Որոնումների Տեսակներ  

 




Բովանդակություն

 •  Որոնման հարցումների տեսակներ
 •  Որոնման հարցումների տեսակները ըստ գործոնների
       •  Հաճախականություն
       •  Արժեք
       •  Գեոկախվածություն
       •  Մրցակցություն
 •  Որոնման հարցումների տեսակները իմաստաբանական կորիզում
       •  Տեղեկատվական
       •  Նավիգացիոն
       •  Տրանզակցիոն
 •  Ամփոփում

Որոնման հարցումների տեսակներ


Հարցումը բառ կամ արտահայտություն է, որը օգտագործում են որոնման համակարգերի օգտատերերը անհրաժեշտ տեղեկատվություն ստանալու համար:

Այս հասկացությունը կարևոր է այն մարդկանց համար, ովքեր ունեն կայքեր կամ զբաղվում են դրանց օպտիմիզացիայով:

Որոնման համակարգերը շարունակում են մնալ վեբ-կայքերի թրաֆիկի հիմնական աղբյուրը: Ընդ որում, որոնման առաջխաղացման հիմքը կայքի իմաստաբանական կորիզն է՝ բանալի բառերի համակարգված ցանկ, որոնցով օգտագորտերերը պետք է գտնեն կայքը:

Կա հարցումների ստանդարտ դասակարգիչ, որը տարբերակում է հարցումների մի քանի տեսակ: Այստեղ կարևոր է հասկանալ, թե ինչպես և ինչ բանալի բառեր հաջող առաջխաղացման համար:

Որոնման հարցումների տեսակներ ըստ գործոնների


Որոնման արտահայտությունները պայմանականարորեն բաժանվում են հետևյալ տեսակները ըստ դասակարգման գործոնների, որոնք են՝

 •  հաճախականություն,
 •  արժեք,
 •  գեոկախվածություն,
 •  մրցակցություն:

Ահա յուրաքանչյուր տեսակի առանձնահատկությունները և բնութագրերը:

Հաճախականություն


Ըստ հաճախականության տարբերում ենք որոնման հարցումների հետևյալ տեսակները՝

•  Բարձր հաճախականություն (ԲՀ)
•   Միջին հաճախականություն (ՄՀ)
•   Ցածր հաճախականություն (ՑՀ):


Բարձր հաճախականություն (ԲՀ) - սրանք ամենատարածված և, որպես կանոն, կարճ արտահայտություններ ու առանձին բառեր են: Նման հարցումներով դժվար է մուտք գործել որոնման արդյունքների top-10՝ բարձր մրցակցության պատճառով: Միևնույն ժամանակ, բարձր հաճախականությամբ թրաֆիկը հաճախ չի լինում թիրախային՝ չափազանց ընդհանրական իմաստային ուղվածության պատճառով:

Միջին հաճախականություն (ՄՀ) - սրանք տարածված, բայց ավելի կոնկրետացված հարցումներն են և լավ աղբյուր են կոնվերսիոն թրաֆիկի համար:

Ցածր հաճախականություն (ՑՀ) - այսպիսի արտահայտությունները որոնումներում բավականին հազվադեպ են օգտագործվում: Դրանց միջոցով հեշտ է դուրս գալ թոփ դիրքեր: Բարձր աստիճանի կոնկրետության շնորհիվ, ցածր հաճախականությամբ թրաֆիկն աչքի է ընկնում բարձր կոնվերսիայով: Դա բացատրվում է այն հանգամանքով, որ այդպիսի հարցումներ մուտքագրողները հստակ գիտեն, թե ինչ են փնտրում: Այդպիսի թրաֆիկի ներգրավումն առավել նպատակահարմար է ինտերնետ-խանութների առաջխաղացման համար:

Պետք է նշել, որ որոնումների հաճախականությունը ճշգրիտ որոշել անհնար է՝ առանց ոլորտի ուսումնասիրության:

Օրինակ, հեռախոսի պատյանների վաճառքի բնագավառում հարցումը կարող է օգտագործվել ամսեկան ավելի քան 1000 անգամ, բայց միևնույն ժամանակ մնալ միջին կամ անգամ ցածր հաճախականությամբ: Իսկ արդյունաբերական սարքավորումների պահեստամասերի մատակարարման բնագավառում հարցումը, որը օգտագործվել է վերջին ամսվա ընթացքում 20 անգամ, կարող է համարվել բարձր հաճախականության:

Արժեք


Այս պարամետրով բառերը բաժանում են այն նպատակով, որ գնահատեն դրանց հեռանկարայնությունը կոնկրետ վեբ կայքի համար: Ըստ արժեք բանալի բառերը լինում են՝

•   առևտրային. այնպիսի հարցումներ, որոնց բնույթից կարելի է որոշել օգտագործողի շահագրգռվածությունը որևէ ապրանք կամ ծառայություն գնել:

•   ոչ առևտրային. այնպիսի հարցումներն ունեն ինֆորմացիոն բնույթ: Ինչպես նաև այս դասակարգի մեջ են մտնում որոնման արտահայտությունները, որոնց միջոցով մարդիկ փնտրում են ուղեցույցներ, որոնք թույլ են տալիս ինչ-որ բան անել սեփական ուժերով:

Ինտերնետ-խանութի օպտիմալացմանը համապատասխանում են առևտրային հարցումները: Եթե հաշվի չառնել այս հանգամանքը, կայքը կստանա մեծ քանակությամբ ոչ թիրախային թրաֆիկ:

