդիպել նաև ժապավենի մեջտեղում և վերջում:

Կոնտեքստային գովազդը նաև աշխատում է կայքերում, որոնք դրա համար տեղադրել են հատուկ բլոկներ AdSense-ում:

3. SMM ևս մեկ գործիք, որով կարելի է հաճախորդներ ներգրավել կայք: SMM-ը, ի տարբերություն SEO-ի, կայքի առաջխաղացումն է սոցիալական ցանցերում:

SMM մասնագետի պարտականությունների մեջ մտնում է՝

  • մրցակիցների և լսարանի վերլուծություն,
  • առաջխաղացման ռազմավարության կառուցում,
  • տարբեր տեսակի գրառումների ձևավորում,
  • սոցցանցերում հրապարակումների բովանդակության պլանի կազմում,
  • նկարների և տեսանյութերի ստեղծում,
  • նամակագրություն և գործողությունների վերլուծություն:

Երբեմն SMM մասնագետի պարտականությունների մեջ մտնում է նաև թիրախային գովազդի կարգավորումը:

Բիզնեսի համար սոցցանցերի վարման հիմնական առավելությունը հետևորդների հետ շփման, վստահելի հարաբերությունների ստեղծման և իմիջի ձևավորման հնարավորությունն է: Այդպիսի արդյունքի հնարավոր չէ հասնել՝ ունենալով միայն կայք:

4. E-mail մարքեթինգ. Որքան էլ վիճեն էլ.փոստային առաքումների արդյունավետության մասին, դրանք իրենց արդյունքներն են տալիս: Տրաֆիկի ներգրավման այս եղանակը ձեր կայք օգնում է վերադարձնել հին հաճախորդներին և դրդել նրանց գնում կատարել:

E-mail առաքման ծառայություններում հնարավոր է հետևել նամակների արդյունավետությանը, ինչը թույլ է տալիս ժամանակին փոխել ռազմավարությունը: Նաև կոնվերսիաների հետևման համար կարելի է օգտագործել UTM-պիտակներ:

Ընդհանուր առմամբ, առաքումները տանում են հաճախորդին վաճառքի ձագարով և բարձրացնում են գնումների քանակը, ուստի մենք նույնպես խորհուրդ ենք տալիս դրանք օգտագործել որպես կայքում հաճախորդների ներգրավման եղանակ:

5. Կոնտենտ-մարքեթինգ. Բովանդակության ստեղծումը կայքում գնորդներ ներգրավելու ամենածավալուն գործընթացն է: Հաճախորդին պահելու և նրան գնում կատարելուն դրդելու համար կայքում տեղեկատվությունը պետք է լինի օգտակար, հետաքրքիր, առանց ջուր ծեծելու և ձանձրալի բարոյախոսությունների:

Կոնտենտ մենեջերներն օգտագործում են վիզուալ և տեքստային բովանդակություն: Լավ է, երբ բոլոր ձևաչափերը համատեղված են և լրացնում են միմյանց: Այդպիսով մարդը չի հասցնում ձանձրանալ միօրինակությունից և իրեն հարմար եղանակով կգնա վաճառքի ձագարով:

Հոդվածները կարելի է տեղադրել ինչպես ձեր կայքի բլոգում, այնպես էլ այլ հարթակներում՝ ձեր ռեսուրսին հղումով:

6. Google քարտեզներ. Կայքում հաճախորդներ բերելու եղանակ, որի մասին շատերը չգիտեն՝ Google քարտեզներն են: Գաղտնիքն այն է, որ երբ հաճախորդը փնտրում է կազմակերպություն քաղաքում, որոնողական համակարգն առաջին շարքերում ցույց է տալիս այն ընկերությունները, որոնք աշխարհագրորեն մոտ են գտնվում մարդու դիրքին:

Այսինքն, եթե դուք ունեք բիզնես, որը գործում է կոնկրետ քաղաքում, դուք անպայման պետք է գրանցվեք Google Business Profile-ում (նախկինում Google My Business): Գրանցումից հետո ձեր կազմակերպությունը կցուցադրվի քարտեզի վրա և կհայտնվի որոնման արդյունքներում հաճախորդի հարցման դեպքում:

7. YouTube. Տեսաբովանդակությունն ամենաշատն է հետաքրքրում լսարանին: Շատերն ամեն օր ժամեր են ծախսում YouTube-ում տեսանյութեր դիտելու վրա: Ինչու՞ չօգտագործել դա լսարան կայք ներգրավելու համար:

Տեսանյութերը նույնպես կարող են լինել վաճառքի ձագարի մաս և տանել հաճախորդին անհրաժեշտ գործողության: Ավելին, տեսաձևաչափն ավելի լավ է ընկալվում լսարանի կողմից, քան տեքստայինը:

Հիմնական պահանջներն են՝

  • տեսանյութի սցենարը հետաքրքիր է,
  • նկարահանման և ձայնի որակը բարձր մակարդակի վրա է,
  • եթե նկարահանում եք ինքներդ ձեզ, պետք է վստահ և համոզիչ տեսք ունենաք,
  • օգտագործեք տեսանյութերի տարբեր ձևաչափեր՝ կարճ Shorts-եր, ուղիղ եթերներ, ուսուցողական նյութեր, տեսաարձագանքներ, վեբինարներ:

Կայք օգտատերեր ներգրավելու խնդիրը ծանոթ է շատ ձեռնարկատերերի: Այն կարելի է լուծել, թե ինքնուրույն, թե SEOPLUS-ի ծառայությունների միջոցով: Մենք զբաղվում ենք համալիր SEO առաջխաղացմամբ, ինչպես նաև կոնտեքստային գովազդի կարգավորմամբ:


<< Վերադառնալ Բլոգ

Կապ մեզ հետ

Թողնել հաղորդագրություն

 


Մեր խորհրդատուն շուտով կկապվի Ձեզ հետ:

Հեռախոս՝

Seoplus Logo

+374 (55) 550-234

Հասցե՝

Ծառայությունները մատուցվում են առցանց:

 

 
 
 
Ծառայություն  Դասեր                Նյութեր  
                   
SEO Google
Analytics
              SEO
Բառարան
 
                   
SEO Audit Google
Ads
              Բլոգ  
                   
SEO Consulting GTM               Մետա Հաշվիչ  
                   
Google Analytics GSC                
                   
Google Ads SEO
Content Writing
               
                   
Landing Pages              
                     
фейсбук ютуб
                Linkedin Icon  
                     
-2025-