Ինչպես կայք բերել այցելուների
|
Հաճախորդների ներգրավումը կայքի միջոցով կարող է շատ արդյունավետ լինել, եթե օգտագործվեն մարքեթինգի մի քանի եղանակներ: Լսարանի հետ աշխատանքը միշտ միջոցառումների համալիր է, որը հիմնված է գնորդի հոգեբանության, նրա ցանկությունների, թուլությունների և բնավորության առանձնահատկությունների վրա: Կան շատ եղանակներ, թե ինչպես ավելի շատ այցելուներ գրավել կայք, դրանցից 7-ը մենք կնկարագրենք ստորև՝
- SEO
- Կոնտեքստային գովազդ
- SMM
- E-mail մարքեթինգ
- Կոնտենտ-մարքեթինգ
- Google քարտեզներ
- YouTube
Կայքում հաճախորդների ներգրավման 7 մեթոդներ
1. SEO Առաջին մեթոդը, որն ակտիվորեն օգտագործվում է, SEO առաջխաղացումն է: Սա համալիր գործողություններ են՝ Google որոնման համակարգից օգտատերերին կայք ներգրավելու համար:
SEO մասնագետը՝
- կատարում է մրցակիցների, ոլորտի և լսարանի վերլուծություն,
- հավաքում է բանալի բառերի իմաստային միջուկը,
- աշխատում է օպտիմալ կառուցվածքի ձևավորման վրա,
- ստեղծում է էջեր,
- փնտրում է լուծումներ նավիգացիայի և օգտագործելիության բարելավման համար,
- գրում է վերնագրեր և Title ու Description մետաթեգեր,
- լրացնում է կայքը օպտիմալացված բովանդակությամբ,
- մեծացնում է հղումների քանակը:
Օպտիմալացումը պահանջում է հատուկ գիտելիքներ և հմտություններ, ուստի այն լավ է վստահել SEO առաջխաղացման մասնագետներին կամ նախապես անցնել SEO դասընթացներ:
2. Կոնտեքստային գովազդ. Կոնտեքստային գովազդը, որը հաճախորդների ներգրավման եղանակներից մեկն է կայքում: Կոնտեքստային գովազդը ցուցադրվում է ձեր նշած բանալի բառերով որոնման արդյունքների ցուցադրման ժամանակ: Որպես կանոն, առաջին երեք դիրքերը զբաղեցնում է կոնտեքստային գովազդը՝ համապատասխան «Գովազդ» նշումով: Այն կարող է հանդիպել նաև ժապավենի մեջտեղում և վերջում:
Կոնտեքստային գովազդը նաև աշխատում է կայքերում, որոնք դրա համար տեղադրել են հատուկ բլոկներ AdSense-ում:
3. SMM ևս մեկ գործիք, որով կարելի է հաճախորդներ ներգրավել կայք: SMM-ը, ի տարբերություն SEO-ի, կայքի առաջխաղացումն է սոցիալական ցանցերում:
SMM մասնագետի պարտականությունների մեջ մտնում է՝
- մրցակիցների և լսարանի վերլուծություն,
- առաջխաղացման ռազմավարության կառուցում,
- տարբեր տեսակի գրառումների ձևավորում,
- սոցցանցերում հրապարակումների բովանդակության պլանի կազմում,
- նկարների և տեսանյութերի ստեղծում,
- նամակագրություն և գործողությունների վերլուծություն:
Երբեմն SMM մասնագետի պարտականությունների մեջ մտնում է նաև թիրախային գովազդի կարգավորումը:
Բիզնեսի համար սոցցանցերի վարման հիմնական առավելությունը հետևորդների հետ շփման, վստահելի հարաբերությունների ստեղծման և իմիջի ձևավորման հնարավորությունն է: Այդպիսի արդյունքի հնարավոր չէ հասնել՝ ունենալով միայն կայք:
