Թվային Մարկետինգ

 


      Բովանդակություն

 •   Հիմնական գործիքներ
 •   Հիմնական ուղությունները
 •   Թվային մարկետինգի ռեսուրսներ
 •   Ինչպես ընտրել ուղղություններներ, գործիքներ և ռեսուրսներ

digital marketing channels at seoplus

Թվային մարքետինգի գործիքներ


Թվային մարքեթինգը
կամ digital marketing մարքեթինգի ուղղություն է, որը ներառում է ապրանքների և ծառայությունների առաջխաղացում՝ օգտագործելով թվային տեխնոլոգիաներ, որոնք օգտագործվում են սպառողների հետ աշխատանքի բոլոր փուլերում։ Թվային մարքեթինգը տարբերվում է ինտերնետ մարքեթինգից նրանով, որ այն օգտագործում է ոչ միայն առցանց, այլ նաև օֆլայն գործիքներ (POS տերմինալներ, խելացի գաջեթներ և այլն): Թվային մարքեթինգի ծառայություններն առավել պահանջված են B2B և B2C հատվածներում: Ընդլայնված թվային հնարավորությունների օգտագործումը օգնում է հասնել թիրախային սպառողների առավելագույն թվին և արդյունավետ փոխազդեցություն հաստատել նրանց հետ:

Հիմնական գործիքներ


Թվային մարքեթինգի գործիքները բոլոր մեթոդներն են, գործողությունները և միջոցները, որոնք օգնում են տեղեկացնել լայն լսարանին և պոտենցիալ հաճախորդների ուշադրությունը հրավիրել ծառայության, ապրանքանիշի, ապրանքի կամ ընկերության վրա: Որպես կանոն, միաժամանակ օգտագործվում են մի քանի գործիք. Սա բացում է գրեթե ողջ թիրախային լսարանին հասնելու և առաջխաղացման բարձր արդյունավետության հասնելու հնարավորություն: Գործիքներն ընտրվում են՝ կախված մարքեթինգային արշավի նպատակներից, դրա փուլերից, թիրախային լսարանի բնութագրերից, գովազդվող արտադրանքից և այլն: Դիջիթլ մարկետինգի հիմնական գործիքները ներառում են հետևյալը.

SEO մարկեթինգ կամ օպտիմալացում (SEO optimization). Այն բաղկացած է SEO օպտիմիզացիայից և այլ աշխատանքի արդյունքում գովազդատուի կայքը որոնման արդյունքներում բարձրացնելուց.

seo օպտիմիզացիա seoplus

SEO օպտիմիզացիա


համատեքստային գովազդ (search ads). Մեթոդը բաղկացած է թեմատիկ կայքերում գովազդի (գրաֆիկական, տեքստային և/կամ հղումների տեսքով) տեղադրումից.

google ads example - seoplus

Գուգլ գովազդ

բաններային գովազդ (banner ads). Ներկայացնում է թեմատիկ ռեսուրսների վրա ծառայություն/ապրանք առաջարկող գրաֆիկական պաստառների տեղադրումը.

banner ads example

Բաններային գովազդ

ներդաշնակ գովազդ (native ads). Ներառում է ակնարկների, փորձագիտական ​​կարծիքների և այլ «բնական» նյութերի հրապարակում, որոնք խրախուսում են ապրանքի/ծառայության գնումը. Նեյթիվ կամ բնական գովազդը թվում է կայքի մաս, ինչպես աջ նկարում՝

native գովազդ

Ներդաշնակ գովազդ (native ads)



գովազդային պատուհաններ (pop up ads). Առցանց գովազդի մեթոդ, որի ժամանակ թեմատիկ հարթակներում դուրս սահող գովազդային պատուհանների ցուցադրումն է.

pop up ads examples

Օֆլայն QR կոդերը (QR codes offline): Մեթոդ, որն օգտագործվում է մարդկանց դրդելու համար տեղադրել հավելված կամ օգտագործել այլ թվային ծառայություններ կամ ապրանքներ.

QR digital ads example

QR կոդերի կիրառումը գովազդում


SMS հաղորդագրություններ (sms messages). Բաղկացած է բջջային օպերատորների տարբեր բաժանորդներին գովազդատուի առաջարկով գովազդային հաղորդագրություններ ուղարկելուց.

