Բովանդակություն
• Հիմնական գործիքներ
• Հիմնական ուղությունները
• Թվային մարկետինգի ռեսուրսներ
• Ինչպես ընտրել ուղղություններներ, գործիքներ և ռեսուրսներ

Թվային մարքետինգի գործիքներ
|
|
|
Թվային մարքեթինգը կամ digital marketing մարքեթինգի ուղղություն է, որը ներառում է ապրանքների և ծառայությունների առաջխաղացում՝ օգտագործելով թվային տեխնոլոգիաներ, որոնք օգտագործվում են սպառողների հետ աշխատանքի բոլոր փուլերում։ Թվային մարքեթինգը տարբերվում է ինտերնետ մարքեթինգից նրանով, որ այն օգտագործում է ոչ միայն առցանց, այլ նաև օֆլայն գործիքներ (POS տերմինալներ, խելացի գաջեթներ և այլն): Թվային մարքեթինգի ծառայություններն առավել պահանջված են B2B և B2C հատվածներում: Ընդլայնված թվային հնարավորությունների օգտագործումը օգնում է հասնել թիրախային սպառողների առավելագույն թվին և արդյունավետ փոխազդեցություն հաստատել նրանց հետ:
Հիմնական գործիքներ
Թվային մարքեթինգի գործիքները բոլոր մեթոդներն են, գործողությունները և միջոցները, որոնք օգնում են տեղեկացնել լայն լսարանին և պոտենցիալ հաճախորդների ուշադրությունը հրավիրել ծառայության, ապրանքանիշի, ապրանքի կամ ընկերության վրա: Որպես կանոն, միաժամանակ օգտագործվում են մի քանի գործիք. Սա բացում է գրեթե ողջ թիրախային լսարանին հասնելու և առաջխաղացման բարձր արդյունավետության հասնելու հնարավորություն: Գործիքներն ընտրվում են՝ կախված մարքեթինգային արշավի նպատակներից, դրա փուլերից, թիրախային լսարանի բնութագրերից, գովազդվող արտադրանքից և այլն: Դիջիթլ մարկետինգի հիմնական գործիքները ներառում են հետևյալը.
SEO մարկեթինգ կամ օպտիմալացում (SEO optimization). Այն բաղկացած է SEO օպտիմիզացիայից և այլ աշխատանքի արդյունքում գովազդատուի կայքը որոնման արդյունքներում բարձրացնելուց.

SEO օպտիմիզացիա
|
|
|
համատեքստային գովազդ (search ads). Մեթոդը բաղկացած է թեմատիկ կայքերում գովազդի (գրաֆիկական, տեքստային և/կամ հղումների տեսքով) տեղադրումից.

Գուգլ գովազդ
|
|
|
բաններային գովազդ (banner ads). Ներկայացնում է թեմատիկ ռեսուրսների վրա ծառայություն/ապրանք առաջարկող գրաֆիկական պաստառների տեղադրումը.

Բաններային գովազդ
|
|
|
ներդաշնակ գովազդ (native ads). Ներառում է ակնարկների, փորձագիտական կարծիքների և այլ «բնական» նյութերի հրապարակում, որոնք խրախուսում են ապրանքի/ծառայության գնումը. Նեյթիվ կամ բնական գովազդը թվում է կայքի մաս, ինչպես աջ նկարում՝

Ներդաշնակ գովազդ (native ads)
|
|
|
գովազդային պատուհաններ (pop up ads). Առցանց գովազդի մեթոդ, որի ժամանակ թեմատիկ հարթակներում դուրս սահող գովազդային պատուհանների ցուցադրումն է.

Օֆլայն QR կոդերը (QR codes offline): Մեթոդ, որն օգտագործվում է մարդկանց դրդելու համար տեղադրել հավելված կամ օգտագործել այլ թվային ծառայություններ կամ ապրանքներ.

