Նկարագրություն
Գուգլ Անալիտիկան օգնում է հասկանալ նաև, թե ինչն է խանգարում օգտատերերին կատարել թիրախային գործողություններ:
Մեր փորձառությունից շատ բիզնեսներ դժվարանում են օգտագործել Google Analytics-ի ամբողջ ներուժը: Սխալ կարգավորումները հանգեցնում են ոչ ճշգրիտ տվյալների հավաքագրման, բաց թողնված հնարավորությունների և վատնված ռեսուրսների:
Ինչ հարցերի է պատասխանում Google Analytics-ը
Google Analytics-ը վերլուծական հաշվետվությունների համակարգը, թույլ է տալիս պատասխանել հետևյալ հարցերին.
1. Որտեղի՞ց և ի՞նչ քանակությամբ են գալիս կայքի այցելուները և ինչպե՞ս են իրենց պահում կայքում: Դիտման խորության և ժամանակի վերլուծություն, նավիգացիայի ամփոփում:
2. Ո՞ր տեղեկատվությունն է առավել պահանջված և, հակառակը, ո՞ր էջերն են հանգեցնում «մերժումների»: Էջերի պահանջվածությունը և կայք մուտքերի/ելքերի վիճակագրություն: Կրկնակի այցելությունների վիճակագրություն: Կայքի կառուցվածքի, դիզայնի և առանձին կառավարման տարրերի համարժեքություն:
3. Ինչպիսի՞ն է այցելուների «կոնվերսիան» ըստ աղբյուրների: Ո՞րն է այցելուների մասնաբաժինը, ովքեր իրականացնում են նշված նպատակային գործողությունները: Կոնկրետ գովազդային արշավների և առանձին որոնողական հարցումների կտրվածքով:
4. Ինչպիսի՞ն է յուրաքանչյուր այցելուների աղբյուրի ֆինանսական արդյունավետությունը և ինչքա՞ն է արժենում յուրաքանչյուր ներգրավված պոտենցիալ հաճախորդ: Գովազդային արշավների և առաջխաղացման միջոցառումների ֆինանսական արդյունավետության վերլուծություն:
5. Ինչպիսի՞ն են էլեկտրոնային առևտրի պարամետրերը ըստ այցելուների աղբյուրների: Գրավիչ ապրանքներ, գնվող ապրանքներ, գնումների ծավալներ, գնորդների մասնաբաժինն այցելուներից:
Գնացուցակ
|
|
|
|
|
|
Google Tag Manager կարգավորումներ
|
|
|
|
|
Google Analytics կարգավորումներ
|
|
|
|
|
Yandex Metrika կարգավորումներ
|
|
|
|
|
Google Universal Analytics – ից անցում GA4
|
|
|
|
|
Google Search Console կարգավորումներ
|
|
|
|
|
Yandex Webmaster կարգավորումներ
|
|
|
|
|
Թիրախային գործողությունների տվյալների հավաքում (քլիք, դիտում, կոճակներին սեղմում)
|
|
|
|
|
Վերլուծական դաշբորդների ստեղծում
|
|
|
*Կարգավորումները կատարվում են նույն օրը սերտեֆիկացված մասնագետի կողմից, ներառյալ՝
- Վերջին Google Analytics 4-ի (GA4) ներդրում ձեր կայքում
- Հատուկ իրադարձությունների և կոնվերսիաների կարգավորում
- Էլեկտրոնային առևտրի հետևման կարգավորում առցանց խանութների համար
- Հատուկ վահանակների և հաշվետվությունների ստեղծում տվյալների հեշտ վիզուալիզացիայի համար
- Google Analytics-ի ինտեգրում այլ գործիքների հետ, ինչպիսիք են Google Ads-ը և Search Console-ը
- Միջդոմենային հետևման կարգավորում մի քանի կայք ունեցող բիզնեսների համար
- Ֆիլտրերի կարգավորում ներքին տրաֆիկը և սպամը բացառելու համար
- Օգտատերերի թույլտվությունների և տվյալների հասանելիության կառավարման կարգավորում
Այսպիսով Google Analytics-ը թույլ է տալիս ստանալ համակողմանի տվյալներ, կայացնել արդյունավետ բիզնես որոշումներ և բարձրացնել կայքի կոնվերսիաները:
|