Ափրուվ  

 



Ափրուվ (հավանություն, թարգմանություն անգլերեն approve բառից՝  հաստատել, հավաստել) նախնական մոդերացիայից հետո որոշ գործողության կամ տեղեկատվության հաստատումն է: Տերմինը SEO ժարգոն է։ SEO-ի մասնագետների շրջանում «ափրուվ» անել կամ հաստատել նշանակում է անցնել նախորոք պայմանավորված գործողությունների շարքով և հաստատել դրանց կատարումը:

Օրինակ, կայքը ունի աֆֆիլիատ ծրագիր (գործընկերների հետ համագործակցության ծրագիր), որը հաստատված գրանցման համար վճարում է 100 դրամ: Այսինքն՝ պարգև ստանալու համար բավարար չէ պարզապես որևէ կայքում հաշիվ ստեղծելը։ Անհրաժեշտ է, որ օգտատերը լրացնի ձևաթուղթ կամ հաստատի գրանցումը` սեղմելով էլեկտրոնային փոստով ուղարկված հղման վրա: Եթե ​​դուք պարզապես մուտքագրեք ձեր գրանցման տվյալները, վարձատրություն չի լինի: Հաստատումը (ափրուվը) հիմք կծառայի գումար գանձելու համար: Սա նշանակում է, որ հաշիվներ կարող են ստեղծել, օրինակ, 50 օգտատերեր, և գործընկերը պարգև կստանա միայն որոշների համար։ Ենթադրենք, եթե 35 հոգի հաստատում ուղարկեն, ապա ափրուվի տոկոսադրույքը կկազմի 70%, իսկ եթե 40 օգտվող, ապա 80%:

Կապ հաստատումների և CPA-ի միջև

CPA համակարգերում (անգլերենից «cost per action»), գովազդատուն պարգեւատրում է կայքում կոնկրետ գործողությունների համար: Օրինակ՝ վճար է գանձվում, եթե
 • օգտատերերը որոնման ծառայությունում գտնեն կայքը,
 • գնան ցանկալի էջեր,
 • սեղմեն գովազդի վրա,
 • գրանցվեն,
 • մասնակցեն հարցմանը և այլն:
CPA-ում հաստատումը կհամարվի այն փաստը այցելուի կողմից բոլոր նշված գործողությունների կատարումը:

Արժե առանձին դիտարկել արբիտրաժում (թրաֆիկի ձեռք բերում և ուղղորդում գործընկերոջ կայք) հաստատման հայեցակարգը: Վերջինս վերաբերում է այն օգտագործողին կամ ծառայությանը, որն ապահովում է կայքի տրաֆիկ: Սրանք կարող են լինել սոցիալական ցանցերում նրա էջի այցելուները, գովազդի մատակարարները, կայքի հղումները և այլն: Նրանցից ոչ բոլորը կարող են լինել կայքի թիրախային լսարանը և հետաքրքրված լինել դրա ծառայություններով կամ ապրանքներով: Տոկոսային արտահայտությամբ հաստատումը ցույց կտա յուրաքանչյուր «արբիտրի» արդյունավետությունը:

<< Վերադառնալ Բառարան

 
 
Ծառայություն  Դասեր                Նյութեր  
                   
SEO Google
Analytics
              SEO
Բառարան
 
                   
SEO Audit Google
Ads
              Բլոգ  
                   
SEO Consulting GTM               Մետա Հաշվիչ  
                   
Google Analytics GSC                
                   
Google Ads SEO
Content Writing
               
                   
Landing Pages              
                     
фейсбук ютуб
                Linkedin Icon  
                     
-2025-