QR կոդերի կիրառումը գովազդում
|
|
|
SMS հաղորդագրություններ (sms messages). Բաղկացած է բջջային օպերատորների տարբեր բաժանորդներին գովազդատուի առաջարկով գովազդային հաղորդագրություններ ուղարկելուց.
վիրուսային գովազդ (viral content or viral ads). Ներկայացնում է սադրիչ բովանդակությամբ մուլտիմեդիա բովանդակության ստեղծում: Դրա պատճառով օգտատերերն իրենք են տարածում այն առցանց (այն տարածում բլոգներում, սոցիալական ցանցերում և այլ հարթակներում):

վիրուսային գովազդ (viral ads)
|
|
|
Թվային մարքեթինգը կարող է նաև օգտագործել թվային տեխնոլոգիաների վրա հիմնված այլ գործիքներ՝ սկսած էլփոստի տեղեկագրերից կամ սպասման մեջ գտնվող զանգերի երաժշտությունից, որոնք օգտագործվում են բաժանորդներին գծում պահելու համար, մինչև ծրագրեր տեղադրելու ժամանակ գովազդային առաջարկ:
Ստանդարտ գործիքները, ինչպիսիք են թռուցիկները կամ թերթերը, եթե դրանք ունեն QR կոդ, նույնպես կարող են կոչվել թվային մարքեթինգի գործիքներ:
Հիմնական ուղղություններներ
Համացանց. Այս ուղղությունըը ներառում է գլոբալ ցանց մուտք ունեցող ցանկացած սարքի օգտագործում՝ պլանշետներ, նոթբուքեր, համակարգիչներ, սմարթֆոններ և այլն: Գովազդը տեղադրվում է ինտերնետում (որոնում, համատեքստային, բաններ, թիզեր և այլն), և ստեղծվում է բազմազան բովանդակություն։ վիրուսային կամ պասիվ առաջխաղացման համար (տեքստային հոդվածներ, տեսանյութեր և այլն), ծառայություններն ու ապրանքները գովազդվում են սոցիալական ցանցերում, հրապարակվում են փորձագիտական կարծիքներ և իրականացվում է կայքի որոնման համակարգի օպտիմալացում։
Թվային հեռուստատեսություն. Այն ավելի ու ավելի է հեռացնում անալոգային հեռուստացույցը շուկայից և ավելի ու ավելի է ինտեգրվում համաշխարհային ցանցին: Հեռուստատեսությամբ digital marketing - ի ամենատարածված ձևաչափերից մեկը կարճ տեսանյութերի ստեղծումն է, որոնք հեռարձակվում են գովազդային ընդմիջումների ժամանակ: Երբեմն օգտագործվում են նաև վազող տողեր և այլ հնարավորություններ։
Բջջային գաջեթներ. Սրանք սմարթֆոններ են, բջջային հեռախոսներ։ Բջջային սարքերի օգտագործման խթանման ամենատարածված միջոցը գովազդային առաջարկով SMS հաղորդագրություններ ուղարկելն է: Այն կարող է իրականացվել ինչպես հաճախորդների բազայի վրա (այսինքն՝ այն մարդկանց հեռախոսահամարներով, ովքեր արդեն օգտվել են ծառայություններից կամ ապրանքներ են գնել այս ընկերությունից), այնպես էլ համարների անկախ հավաքածուներում: Բջջային գաջեթների միջոցով կարող եք օգտվել այլ գործիքներից, օրինակ՝ բրենդային առաջարկներ, WOW զանգեր (զանգեր ինտերնետի միջոցով, որոնք սինխրոնիզացված են այլ թվայի կոնտենտի հետ և առաջարկվում ճիշտ ժամանակին և արվում են անվճար), տարբեր ծրագրերում գովազդ։
Տեղական ցանցեր. Դրանք կարող են ներառել կորպորատիվ ցանցեր մեկ գրասենյակում, լոկալ ցանցեր առանձին տներում, քաղաքային թաղամասերում և այլն: Այս ուղուի միջոցով, որպես կանոն, բաշխվում է ծառայությունների և ապրանքների գովազդը՝ ուղղված կոնկրետ աշխարհագրական հղում ունեցող լսարանին:
«Խելացի» գաջեթներ. Դրանց թվում են տարբեր խելացի սարքեր՝ կշեռքներ, ժամացույցներ, ֆիթնես ապարանջաններ և Wi-Fi ինտերնետ կապով այլ գաջեթներ։ Խթանման համար կարող եք օգտագործել բրենդային հավելվածներ և այլ գործիքներ:

|
Բրենդային հավելվածներ
|
|
|
Ինտերակտիվ գովազդ: Սարքերը կարող են տեղադրվել խանութների, ռեստորանների և սրճարանների կցամասերում, լիցքավորիչների վրա, POS տերմինալներում և այլն: Ինտերակտիվ էկրանները ներառում են նաև թվային բաններներ, որոնք տեղադրվում են գովազդային նպատակներով: Տեսանյութերը հիմնականում տարածվում են այս ուղով:

