STR  

 


 
STR-ը առցանց գովազդում

STR (Sell Through Rate) - ը կամ վաճառքի ցուցանիշը ապրանքի վաճառքի հարաբերակցությունն է, որը չափվում է տոկոսներով: Այն ցույց է տալիս վաճառված ապրանքի մասնաբաժինը ընկերության ունեցած ընդհանուր ապրանքի քանակից:

STR - ի հաշվարկման բանաձև.

STR = վաճառված միավորների քանակը / (վաճառված միավորների քանակը +  չվաճառված միավորների քանակը)

Օրինակ, եթե ավտոսրահը արտադրողից ստացել է 20 մեքենա, և դրանցից միայն 12-ն է վաճառվել, ապա STR-ը հավասար կլինի 60%-ի (12/(12+8)):

Այսպիսով, օգտագործելով վաճառքի ցուցանիշը, ընկերությունը կարող է գնահատել տարբեր խթանումների, վաճառքների, գովազդային արշավների, առանձին ժամանակաշրջանների, սեզոնների արդյունավետությունը: Եթե STR-ը շատ ցածր է, ապա ապրանքը պահանջարկ չունի սպառողների մոտ: Եթե ​​STR-ը բարձր է, ընկերությունը շարժվում է ճիշտ ուղղությամբ:

Արժե վաճառքի հնարավորությունը չափել ապրանքների/ծառայությունների առանձին տեսակների համատեքստում և հաշվի առնել տարբեր գործոններ, որոնք կարող են քիչ թե շատ ազդել STR-ի վրա (սեզոն, նորաձևություն, նախասիրություններ, աշխարհագրություն և այլն):

Հաճախ ապրանքի վաճառքի ցուցանիշը ժամանակի ընթացքում ավելանում է: Դա տեղի է ունենում հաջող գովազդային արշավների, նոր ապրանքի գրագետ առաջխաղացման, տեղեկատվության տարածման և ապրանքանիշի հայտնի դառնալու արդյունքում:

STR - ը առցանց գովազդում
Վաճառքի ցուցանիշը կա նաև առցանց գովազդում։ Այն օգնում է գնահատել կայքի արդյունավետությունը գովազդային տարածքի օգտագործման առումով։ Այսինքն՝ այն կարող է օգտագործվել որպես վաճառքի գործակից կայքում գովազդային տարածքների վաճառքի արդյունավետությունը չափելու համար:

Յուրաքանչյուր գովազդային բլոկ ունի իր արդյունավետությունը, ինչը նշանակում է, որ STR ցուցանիշները յուրաքանչյուր բլոկի համար տարբեր կլինեն: Դուք կարող եք չափել STR-ը ինչպես վեբկայքի ամբողջ էջի, այնպես էլ առանձին հատվածի համար:

Օրինակ, էջի վերևում գտնվող գովազդային բլոկը մեծ պահանջարկ ունի գովազդատուների կողմից: Ամբողջ տարվա ընթացքում գովազդ չի գնվել միայն հունվարին։ Տարվա մեջ կա 360 օր, որից 329 - ի համար վճարել են գովազդատուները։ Սա նշանակում է, որ այս գովազդային բլոկի վաճառքի հարաբերակցությունը կազմում է 91,4% (329/(329+31)):

Փոխանակման կամ բարտերային եղանակով տեղադրված գովազդը հաշվի չի առնվում։ Այն միշտ ունի 100% STR, քանի որ բաններներն ու գովազդները տեղադրվում են առանց նախապայմանների:

<< Վերադառնալ Բառարան

 
 
Ծառայություն  Դասեր                Նյութեր  
                   
SEO Google
Analytics
              SEO
Բառարան
 
                   
SEO Audit Google
Ads
              Բլոգ  
                   
SEO Consulting GTM               Մետա Հաշվիչ  
                   
Google Analytics GSC                
                   
Google Ads SEO
Content Writing
               
                   
Landing Pages              
                     
фейсбук ютуб
                Linkedin Icon  
                     
-2025-