STR-ը առցանց գովազդում
STR (Sell Through Rate) - ը կամ վաճառքի ցուցանիշը ապրանքի վաճառքի հարաբերակցությունն է, որը չափվում է տոկոսներով: Այն ցույց է տալիս վաճառված ապրանքի մասնաբաժինը ընկերության ունեցած ընդհանուր ապրանքի քանակից:
STR - ի հաշվարկման բանաձև.
STR = վաճառված միավորների քանակը / (վաճառված միավորների քանակը + չվաճառված միավորների քանակը)
Օրինակ, եթե ավտոսրահը արտադրողից ստացել է 20 մեքենա, և դրանցից միայն 12-ն է վաճառվել, ապա STR-ը հավասար կլինի 60%-ի (12/(12+8)):
Այսպիսով, օգտագործելով վաճառքի ցուցանիշը, ընկերությունը կարող է գնահատել տարբեր խթանումների, վաճառքների, գովազդային արշավների, առանձին ժամանակաշրջանների, սեզոնների արդյունավետությունը: Եթե STR-ը շատ ցածր է, ապա ապրանքը պահանջարկ չունի սպառողների մոտ: Եթե STR-ը բարձր է, ընկերությունը շարժվում է ճիշտ ուղղությամբ:
Արժե վաճառքի հնարավորությունը չափել ապրանքների/ծառայությունների առանձին տեսակների համատեքստում և հաշվի առնել տարբեր գործոններ, որոնք կարող են քիչ թե շատ ազդել STR-ի վրա (սեզոն, նորաձևություն, նախասիրություններ, աշխարհագրություն և այլն):
Հաճախ ապրանքի վաճառքի ցուցանիշը ժամանակի ընթացքում ավելանում է: Դա տեղի է ունենում հաջող գովազդային արշավների, նոր ապրանքի գրագետ առաջխաղացման, տեղեկատվության տարածման և ապրանքանիշի հայտնի դառնալու արդյունքում:
STR - ը առցանց գովազդում
Վաճառքի ցուցանիշը կա նաև առցանց գովազդում։ Այն օգնում է գնահատել կայքի արդյունավետությունը գովազդային տարածքի օգտագործման առումով։ Այսինքն՝ այն կարող է օգտագործվել որպես վաճառքի գործակից կայքում գովազդային տարածքների վաճառքի արդյունավետությունը չափելու համար:
Յուրաքանչյուր գովազդային բլոկ ունի իր արդյունավետությունը, ինչը նշանակում է, որ STR ցուցանիշները յուրաքանչյուր բլոկի համար տարբեր կլինեն: Դուք կարող եք չափել STR-ը ինչպես վեբկայքի ամբողջ էջի, այնպես էլ առանձին հատվածի համար:
Օրինակ, էջի վերևում գտնվող գովազդային բլոկը մեծ պահանջարկ ունի գովազդատուների կողմից: Ամբողջ տարվա ընթացքում գովազդ չի գնվել միայն հունվարին։ Տարվա մեջ կա 360 օր, որից 329 - ի համար վճարել են գովազդատուները։ Սա նշանակում է, որ այս գովազդային բլոկի վաճառքի հարաբերակցությունը կազմում է 91,4% (329/(329+31)):
Փոխանակման կամ բարտերային եղանակով տեղադրված գովազդը հաշվի չի առնվում։ Այն միշտ ունի 100% STR, քանի որ բաններներն ու գովազդները տեղադրվում են առանց նախապայմանների:
|