seo գործոններ

Ի՞նչն է ազդում SEO առաջխաղացման և կայքի դիրքերի վրա



Արդյունավետ SEO առաջխաղացման համար կարևոր է իմանալ, թե ինչն է ազդում կայքի դիրքերի վրա որոնման համակարգում և որ գործողությունները կնպաստեն աճին: Google-ը հաշվի է առնում մի շարք գործոններ յուրաքանչյուր էջի և ամբողջ կայքի համար, և այստեղ կպատմենք ձեզ դրանցից ամենակարևորների մասին:

Հարմարավետության համար մենք բաժանել ենք այն ամենը, ինչն ազդում է կայքի SEO առաջխաղացման վրա, հինգ իմաստային խմբերի:

Գործոններ, որոնք ազդում են կայքի SEO առաջխաղացման վրա

  1. Դոմեն
  2. Բովանդակություն
  3. Ներքին օպտիմիզացիա
  4. Արտաքին հղումներ
  5. Վարքագծային գործոններ

Դոմեն

Կայքի ապագա դիրքերի վրա կարելի է ազդել նույնիսկ մինչև դրա ստեղծումը: Դրա համար կարևոր է ճիշտ ընտրել դոմենը: Որոնման համակարգերը հաշվի են առնում:

  • Դոմենի անվանումը: Սա կարող է լինել առաջխաղացման համար ամենանպատակային բանալի բառը կամ բրենդը: Երկրորդ տարբերակը հատկապես արդիական է, եթե դուք պլանավորում եք երկար ժամանակ զբաղվել այս բիզնեսով և աշխատել ընկերության հեղինակության վրա:
  • Դոմենային գոտին: Միջազգային, ազգային, տարածաշրջանային կամ թեմատիկ՝ ընտրությունը կախված է բիզնեսի աշխարհագրությունից և առանձնահատկություններից:
  • Նախկին պատմությունը և տարիքը: Որքան ավելի հին է կայքը, այնքան ավելի հեղինակավոր է այն երևում որոնման համակարգերի աչքերում: Հենց դրա համար էլ գնելիս շատերը նախապատվություն են տալիս պատմություն ունեցող դոմենային անուններին: Բայց տարիքը հեռու չէ այն ամենից, ինչն ազդում է SEO առաջխաղացման վրա: Հաշվի է առնվում նաև անցյալը, ընդ որում՝ թե՛ դրական, թե՛ բացասական: Եթե դոմենը նախկինում պատժամիջոցների տակ է եղել, ապա ԹՈՓ դիրքերի հասնելը շատ դժվար կլինի:

Բովանդակություն

Գործոններ, որոնք ազդում են կայքի առաջխաղացման վրա, պետք է հաշվի առնել ռեսուրսի վրա աշխատանքի սկզբից: Կարևոր դերերից մեկը խաղում է տեքստային բովանդակությունը, որը հիմնական SEO գործիքն է: Որակյալ տեքստը կարող է ցույց տալ որոնման համակարգին և օգտատիրոջը, որ էջը լիովին համապատասխանում է կոնկրետ հարցմանը:

Կայքի դիրքերի վրա դրական ազդելու և որոնման արդյունքներում ԹՈՓ հասնելու համար անհրաժեշտ է.

  • Օպտիմիզացնել տեքստը որոշակի թեմատիկ հարցումների համար: Ընդ որում, դրանք պետք է օրգանապես ներառված լինեն և չառանձնանան ընդհանուր համատեքստից:
  • Պահպանել բանալի բառերի օպտիմալ խտությունը և թույլ չտալ գերօպտիմիզացիա:
  • Տեղադրել առավելագույնս յուրօրինակ, փորձագիտական և օգտատերերի համար օգտակար բովանդակություն:
  • Կառուցվածքավորել տեքստը՝ բաժանել այն պարբերությունների, իմաստով կարևոր բաները ընդգծել թավ տառերով, օգտագործել մարկերացված և համարակալված ցուցակներ, վերնագրեր և ենթավերնագրեր: Այս ամենն ազդում է ընթերցման հարմարավետության վրա, հետևաբար նաև SEO-ի վրա:
  • Ժամանակին թարմացնել տեղեկատվությունը՝ դրա արդիականությունը պահպանելու համար:

