Գուգլ Բիզնես Պրոֆիլ
Google Business Profile
 

 


 

Բովանդակություն

1. Google Business Profile` ինչ է առաջարկում
2. Ինչպես է գործում ծառայությունը
3. Տվյալների վերլուծություն
4. Ինչպես կցել Գուգլ Բիզնեսը
5. Google Business Profile-ի առավելությունները

Google Business Profile-ը (նախկինում՝ Google My Business) փոքր և միջին բիզնեսի համար անվճար ծառայություն է, որը հնարավորություն է տալիս կառավարել ընկերության, ապրանքի կամ ծառայության մասին տեղեկությունը միաժամանակ Google+, Google Search և Google Maps-ում:

Google Business Profile-ը` ինչ է առաջարկում


Google Business Profile պլատֆորմը միավորում է մի քանի գործիքների գործառույթները` թույլ տալով ձեռնարկատերերին առաջմղել իրենց կայքը որոնման արդյունքներում, Google քարտեզներում (ընկերության գրասենյակի մինչև երթուղին, աշխատանքի ժամերը, հասցեները, կոնտակտները), կիսվել ընկերության մասին տեղեկությամբ և ստանալ հաճախորդների կարծիքները Google+ի միջոցով:

Ծառայության աշխատանքը ավելի լավ հասկանալու համար կարելի է օգտագործել պարզ օրինակ: Պատկերացրեք, որ մտել եք կոմունալ վճարումների միասնական գրասենյակ: Որպեսզի վճարեք էլեկտրաէներգիայի համար, ընտրում եք համապատասխան բաժինը, մուտքագրում էլեկտրոնային հաշվիչի ցուցումները և փոխանցում անհրաժեշտ գումարը: Նման գործընթաց պետք է կատարել գազի, ջրամատակարարման և մյուս սպասարկման վճարների համար: Այսինքն, կա մեկ հարմար մուտք, որի միջոցով կարելի է իրականացնել բոլոր գործառույթները:

Ինչպես է գործում ծառայությունը


Ընկերության կայքի առաջխաղացման համար օգտագործվում է Google+ սոցիալական ցանցը: Երբեմնի մեծ ճանաչում վայելող սոց.ցանցը այսօր կորցնում է իր արդիականությունը: Այնուամենայնիվ, ցանցը պահպանում է բավարար քանակի օգտատերեր, որոնք կարող են մասնակցել ընկերությունների վարկանիշի կառուցմանը: Ընկերության գործունեության բոլոր փոփոխությունների մասին, ներառյալ` գովազդային արշավների ու հատուկ առաջարկների մասին Google+ խմբի օգտատերերը տեղեկացվում են համացանց այցելելիս: Բացի այդ, մարդիկ կարող են թողնել կարծիքներ, նշել իրենց դուր եկած ապրանքները և կիսվել տեղեկությամբ իրենց ընկերների հետ:

Google Business Profile մուտք գործելուց հետո կարելի է կարգավորել կազմակերպության պարամետրերը, ներառյալ աշխատանքի ժամերը և ծառայությունների տրամադրման հասցեն: Թարմացված տեղեկությունը հաստատելուց հետո ընկերությունը ավտոմատ կերևա օգտվողների քարտեզների վրա: Եթե մարդը փնտրում է մոտակա ռեստորանը, ձեր հաստատությունը կհայտնվի որոնման արդյունքներում, և ըստ ցանկության` օգտվողը կկարողանա զանգել և ամրագրել սեղան: Եթե հաճախորդը փնտրում է ձեր ընկերությունը Google որոնման համակարգում, նա անմիջապես կտեսնի դրա հասցեն և կտրամադրի երթուղին քարտեզների օգնությամբ, ինչպես նաև կիմանա աշխատանքի ժամերը:

Տվյալների վերլուծություն

Սկսնակ ձեռնարկատերը, եթե նույնիսկ չգիտի ինչպես գովազդել կայքը, Գուգլ Բիզնեսում մի քանի հարցումի միջոցով կարող է ստանալ ուսումնասիրության մանրամասն վիճակագրություն բիզնեսի ճանաչողության և ներգրավվածության վերաբերյալ: Հաշվետվության մեջ ներառված են հետևյալ տվյալները.
• այցելությունների և բովանդակության դիտումների քանակ;
• շրջանները, որտեղից օգտվողները կառուցել են ձեր գրասենյակ հասնելու երթուղին;
• ընկերության հեռախոսահամարին ստացված զանգերի քանակ:

Օֆլայն բիզնեսի համար մեծ առավելություն է, որ պլատֆորմը չի պահանջում ունենալ սեփական կայք: Google+ում լրացված տվյալները ցուցադրվելու են որոնման արդյունքներում և քարտեզներում: Վերը նշված վիճակագրությունը նույնպես հասանելի կլինի ցանկացած դեպքում:

Ինչպես կցել Գուգլ Բիզնեսը


Google Business Profile-ի հաշիվ ստեղծելու համար պետք է հետևել քայլերին.