վիրուսային գովազդ (viral content or viral ads). Ներկայացնում է սադրիչ բովանդակությամբ մուլտիմեդիա բովանդակության ստեղծում: Դրա պատճառով օգտատերերն իրենք են տարածում այն ​​առցանց (այն տարածում բլոգներում, սոցիալական ցանցերում և այլ  հարթակներում):

viral govazd

վիրուսային գովազդ (viral ads)

Թվային մարքեթինգը կարող է նաև օգտագործել թվային տեխնոլոգիաների վրա հիմնված այլ գործիքներ՝ սկսած էլփոստի տեղեկագրերից կամ սպասման մեջ գտնվող զանգերի երաժշտությունից, որոնք օգտագործվում են բաժանորդներին գծում պահելու համար, մինչև ծրագրեր տեղադրելու ժամանակ գովազդային առաջարկ:

Ստանդարտ գործիքները, ինչպիսիք են թռուցիկները կամ թերթերը, եթե դրանք ունեն QR կոդ, նույնպես կարող են  կոչվել թվային մարքեթինգի գործիքներ:

Հիմնական ուղղություններներ


Համացանց. Այս ուղղությունըը ներառում է գլոբալ ցանց մուտք ունեցող ցանկացած սարքի օգտագործում՝ պլանշետներ, նոթբուքեր, համակարգիչներ, սմարթֆոններ և այլն: Գովազդը տեղադրվում է ինտերնետում (որոնում, համատեքստային, բաններ, թիզեր և այլն), և ստեղծվում է բազմազան բովանդակություն։ վիրուսային կամ պասիվ առաջխաղացման համար (տեքստային հոդվածներ, տեսանյութեր և այլն), ծառայություններն ու ապրանքները գովազդվում են սոցիալական ցանցերում, հրապարակվում են փորձագիտական ​​կարծիքներ և իրականացվում է կայքի որոնման համակարգի օպտիմալացում։

Թվային հեռուստատեսություն. Այն ավելի ու ավելի է հեռացնում անալոգային հեռուստացույցը շուկայից և ավելի ու ավելի է ինտեգրվում համաշխարհային ցանցին: Հեռուստատեսությամբ digital marketing - ի ամենատարածված ձևաչափերից մեկը կարճ տեսանյութերի ստեղծումն է, որոնք հեռարձակվում են գովազդային ընդմիջումների ժամանակ: Երբեմն օգտագործվում են նաև վազող տողեր և այլ հնարավորություններ։

Բջջային գաջեթներ. Սրանք սմարթֆոններ են, բջջային հեռախոսներ։ Բջջային սարքերի օգտագործման խթանման ամենատարածված միջոցը գովազդային առաջարկով SMS հաղորդագրություններ ուղարկելն է: Այն կարող է իրականացվել ինչպես հաճախորդների բազայի վրա (այսինքն՝ այն մարդկանց հեռախոսահամարներով, ովքեր արդեն օգտվել են ծառայություններից կամ ապրանքներ են գնել այս ընկերությունից), այնպես էլ համարների անկախ հավաքածուներում: Բջջային գաջեթների միջոցով կարող եք օգտվել այլ գործիքներից, օրինակ՝ բրենդային առաջարկներ, WOW զանգեր (զանգեր ինտերնետի միջոցով, որոնք սինխրոնիզացված են այլ թվայի կոնտենտի հետ և առաջարկվում ճիշտ ժամանակին և արվում են անվճար), տարբեր ծրագրերում գովազդ։

Տեղական ցանցեր. Դրանք կարող են ներառել կորպորատիվ ցանցեր մեկ գրասենյակում, լոկալ ցանցեր առանձին տներում, քաղաքային թաղամասերում և այլն: Այս ուղուի միջոցով, որպես կանոն, բաշխվում է ծառայությունների և ապրանքների գովազդը՝ ուղղված կոնկրետ աշխարհագրական հղում ունեցող լսարանին:

«Խելացի» գաջեթներ. Դրանց թվում են տարբեր խելացի սարքեր՝ կշեռքներ, ժամացույցներ, ֆիթնես ապարանջաններ և Wi-Fi ինտերնետ կապով այլ գաջեթներ։ Խթանման համար կարող եք օգտագործել բրենդային հավելվածներ և այլ գործիքներ:

branded app example - seoplus

Բրենդային հավելվածներ


Ինտերակտիվ գովազդ:
Սարքերը կարող են տեղադրվել խանութների, ռեստորանների և սրճարանների կցամասերում, լիցքավորիչների վրա, POS տերմինալներում և այլն: Ինտերակտիվ էկրանները ներառում են նաև թվային բաններներ, որոնք տեղադրվում են գովազդային նպատակներով: Տեսանյութերը հիմնականում տարածվում են այս ուղով:

interactive ad example

Ինտերակտիվ գովազդ


Սոցիալական լրատվամիջոց. Սոցիալական ցանցերն օգտագործվում են քննարկումների, հրապարակումների և «անկախ» կարծիքների, վիրուսային գովազդի, խմբեր ստեղծելու և պահպանելու համար։ Բաններային կամ համատեքստային գովազդը կարող է հեռարձակվել սոցիալական ցանցերում:

