Անկոր  

 



  Անկորը (անգլերեն anchor - խարիսխ) հղման կամ լինքի մի մասն է, որը գտնվում է բացվող "a" և փակվող "/a" թեգերի միջև:

Համացանցը հեղեղված է հղումներով. Դրանք միմյանց են կապում բոլոր կայքերը: Հղումները կազմվում են հետևյալ կերպ. <a href =”կայքի հասցե”> հղման տեքստ </a>: Ընդգծված արտահայտությունը HTML կոդի խարիսխն է կամ անկորը:  

Անկորները ազդում են կայքի դիրքի վրա՝ կախված դրանում առկա բանալի բառերից, ուստի դրանք հաշվի են առնվում առաջխաղացման ժամանակ։ Ճիշտ գրված անկորը կարևոր դեր է խաղում հղումների վարկանիշում: Ինտերնետային ռեսուրսները, որոնք ունեն «գտնվում է հղումով» բառերն իրենց նկարագրության կամ հատվածում, նույնիսկ եթե դրանց էջերը չեն համապատասխանում հարցմանը, դեռ կցուցադրվեն օգտատերերին, քանի որ այդ էջերը համապատասխան են՝ հիմնվելով հղումների դասակարգման և անկորի տեքստի վրա:  

Անկորների տիպաբանություն  

Կախված գրության տեսակից, անկորները բաժանվում են հետևյալ տեսակների.

Նոսրացված
- անկորը, բացի բանալի բառից, ներառում է տեքստ: Օրինակ, «մեքենա վաճառել» խնդրանքի համար նոսրացված անկորը «մեքենա վաճառել Մոսկվայի գնով»:  
Չնոսրացվածը
պարզապես բանալի բառ է, այսինքն՝ «մեքենա վաճառել» անկորը։  


Ինչպե՞ս ճիշտ գրել անկորը  

Որպեսզի որոնման համակարգերը չհամարեն հղումները որպես սպամ, անկորը պետք է ճիշտ կազմված լինի, և դրա հետևեք հետևյալ կանոններին.  

1)    Քանակ.
Նույն տեքստով անկորները օգուտ չեն բերի: Հաշվի է առնվում նաև նոսրացված և չնոսրացված անկորների հարաբերակցությունը` 70-75% հարաբերակցությունը 25-30%: Օրինակ, «գնել մեքենա» անկորի համար կարող եք ստեղծել անկորներ, ինչպիսիք են «գնել օգտագործված մեքենա», «գնել էժան մեքենա», «գնել տեղական արտադրության մեքենա» և այլն:  

2)    Ընթեռնելիություն. Անկորը պետք է կառուցվի ընդունված քերականական կանոնների հիման վրա, օրինակ՝ «գնիր մեքենա երևանում, Վանաձորում էժան» անկորը, ամենայն հավանականությամբ, կմերժվի վեբմասթերի կողմից և որոնման համակարգի կողմից կհամարվի սպամ:  

3)    Թեմատիկ բովանդակություն. «Գնել մեքենա» անկոր տեքստով HTML հղումը չպետք է տեղադրվի բաղադրատոմսերին նվիրված կայքում: Թեև շատ օպտիմիզատորներ դեռևս անտեսում են թեմատիկ ներդաշնակությունը հղումներ գնելիս։  

4)    Գրագիտություն. Քերականական կամ կետադրական սխալների առկայությունը ևս մեկ պատճառ է մերժել տեղադրել անկորային հղումը։    

5)    Չկրկնվող. Ցանկալի է, որ բանալի բառերի կրկնություններ չլինեն. «Գնիր մեքենա, գնիր մեքենա» անկորով հղումը, հավանաբար, չի տեղադրվի, և ինտերնետային ռեսուրսն ինքնին կարող է սև ցուցակում հայտնվել նման հղման պատճառով:  

6)    Եզակիություն. «անկորի սոսնձումից» խուսափելու համար, ինչպես օպտիմիզատորները հաճախ անվանում են այս երևույթը, անկորները պետք է կիրառման օգնությամբ: Օրինակ՝ «գնիր էժան մեքենա», «գնիր օգտագործված մեքենա» և այլն։   Քերականորեն ճշգրիտ անկորներ կարող են գրել կամ SEO օպտիմիզատորները կամ copywriter-ները, ում կարելի է վարձել բազմաթիվ կոնտենտ բորսաներում:    

Ճիշտ և որակյալ անկոր ստեղծելու համար օպտիմիզատորները դիմում են որոնման համակարգի հարցումների վիճակագրությանը, որը կարելի է գտնել հատուկ վիճակագրական ծառայություններում. անկորներ. Այս ամենի հիման վրա օպտիմիզատորը ստանում է մեծ քանակությամբ եզակի և նոսրացված անկորներ։  

Մեկ այլ կարևոր կետ անկորներ կազմելիս մերձհղումային տեքստի գրելն է, այսինքն տեքստի որը գտնվում է անկորից առաջ, հետո կամ մոտ: Օրինակ, «Մեքենաների վաճառք Երևանում. գնել մեքենա ցածր գնով» տեքստում «գնել մեքենա» հղմամբ, անկորից առաջ մերձհղումային տեքստը համարվում է «Մեքենաների վաճառք Երևանում», իսկ «ցածր գնով» արտահայտությունը մերձհղումային տեքստ է անկորից հետո:

<< Վերադառնալ Բառարան

 
 
Ծառայություն  Դասեր                Նյութեր  
                   
SEO Google
Analytics
              SEO
Բառարան
 
                   
SEO Audit Google
Ads
              Բլոգ  
                   
SEO Consulting GTM               Մետա Հաշվիչ  
                   
Google Analytics GSC                
                   
Google Ads SEO
Content Writing
               
                   
Landing Pages              
                     
фейсбук ютуб
                Linkedin Icon  
                     
-2025-