1. Անցեք պաշտոնական կայքը https://www.google.com/business : Գլխավոր էջում, անմիջապես ծառայության հետ աշխատանքի սկսվելուց հետո, կառաջարկվի ընտրել ընկերության տիպը:

2. Որոնման տողում մուտքագրեք ձեր ընկերության անվանումը: Երբեմն Google-ն ավտոմատ կերպով ավելացնում է դրանք, այնպես որ հնարավոր է ընկերությունը արդեն գրանցված լինի: Այդ դեպքում պետք է սեղմել «Սա իմ ընկերությունն է» և անցնել հաջորդ քայլին: Եթե ոչինչ չի գտնվել, սեղմեք «Ավելացնել ընկերություն»:

3. Այնուհետև կառաջարկվի լրացնել ընկերության մասին տեղեկությունները: Շատ կարևոր է օգտվողներին տալ հնարավորինս շատ տեղեկություններ և փորձել լրացնել բոլոր կետերը: Որքան ավելի շատ մարդիկ իմանան ընկերության մասին, այնքան ավելի շատ կվստահեն դրան:

4. Google-ը շահագրգռված է, որպեսզի օգտվողներին տրամադրի արդիական տեղեկությունը, ուստի նշված հասցեն պետք է հաստատվի: Դրա համար 1-2 շաբաթվա ընթացքում նրան կուղարկվի նամակ կոդով:

5. Այնուհետև անհրաժեշտության դեպքում կարելի է նշել աշխատանքի ժամերը և ավելացնել լուսանկարներ:

6. Եթե առկա է կայք, պետք է կապել այն ընկերության էջի հետ և հաստատել էլեկտրոնային հասցեն:

Google Business Profile-ի անձնական բաժին մուտք գործելու համար կարելի է օգտագործել Google+ի տվյալները:

Ահա և դրված է սկիբզը: Կարող եք սկսել օգտվել Google-ի ընձեռած առավելություններից և զարգացնել ձեր բիզնեսը ինտերնետում: Գրանցումը կհամարվի ամբողջապես ավարտված, երբ ձեռնարկատերը մուտքագրի նամակով ստացված կոդը:

Google Business Profile-ի առավելությունները


• Տեղեկությունների օպերատիվ թարմացում միաժամանակ բոլոր սարքերում` սմարթֆոնների, պլանշետների և սեղանային համակարգիչների:
• Լայն հնարավորություններ հնարավոր հաճախորդների և գնորդների հետ փոխգործակցության համար:
• Լավ վերլուծություն, ինչը թույլ է տալիս ուսումնասիրել թիրախային լսարանը և ավելի արդյունավետ դարձնել ընկերության առաջմղումը ինտերնետում:
• Շարժական հավելված, որի միջոցով կարելի է կատարել ցանկացած գործողությունը ծառայության մեջ:
• Google+ի օգտագործումը դրական կազդի կայքի առաջմղմանը որոնողական համակարգերում:

Երբ խոշոր ընկերություններն ուղղակի որոնողական համակարգերում SEO առաջխաղացման ծառայություններ են պատվիրում, նրանք շատ գումարներ են ներդնում և վարձում փորձառու SEO մասնագետներ: Այնուամենայնիվ, նույնիսկ նրանք Google-ում սկսում են կայքի առաջմղումը այս հոդվածում բերված պարզ քայլերից: Իհարկե, որոնման արդյունքների առաջին տողում հայտնվելը կպահանջի ավելի շատ ջանքեր և ներդրումներ: Բայց այս ձևով յուրաքանչյուր ձեռնարկատեր ինքնուրույն կարող է ստեղծել իր էջը և հասանելի դարձնել իր բիզնեսը օնլայն օգտվողների համար: Դա կպահանջի քիչ ժամանակ, բայց նշանակալիորեն կհեշտացնի հաճախորդների և գործընկերների հետ փոխգործակցությունը, իսկ ձեռնարկատիրոջը կտա համացանցում բիզնեսի արդյունավետությունը հսկելու հնարավորություն:

<< Վերադառնալ Բառարան

 
 
Ծառայություն  Դասեր                Նյութեր  
                   
SEO Google
Analytics
              SEO
Բառարան
 
                   
SEO Audit Google
Ads
              Բլոգ  
                   
SEO Consulting GTM               Մետա Հաշվիչ  
                   
Google Analytics GSC                
                   
Google Ads SEO
Content Writing
               
                   
Landing Pages              
                     
фейсбук ютуб
                Linkedin Icon  
                     
-2025-