4. E-mail մարքեթինգ. Որքան էլ վիճեն էլ.փոստային առաքումների արդյունավետության մասին, դրանք իրենց արդյունքներն են տալիս: Տրաֆիկի ներգրավման այս եղանակը ձեր կայք օգնում է վերադարձնել հին հաճախորդներին և դրդել նրանց գնում կատարել:
E-mail առաքման ծառայություններում հնարավոր է հետևել նամակների արդյունավետությանը, ինչը թույլ է տալիս ժամանակին փոխել ռազմավարությունը: Նաև կոնվերսիաների հետևման համար կարելի է օգտագործել UTM-պիտակներ:
Ընդհանուր առմամբ, առաքումները տանում են հաճախորդին վաճառքի ձագարով և բարձրացնում են գնումների քանակը, ուստի մենք նույնպես խորհուրդ ենք տալիս դրանք օգտագործել որպես կայքում հաճախորդների ներգրավման եղանակ:
5. Կոնտենտ-մարքեթինգ. Բովանդակության ստեղծումը կայքում գնորդներ ներգրավելու ամենածավալուն գործընթացն է: Հաճախորդին պահելու և նրան գնում կատարելուն դրդելու համար կայքում տեղեկատվությունը պետք է լինի օգտակար, հետաքրքիր, առանց ջուր ծեծելու և ձանձրալի բարոյախոսությունների:
Կոնտենտ մենեջերներն օգտագործում են վիզուալ և տեքստային բովանդակություն: Լավ է, երբ բոլոր ձևաչափերը համատեղված են և լրացնում են միմյանց: Այդպիսով մարդը չի հասցնում ձանձրանալ միօրինակությունից և իրեն հարմար եղանակով կգնա վաճառքի ձագարով:
Հոդվածները կարելի է տեղադրել ինչպես ձեր կայքի բլոգում, այնպես էլ այլ հարթակներում՝ ձեր ռեսուրսին հղումով:
6. Google քարտեզներ. Կայքում հաճախորդներ բերելու եղանակ, որի մասին շատերը չգիտեն՝ Google քարտեզներն են: Գաղտնիքն այն է, որ երբ հաճախորդը փնտրում է կազմակերպություն քաղաքում, որոնողական համակարգն առաջին շարքերում ցույց է տալիս այն ընկերությունները, որոնք աշխարհագրորեն մոտ են գտնվում մարդու դիրքին:
Այսինքն, եթե դուք ունեք բիզնես, որը գործում է կոնկրետ քաղաքում, դուք անպայման պետք է գրանցվեք Google Business Profile-ում (նախկինում Google My Business): Գրանցումից հետո ձեր կազմակերպությունը կցուցադրվի քարտեզի վրա և կհայտնվի որոնման արդյունքներում հաճախորդի հարցման դեպքում:
7. YouTube. Տեսաբովանդակությունն ամենաշատն է հետաքրքրում լսարանին: Շատերն ամեն օր ժամեր են ծախսում YouTube-ում տեսանյութեր դիտելու վրա: Ինչու՞ չօգտագործել դա լսարան կայք ներգրավելու համար:
Տեսանյութերը նույնպես կարող են լինել վաճառքի ձագարի մաս և տանել հաճախորդին անհրաժեշտ գործողության: Ավելին, տեսաձևաչափն ավելի լավ է ընկալվում լսարանի կողմից, քան տեքստայինը:
Հիմնական պահանջներն են՝
- տեսանյութի սցենարը հետաքրքիր է,
- նկարահանման և ձայնի որակը բարձր մակարդակի վրա է,
- եթե նկարահանում եք ինքներդ ձեզ, պետք է վստահ և համոզիչ տեսք ունենաք,
- օգտագործեք տեսանյութերի տարբեր ձևաչափեր՝ կարճ Shorts-եր, ուղիղ եթերներ, ուսուցողական նյութեր, տեսաարձագանքներ, վեբինարներ:
Կայք օգտատերեր ներգրավելու խնդիրը ծանոթ է շատ ձեռնարկատերերի: Այն կարելի է լուծել, թե ինքնուրույն, թե SEOPLUS-ի ծառայությունների միջոցով: Մենք զբաղվում ենք համալիր SEO առաջխաղացմամբ, ինչպես նաև կոնտեքստային գովազդի կարգավորմամբ:
|