Անկորը (անգլերեն anchor - խարիսխ) հղման կամ լինքի մի մասն է, որը գտնվում է բացվող "a" և փակվող "/a" թեգերի միջև:
Համացանցը հեղեղված է հղումներով. Դրանք միմյանց են կապում բոլոր կայքերը: Հղումները կազմվում են հետևյալ կերպ. <a href =”կայքի հասցե”> հղման տեքստ </a>: Ընդգծված արտահայտությունը HTML կոդի խարիսխն է կամ անկորը:
Անկորները ազդում են կայքի դիրքի վրա՝ կախված դրանում առկա բանալի բառերից, ուստի դրանք հաշվի են առնվում առաջխաղացման ժամանակ։ Ճիշտ գրված անկորը կարևոր դեր է խաղում հղումների վարկանիշում: Ինտերնետային ռեսուրսները, որոնք ունեն «գտնվում է հղումով» բառերն իրենց նկարագրության կամ հատվածում, նույնիսկ եթե դրանց էջերը չեն համապատասխանում հարցմանը, դեռ կցուցադրվեն օգտատերերին, քանի որ այդ էջերը համապատասխան են՝ հիմնվելով հղումների դասակարգման և անկորի տեքստի վրա:
Անկորների տիպաբանություն
Կախված գրության տեսակից, անկորները բաժանվում են հետևյալ տեսակների.
Նոսրացված - անկորը, բացի բանալի բառից, ներառում է տեքստ: Օրինակ, «մեքենա վաճառել» խնդրանքի համար նոսրացված անկորը «մեքենա վաճառել Մոսկվայի գնով»:
Չնոսրացվածը պարզապես բանալի բառ է, այսինքն՝ «մեքենա վաճառել» անկորը։
Ինչպե՞ս ճիշտ գրել անկորը
Որպեսզի որոնման համակարգերը չհամարեն հղումները որպես սպամ, անկորը պետք է ճիշտ կազմված լինի, և դրա հետևեք հետևյալ կանոններին.
1) Քանակ. Նույն տեքստով անկորները օգուտ չեն բերի: Հաշվի է առնվում նաև նոսրացված և չնոսրացված անկորների հարաբերակցությունը` 70-75% հարաբերակցությունը 25-30%: Օրինակ, «գնել մեքենա» անկորի համար կարող եք ստեղծել անկորներ, ինչպիսիք են «գնել օգտագործված մեքենա», «գնել էժան մեքենա», «գնել տեղական արտադրության մեքենա» և այլն:
2) Ընթեռնելիություն. Անկորը պետք է կառուցվի ընդունված քերականական կանոնների հիման վրա, օրինակ՝ «գնիր մեքենա երևանում, Վանաձորում էժան» անկորը, ամենայն հավանականությամբ, կմերժվի վեբմասթերի կողմից և որոնման համակարգի կողմից կհամարվի սպամ:
3) Թեմատիկ բովանդակություն. «Գնել մեքենա» անկոր տեքստով HTML հղումը չպետք է տեղադրվի բաղադրատոմսերին նվիրված կայքում: Թեև շատ օպտիմիզատորներ դեռևս անտեսում են թեմատիկ ներդաշնակությունը հղումներ գնելիս։
4) Գրագիտություն. Քերականական կամ կետադրական սխալների առկայությունը ևս մեկ պատճառ է մերժել տեղադրել անկորային հղումը։
5) Չկրկնվող. Ցանկալի է, որ բանալի բառերի կրկնություններ չլինեն. «Գնիր մեքենա, գնիր մեքենա» անկորով հղումը, հավանաբար, չի տեղադրվի, և ինտերնետային ռեսուրսն ինքնին կարող է սև ցուցակում հայտնվել նման հղման պատճառով:
6) Եզակիություն. «անկորի սոսնձումից» խուսափելու համար, ինչպես օպտիմիզատորները հաճախ անվանում են այս երևույթը, անկորները պետք է կիրառման օգնությամբ: Օրինակ՝ «գնիր էժան մեքենա», «գնիր օգտագործված մեքենա» և այլն։ Քերականորեն ճշգրիտ անկորներ կարող են գրել կամ SEO օպտիմիզատորները կամ copywriter-ները, ում կարելի է վարձել բազմաթիվ կոնտենտ բորսաներում:
Ճիշտ և որակյալ անկոր ստեղծելու համար օպտիմիզատորները դիմում են որոնման համակարգի հարցումների վիճակագրությանը, որը կարելի է գտնել հատուկ վիճակագրական ծառայություններում. անկորներ. Այս ամենի հիման վրա օպտիմիզատորը ստանում է մեծ քանակությամբ եզակի և նոսրացված անկորներ։
Մեկ այլ կարևոր կետ անկորներ կազմելիս մերձհղումային տեքստի գրելն է, այսինքն տեքստի որը գտնվում է անկորից առաջ, հետո կամ մոտ: Օրինակ, «Մեքենաների վաճառք Երևանում. գնել մեքենա ցածր գնով» տեքստում «գնել մեքենա» հղմամբ, անկորից առաջ մերձհղումային տեքստը համարվում է «Մեքենաների վաճառք Երևանում», իսկ «ցածր գնով» արտահայտությունը մերձհղումային տեքստ է անկորից հետո:
|