Ափրուվ (հավանություն, թարգմանություն անգլերեն approve բառից՝ հաստատել, հավաստել) նախնական մոդերացիայից հետո որոշ գործողության կամ տեղեկատվության հաստատումն է: Տերմինը SEO ժարգոն է։ SEO-ի մասնագետների շրջանում «ափրուվ» անել կամ հաստատել նշանակում է անցնել նախորոք պայմանավորված գործողությունների շարքով և հաստատել դրանց կատարումը:
Օրինակ, կայքը ունի աֆֆիլիատ ծրագիր (գործընկերների հետ համագործակցության ծրագիր), որը հաստատված գրանցման համար վճարում է 100 դրամ: Այսինքն՝ պարգև ստանալու համար բավարար չէ պարզապես որևէ կայքում հաշիվ ստեղծելը։ Անհրաժեշտ է, որ օգտատերը լրացնի ձևաթուղթ կամ հաստատի գրանցումը` սեղմելով էլեկտրոնային փոստով ուղարկված հղման վրա: Եթե դուք պարզապես մուտքագրեք ձեր գրանցման տվյալները, վարձատրություն չի լինի: Հաստատումը (ափրուվը) հիմք կծառայի գումար գանձելու համար: Սա նշանակում է, որ հաշիվներ կարող են ստեղծել, օրինակ, 50 օգտատերեր, և գործընկերը պարգև կստանա միայն որոշների համար։ Ենթադրենք, եթե 35 հոգի հաստատում ուղարկեն, ապա ափրուվի տոկոսադրույքը կկազմի 70%, իսկ եթե 40 օգտվող, ապա 80%:
Կապ հաստատումների և CPA-ի միջև
CPA համակարգերում (անգլերենից «cost per action»), գովազդատուն պարգեւատրում է կայքում կոնկրետ գործողությունների համար: Օրինակ՝ վճար է գանձվում, եթե
• օգտատերերը որոնման ծառայությունում գտնեն կայքը,
• գնան ցանկալի էջեր,
• սեղմեն գովազդի վրա,
• գրանցվեն,
• մասնակցեն հարցմանը և այլն:
CPA-ում հաստատումը կհամարվի այն փաստը այցելուի կողմից բոլոր նշված գործողությունների կատարումը:
Արժե առանձին դիտարկել արբիտրաժում (թրաֆիկի ձեռք բերում և ուղղորդում գործընկերոջ կայք) հաստատման հայեցակարգը: Վերջինս վերաբերում է այն օգտագործողին կամ ծառայությանը, որն ապահովում է կայքի տրաֆիկ: Սրանք կարող են լինել սոցիալական ցանցերում նրա էջի այցելուները, գովազդի մատակարարները, կայքի հղումները և այլն: Նրանցից ոչ բոլորը կարող են լինել կայքի թիրախային լսարանը և հետաքրքրված լինել դրա ծառայություններով կամ ապրանքներով: Տոկոսային արտահայտությամբ հաստատումը ցույց կտա յուրաքանչյուր «արբիտրի» արդյունավետությունը:
|