Բովանդակություն
• Google Maps-ի ձևավորումը և հնարավորությունները
• Ռեժիմներ և գործառույթներ
• Ինչպես գրանցվել Google Maps-ում
• Google Maps-ի նշանակությունը SEO առաջխաղացման համար
• Հղումներ
Google Maps-ը Google-ի անվճար քարտեզագրության ծառայության և տեխնոլոգիաների հիման վրա ստեղծված հավելվածների փաթեթ է: Այս հավելվածը օգտագործվում է քարտեզի վրա տեղեկատվության, տեսարժան վայրերի, կազմակերպությունների և նման որոնման համար:
Google Maps-ի ձևավորումը և հնարավորությունները
Ծառայությունն առաջարկում է հետևյալ ցուցադրման ռեժիմները.
«Արբանյակ» - արբանյակային և ավիացիոն լուսանկարների ցուցադրում (ներառյալ «Օբյեկտների անվանումներ» - առկա տվյալների ցուցադրում քարտեզների վրա: Այս ռեժիմը մինչ այդ կոչվում էր «Հիբրիդ»):
«Քարտեզ» - քարտեզագրական տվյալների ցուցադրում:
«Լանդշաֆտ» - երկրային մակերևույթի խոշոր տարրերը, ինչպիսիք են անտառները կամ բլուրները, ցուցադրող սխեմաներ (սխեմատիկ 3D-ռելիեֆ):
«Փողոցի դիտում» - ռեժիմ, որը թույլ է տալիս կողմնորոշվել քաղաքային փողոցների պանորամային լուսանկարների հիման վրա:
«Անձնական սխեմաներ» - անձնական ռեժիմ, որի միջոցով կարելի է քարտեզի վրա նշել անհրաժեշտ բովանդակությունը:
Google Maps-ի միջոցով օգտատերը կարող է.
• դիտել հետաքրքրող տեղադիրքերը քարտեզի վրա.
• բացել KML և KMZ ընդարձակումներով ֆայլեր, ինչպես նաև
• պահպանել անհրաժեշտ պիտակները այդ ֆորմատներով.
• կառուցել երթուղի.
• ավելացնել անձնական տեքստ, նկարներ և տեսանյութեր.
• ուղարկել ստեղծված սխեման ընկերներին:
Ռեժիմներ և գործառույթներ
Google Transit ռեժիմը մանրամասն ցուցումներ է տալիս երկու նշված կետերի միջև երթուղու վերաբերյալ հասանելի հասարակական տրանսպորտի միջոցով և մոտավորապես հաշվարկում է, թե որքան ժամանակ կպահանջվի: Ա
Օգտատերը կարող է էլեկտրոնային փոստով ուղարկել իր գտնվելու վայրը ցույց տվող հղում կամ տեղադրել Google-ի քարտեզի HTML-կոդը վեբ-կայքի վրա: Google Maps-ում նաև առկա է քարտեզի տպման համար գեներատոր:
Ներկառուցված են կազմակերպությունների որոնման արդյունքները - կազմակերպությունների հասցեների և հեռախոսահամարների որոնում ընտրված շրջանում: Օրինակ, եթե մուտքագրեք «սուշի Աբովյան փողոցի մոտակայքում» հարցումը, տեղական կոորդինատների համակարգում կնշվեն մոտակա օբյեկտների տեղադիրքերը, դրանց հասցեները, աշխատանքի ժամերը: Կարելի է նաև դիտել լրացուցիչ տեղեկություններ, ինչպիսիք են վճարման ձևերը, վարկանիշը, հաճախորդների կարծիքները և այլն:
Քարտեզներում առկա է Map Maker գործառույթը (ավելի վաղ դա առանձին ծառայություն էր), որը թույլ է տալիս փոփոխել բովանդակությունը սեփական տեղեկատվությամբ:
Ինչպես գրանցվել Google Maps-ում
Եթե ձեզ անհրաժեշտ է ավելացնել ընկերությունը քարտեզներում, որը ունի ֆիզիկական ներկայություն, նախապես այն պետք է գրանցվի «Google My Business»-ում: Դա անելու համար անհրաժեշտ է ստեղծել Google հաշիվ: Մուտք գործելուց հետո անցեք «Քարտեզներ» բաժին, այնուհետև անցեք տրամադրված հղումով և լրացրեք ձևաթուղթը:
Առաջին քայլը - «Հիմնական տեղեկություններ» բաժին.
• նշեք երկիրը.
• գրեք ընկերության անվանումը.
• մուտքագրեք փոստային ինդեքսը.
• տրամադրեք հասցեն.
• նշեք աշխատանքային հեռախոսահամարը և էլեկտրոնային փոստի հասցեն.
• մուտքագրեք ընկերության վեբ-կայքի URL-ը (առկայության դեպքում).
• տրամադրեք կարճ նկարագրություն (ոչ ավելի, քան 200 նշան).
• տեղադրեք ընկերությունը համապատասխան կատեգորիայի մեջ.
• նշեք խանութի, գրասենյակի կամ ներկայացուցչության
• աշխատանքային ժամերը.
• մուտքագրեք վճարման հասանելի ձևերը.
• տրամադրեք լրացուցիչ տեղեկություններ:
Կարելի է ավելացնել ընկերության նկարներ, տեսանյութեր և այլ տեղեկություններ (գրասենյակի մոտ ավտոկայանատեղի, հաճախորդների համար մատուցվող ծառայությունների ցանկ և այլն): Վերջին կետում սովորաբար մուտքագրում են որոնման օպտիմիզացիայի համար ընտրված հարցումներ Google-ում:
Երկրորդ քայլը - ծանուցման ընտրություն` ստեղծված նոր հաշվի մասին SMS-ով, հեռախոսազանգով կամ էլեկտրոնային փոստով (ԱՊՀ երկրներում կարելի է օգտագործել միայն առաջին տարբերակը): Անհրաժեշտ է ճիշտ նշել հեռախոսահամարը, քանի որ հաղորդագրության մեջ կգտնվի պրոֆիլի ակտիվացման համար անհրաժեշտ գաղտնաբառը:
Google Maps-ի նշանակությունը SEO առաջխաղացման համար
Google Maps-ը ամբողջությամբ անվճար է: Սակայն կա սահմանափակում. տեղական որոնման մեջ ցուցադրվում է միայն 7 ընկերություն, որոնք առաջարկում են համանման ապրանքներ/ծառայություններ:
Դասակարգման գործոնները «Google քարտեզներում»`
• ընկերության մասին «Google My Business»-ում ներկայացված տեղեկատվության կատարելիությունը.
• որոնման հարցումներ և կատեգորիա պարունակող ընկերության անվանում.
• կազմակերպության իրական հասցեն լուսաբանող <adress></adress> պիտակներով ունեցող վեբ-կայք.
դրական կարծիքներ.
• ծանոթագրություններում հետաքրքիր տեղեկություններ.
• Google
Ads համատեքստային գովազդի միացում.
• ներկայություն Google Earth-ում:
Հղումներ` https://www.google.ru/maps
|