Ինտերակտիվ գովազդ
|
|
|
Սոցիալական լրատվամիջոց. Սոցիալական ցանցերն օգտագործվում են քննարկումների, հրապարակումների և «անկախ» կարծիքների, վիրուսային գովազդի, խմբեր ստեղծելու և պահպանելու համար։ Բաններային կամ համատեքստային գովազդը կարող է հեռարձակվել սոցիալական ցանցերում:
Թվային-արվեստ. Այս ուղղությունընը ներառում է արվեստի տարբեր ստեղծագործությունների օգտագործում՝ հեռարձակվող կամ թվային տեխնոլոգիաների միջոցով ստեղծված։ Այս կատեգորիան ներառում է էլեկտրոնային երաժշտություն, գրաֆիկա, խաղեր և այլն: Խթանման հիմնական մեթոդը բրենդինգն է:

Թվային արվեստ
|
|
|
Թվային մարկետինգի ռեսուրսներ
Մարկետինգային խթանումը, որը ներառում է թվային տեխնոլոգիաների օգտագործումը, կարող է իրականացվել տարբեր ռեսուրսների միջոցով.
վճարովի - սրանք հարթակներ են, որտեղ ընկերությունը տեղադրում է վճարովի գովազդ: Սա կարող է լինել թվային բաններ, ինտերնետային գովազդ և այլն;
սեփական – հարթակներ, որոնք գտնվում են ընկերության տրամադրության տակ և կարող են օգտագործվել անվճար(օրինակ՝ ընկերության էջերը սոցիալական ցանցերում);
ձեռքբերովի – ընկերության կողմից կատարված աշխատանքի արդյունքում ձեռք բերված կապի ուղիները (օրինակ՝ վիրուսային տեսանյութ տարածող օգտատերեր):
Ինչպես ընտրել ուղղություններըներ, գործիքներ և ռեսուրսներ
Մարկեթինգի այլ ոլորտների նման, թվային տեխնոլոգիաների միջոցով առաջխաղացումը սկսվում է վերլուծությունից: Անհրաժեշտ է հավաքել և վերլուծել հետևյալ տվյալները.

Մարքետինգային վերլուծություն և պլանավորում
թիրախային լսարանի պարամետրերը. Մեծ նշանակություն ունեն սեռը, տարիքը, սոցիալական կարգավիճակը, հետաքրքրությունները, բնակության շրջանը (օրինակ՝ Մոսկվա, Երևան, Լոս Անջելես) և այլն, ինչը որոշում է, թե ինչ թվային տեխնոլոգիաներ են օգտագործում պոտենցիալ հաճախորդները։ Թեև երիտասարդներին ուղղված ապրանքները կարելի է գովազդել գրեթե ցանկացած ուղով, տարեց մարդկանց համար նախատեսված ծառայություններն ու ապրանքներն ավելի լավ են գովազդվում՝ օգտագործելով ավանդական մեթոդները.

Թիրախային գնորդի բնութագիրը
|
|
|
արտադրանքի բնութագրերը. Օրինակ, հավելվածների բրենդինգը հաճախ օգտագործվում է խաղերի կամ այլ ծրագրերի առաջխաղացման համար, իսկ էլփոստի մարկեթինգը հաճախ օգտագործվում է ապրանքների առաջխաղացման համար, որոնք կարող են հետաքրքրություն առաջացնել լայն լսարանի շրջանում:
Վերլուծությունների հիման վրա ընտրվում են ուղղություններըներ և գործիքներ, որոնք հնարավորություն են տալիս առավել արդյունավետ կերպով փոխանցել ընկերության առաջարկը թիրախային լսարանին:
Կարևոր է, որ քարոզարշավի ընթացքում կատարվեն նաև վերլուծություններ՝ որոշակի գործիքների արդյունավետությունը գնահատելու և համապատասխան կարգավորումները հարմարեցնելու համար:
|