Google Անալիտիկա

Google Analytics-ը Google-ի անալտիկի գործիք է, որը տրամադրում է կարևոր տվյալներ այն մասին, թե ինչպես են օգտատերերը փոխազդում ձեր կայքի հետ, որտեղից են գալիս և ինչ գործողություններ են կատարում կայքում: Այս տեղեկատվությունը իր հերթին թուլ է տալիս իրազեկ որոշումներ կայացնելո կայքի բովանդակության ստեղծումից մինչև մարքեթինգային արշավներ: 

Գուգլ Անալիտիկա

Նկարագրություն

Գուգլ Անալիտիկան օգնում է հասկանալ նաև, թե ինչն է խանգարում օգտատերերին կատարել թիրախային գործողություններ:

Մեր փորձառությունից շատ բիզնեսներ դժվարանում են օգտագործել Google Analytics-ի ամբողջ ներուժը: Սխալ կարգավորումները հանգեցնում են ոչ ճշգրիտ տվյալների հավաքագրման, բաց թողնված հնարավորությունների և վատնված ռեսուրսների:

Ինչ հարցերի է պատասխանում Google Analytics-ը

Google Analytics-ը վերլուծական հաշվետվությունների համակարգը, թույլ է տալիս պատասխանել հետևյալ հարցերին.

1.   Որտեղի՞ց և ի՞նչ քանակությամբ են գալիս կայքի այցելուները և ինչպե՞ս են իրենց պահում կայքում: Դիտման խորության և ժամանակի վերլուծություն, նավիգացիայի ամփոփում:

2.   Ո՞ր տեղեկատվությունն է առավել պահանջված և, հակառակը, ո՞ր էջերն են հանգեցնում «մերժումների»: Էջերի պահանջվածությունը և կայք մուտքերի/ելքերի վիճակագրություն: Կրկնակի այցելությունների վիճակագրություն: Կայքի կառուցվածքի, դիզայնի և առանձին կառավարման տարրերի համարժեքություն:

3.   Ինչպիսի՞ն է այցելուների «կոնվերսիան» ըստ աղբյուրների: Ո՞րն է այցելուների մասնաբաժինը, ովքեր իրականացնում են նշված նպատակային գործողությունները: Կոնկրետ գովազդային արշավների և առանձին որոնողական հարցումների կտրվածքով:

4.   Ինչպիսի՞ն է յուրաքանչյուր այցելուների աղբյուրի ֆինանսական արդյունավետությունը և ինչքա՞ն է արժենում յուրաքանչյուր ներգրավված պոտենցիալ հաճախորդ: Գովազդային արշավների և առաջխաղացման միջոցառումների ֆինանսական արդյունավետության վերլուծություն:

5.   Ինչպիսի՞ն են էլեկտրոնային առևտրի պարամետրերը ըստ այցելուների աղբյուրների: Գրավիչ ապրանքներ, գնվող ապրանքներ, գնումների ծավալներ, գնորդների մասնաբաժինն այցելուներից:

Գնացուցակ

   

Անալիտիկա 

Արժեք

 

1

Google Tag Manager կարգավորումներ

5000 դր 

 

2

Google Analytics կարգավորումներ

5000 դր 

 

3

Yandex Metrika կարգավորումներ

5000 դր

 

4

Google Universal Analytics – ից անցում GA4

5000 դր

 

5

Google Search Console կարգավորումներ

5000 դր

 

6

Yandex Webmaster կարգավորումներ

5000 դր

 

7

Թիրախային գործողությունների տվյալների հավաքում (քլիք, դիտում, կոճակներին սեղմում)

5000 - 10000 դր

 

8

Վերլուծական դաշբորդների ստեղծում

5000 - 10000 դր


*Կարգավորումները կատարվում են նույն օրը սերտեֆիկացված մասնագետի կողմից, ներառյալ՝

  1. Վերջին Google Analytics 4-ի (GA4) ներդրում ձեր կայքում
  2. Հատուկ իրադարձությունների և կոնվերսիաների կարգավորում
  3. Էլեկտրոնային առևտրի հետևման կարգավորում առցանց խանութների համար
  4. Հատուկ վահանակների և հաշվետվությունների ստեղծում տվյալների հեշտ վիզուալիզացիայի համար
  5. Google Analytics-ի ինտեգրում այլ գործիքների հետ, ինչպիսիք են Google Ads-ը և Search Console-ը
  6. Միջդոմենային հետևման կարգավորում մի քանի կայք ունեցող բիզնեսների համար
  7. Ֆիլտրերի կարգավորում ներքին տրաֆիկը և սպամը բացառելու համար
  8. Օգտատերերի թույլտվությունների և տվյալների հասանելիության կառավարման կարգավորում

Այսպիսով Google Analytics-ը թույլ է տալիս ստանալ համակողմանի տվյալներ, կայացնել արդյունավետ բիզնես որոշումներ և բարձրացնել կայքի կոնվերսիաները:

Կապ մեզ հետ

Թողնել հաղորդագրություն

 


Մեր խորհրդատուն կպատասխանի 15 ր-ի ընթացքում:

Հեռախոս՝

Seoplus Logo

+374 (55) 550-234

Հասցե՝

Ներկա պահին ծառայությունները մատուցվում են առցանց:

 


 
 
 
Ծառայություն  Դասեր                Նյութեր  
                   
SEO Google
Analytics
              SEO
Բառարան
 
                   
SEO Audit Google
Ads
              Բլոգ  
                   
SEO Consulting GTM               Մետա Հաշվիչ  
                   
Google Analytics GSC                
                   
Google Ads SEO
Content Writing
               
                   
Landing Pages              
                     
фейсбук ютуб
                Linkedin Icon  
                     
-2025-