Գեոկախվածություն


Որոնման արտահայտությունի աշխարհագրական կապվածությունը պարտադիր պետք է հաշվի առնվի իմաստաբանական կորիզի ձևավորման ժամանակ: Այս պարամետրով տարբերակում են հետևյալ որոնման արտահայտություների տեսակները՝

•   գեոկախված. սա հարցումներ են, որոնք ունեն կոնկրետ աշխարհագրական տեղանքին սերտ կապվածություն: Արտահայտությանի կազմի մեջ պարտադիր են ներառված որոշիչ բառեր, օրինակ՝ «Երևանում», «Կասկացում», «Կոտայքի մարզում», «Մոսկվայում»: Որոնման համակարգը միշտ որոշում է օգտվողի գտնվելու վայրը, որպեսզի համապատասխան որոնման արդյունքներ ձևավորի նրա համար: Հետևաբար, տարբեր աշխարհագրական վայրերում որոնման արդյունքները տարբեր կլինեն: Սա պետք է հաշվի առնվի տարածաշրջանային առաջխաղացման համար բանալի բառեր ընտրելիս:

•   գեոանկախ. Այս հարցումները կապված չեն որևէ տարածաշրջանի հետ: Օրինակ, եթե կատարենք որոնում «մայրամուտի նկարներ» արտահայտությանով, ապա արդյունքները կլինեն նույնական տարբեր տարածաշրջանների համար:

Մրցակցություն


Եթե որոնման հարցումները տարբերակել ըստ դրանց մրցակցության, ապա կարելի է տարբերակել.

•   բարձր մրցակցություն (ԲՄ),
•   միջին մրցակցություն (ՄՄ),
•   ցածր մրցակցություն (ՑՄ):

Նոր կայքի առաջխաղացման ժամանակ նպատակահարմար է կենտրոնանալ ցածր և միջին մրցակցության մակարդակ ունեցող արտահայտությունների վրա:

Որոնման հարցումների տեսակները ինտենտի (ակնկալիքի)


Առաջխաղացման իմաստաբանական կորիզ նախապատրաստելիս կարևոր է հաշվի առնել նաև հարցումների տեսակները: Այս դասակարգման մեջ որոնման արտահայտությունները բաժանվում են հետևյալ կատեգորիաների.

Տեղեկատվական. Ինտերնետում ամենատարածված հարցումների տեսակն է: Սովորաբար դրանք ձևավորվում են հարցական նախադասության ձևաչափով՝ օգտագործելով «ինչի՞ համար», «ինչպե՞ս», «ինչո՞ւ», «ի՞նչ անել» և նման բառեր: Տեղեկատվական որոնման արտահայտության օրինակ կարող է լինել «ինչպե՞ս ինքնուրույն փոխել անվադողեր» որոնումը:

Նավիգացիոն. Այդպիսի հարցումների օգնությամբ մարդիկ փնտրում են ինտերնետում այլ կայքեր: Այս տեսակը շատ տարածված չէ, քանի որ այն բնորոշ է ինտերնետի սկսնակ օգտատերերին: Տիպիկ նավիգացիոն հարցումներ են «ֆեյսբուք կայք», «օդնօկլասնիկի կայք» և նման կազմվածքները: Ինչպես նաև այս կատեգորիան ներառում է բրենդի անվանումներ ներառող արտահայտությաներն, օրինակ «էվոկաբանկ կայք» :

Տրանզակցիոն. Այս տեսակի հարցումները օգտագործում են այն մարդիկ, ովքեր ցանկանում են կատարել որոշակի նպատակային գործողություն: Այդպիսի արտահայտությաները ներառում են «գնել», «պատվիրել», «ներբեռնել» և նման բառեր:

Բացի այդ, որոշ դասակարգումներում առանձնացվում են նաև մուլտիմեդիոնային հարցումներ, որոնք օգտագործվում են երաժշտության, տեսանյութի, GIF-անիմացիայի և նման մեդիա բովանդակության որոնման համար, ինչպես նաև տարբերում ենք ընդհանուր հարցումներ՝ այնպիսի որոնման արտահայտությաներ, որոնք չի կարելի միանշանակորեն դասել վերոնշված տեսակներից որևէ մեկին:

Ամփոփում


Որոնման հարցումների տեսակները ճիշտ դասակարգելու կարողությունը հանդիսանում է Google-ում և Yandex-ում կայքերի առաջխաղացման անհրաժեշտ պայման: Հետևաբար պետք ուսումնասիրել և տարբերակել որոնման հարցումների տեսակները: Սա կօգնի ճիշտ կազմել և լրացնել իմաստաբանական կորիզը, որից մեծապես կախված են կայքի կառուցվածքը և համապատասխանաբար որոնման արդյունքներում կայքի տեսանելիությունը:

<< Վերադառնալ Բառարան

 
 
Ծառայություն  Դասեր                Նյութեր  
                   
SEO Google
Analytics
              SEO
Բառարան
 
                   
SEO Audit Google
Ads
              Բլոգ  
                   
SEO Consulting GTM               Մետա Հաշվիչ  
                   
Google Analytics GSC                
                   
Google Ads SEO
Content Writing
               
                   
Landing Pages              
                     
фейсбук ютуб
                Linkedin Icon  
                     
-2025-