Թվային-արվեստ. Այս ուղղությունընը ներառում է արվեստի տարբեր ստեղծագործությունների օգտագործում՝ հեռարձակվող կամ թվային տեխնոլոգիաների միջոցով ստեղծված։ Այս կատեգորիան ներառում է էլեկտրոնային երաժշտություն, գրաֆիկա, խաղեր և այլն: Խթանման հիմնական մեթոդը բրենդինգն է:

digital art example - nescafe

Թվային արվեստ 


Թվային մարկետինգի ռեսուրսներ


Մարկետինգային խթանումը, որը ներառում է թվային տեխնոլոգիաների օգտագործումը, կարող է իրականացվել տարբեր ռեսուրսների միջոցով.

վճարովի - սրանք հարթակներ են, որտեղ ընկերությունը տեղադրում է վճարովի գովազդ: Սա կարող է լինել թվային բաններ, ինտերնետային գովազդ և այլն;

սեփական – հարթակներ, որոնք գտնվում են ընկերության տրամադրության տակ և կարող են օգտագործվել անվճար(օրինակ՝ ընկերության էջերը սոցիալական ցանցերում);

ձեռքբերովի – ընկերության կողմից կատարված աշխատանքի արդյունքում ձեռք բերված կապի ուղիները (օրինակ՝ վիրուսային տեսանյութ տարածող օգտատերեր):

Ինչպես ընտրել ուղղություններըներ, գործիքներ և ռեսուրսներ


Մարկեթինգի այլ ոլորտների նման, թվային տեխնոլոգիաների միջոցով առաջխաղացումը սկսվում է վերլուծությունից: Անհրաժեշտ է հավաքել և վերլուծել հետևյալ տվյալները.

digital marketing plan seoplus

Մարքետինգային վերլուծություն և պլանավորում


թիրախային լսարանի պարամետրերը. Մեծ նշանակություն ունեն սեռը, տարիքը, սոցիալական կարգավիճակը, հետաքրքրությունները, բնակության շրջանը (օրինակ՝ Մոսկվա, Երևան, Լոս Անջելես) և այլն, ինչը որոշում է, թե ինչ թվային տեխնոլոգիաներ են օգտագործում պոտենցիալ հաճախորդները։ Թեև երիտասարդներին ուղղված ապրանքները կարելի է գովազդել գրեթե ցանկացած ուղով, տարեց մարդկանց համար նախատեսված ծառայություններն ու ապրանքներն ավելի լավ են գովազդվում՝ օգտագործելով ավանդական մեթոդները.

թիրախային հաճախորդ

Թիրախային գնորդի բնութագիրը 



արտադրանքի բնութագրերը. Օրինակ, հավելվածների բրենդինգը հաճախ օգտագործվում է խաղերի կամ այլ ծրագրերի առաջխաղացման համար, իսկ էլփոստի մարկեթինգը հաճախ օգտագործվում է ապրանքների առաջխաղացման համար, որոնք կարող են հետաքրքրություն առաջացնել լայն լսարանի շրջանում:

Վերլուծությունների հիման վրա ընտրվում են ուղղություններըներ և գործիքներ, որոնք հնարավորություն են տալիս առավել արդյունավետ կերպով փոխանցել ընկերության առաջարկը թիրախային լսարանին:

Կարևոր է, որ քարոզարշավի ընթացքում կատարվեն նաև վերլուծություններ՝ որոշակի գործիքների արդյունավետությունը գնահատելու և համապատասխան կարգավորումները հարմարեցնելու համար:


<< Վերադառնալ Բառարան

 
 
Ծառայություն  Դասեր                Նյութեր  
                   
SEO Google
Analytics
              SEO
Բառարան
 
                   
SEO Audit Google
Ads
              Բլոգ  
                   
SEO Consulting GTM               Մետա Հաշվիչ  
                   
Google Analytics GSC                
                   
Google Ads SEO
Content Writing
               
                   
Landing Pages              
                     
фейсбук ютуб
                Linkedin Icon  
                     
-2025-