Բայց միայն տեքստը չէ, որ ազդում է SEO-ի վրա: Կայքի օպտիմիզացման ժամանակ կարևոր է օգտագործել բովանդակության տարբեր տեսակներ՝ պատկերներ, լուսանկարներ, ինֆոգրաֆիկա, տարբեր տեսանյութեր:

Ներքին օպտիմիզացիա

Կարևոր է հասկանալ, որ SEO-ի վրա ազդում է նաև տեխնիկական ասպեկտների շարքը, որոնք թեև առկա են բոլոր ռեսուրսներում, բայց կարող են տարբեր կերպ իրականացվել: Կարևոր է ուշադրություն դարձնել հետևյալին.

  • Անվտանգություն: Ստուգեք սեփական ռեսուրսը վիրուսների և վնասակար ծրագրերի բացակայության համար, օգտագործեք հուսալի հոստինգ և HTTPS արձանագրություն: Այս ամենն ազդում է ոչ միայն կայքի դիրքերի, այլ նաև օգտատերերի հետ լոյալ հարաբերությունների ձևավորման վրա:
  • Բեռնման արագություն: Եթե կայքը դանդաղ է և յուրաքանչյուր էջի բեռնումը այցելուն պետք է սպասի 3 վայրկյանից ավելի, ապա կարելի է մոռանալ որոնման արդյունքներում բարձր դիրքերի մասին: Որքան ավելի արագ բեռնվի ռեսուրսը, այնքան ավելի լավ:
  • Հարմարեցում: Մի մոռացեք, որ եկել է սմարթֆոնների դարաշրջանը, և եթե ձեր կայքը հարմարեցված չլինի մոբայլ սարքերին, ապա դուք կկորցնեք տրաֆիկի զգալի քանակ: Google-ի Mobile-first indexing-ին անցնելուց հետո որոնման համակարգն առաջին հերթին սկանավորում է բովանդակությունը մոբայլ սարքերում, հետևաբար հիմա դա հենց այն է, ինչն էապես ազդում է SEO առաջխաղացման վրա:
  • Կառուցվածք: SEO-ն ներառում է կայքի կառուցվածքի և նավիգացիայի մշակում: Օգտատիրոջ համար պետք է հեշտ լինի գտնել իրեն անհրաժեշտ տեղեկատվությունը և հարմար տեղաշարժվել էջերով: Համապատասխանաբար, եթե այստեղ լուրջ սխալ թույլ տաք, ապա աշխատանքի հետագա բոլոր փուլերը կունենան զգալիորեն ավելի քիչ արդյունավետություն:
  • Robots.txt և sitemap.xml ֆայլերի ճշգրտություն: Եթե որոնման համակարգերը չեն տեսնում ձեր կայքը, ապա հետագա SEO առաջխաղացման մասին ընդհանրապես կարելի է մոռանալ:
  • Էջերի կրկնօրինակների բացակայություն: Կրկնօրինակները այն գործոններից են, որոնք ազդում են կայքերի դիրքերի վրա՝ վատթարացնելով դասակարգումը: Մանրակրկիտ ստուգեք ռեսուրսը էջերի կրկնօրինակների առկայության համար և ժամանակին հեռացրեք դրանք:
  • Մետա-թեգեր: Կայքի յուրաքանչյուր էջի Title-ը և Description-ը պետք է լինեն առավելագույնս համապատասխան առաջ մղվող հարցումներին:

Արտաքին հղումներ

Գործոններ, որոնք ազդում են կայքի դիրքերի վրա որոնման համակարգերում, ներառում են նաև արտաքին հղումների պրոֆիլը: SEO առաջխաղացումը նախատեսում է հղումների տեղադրում արտաքին դոնոր կայքերում: Որոնման համակարգերը հաշվի են առնում դրանց առկայությունը, բայց կան մի քանի նրբություններ: Հղումները պետք է.

  • տեղադրվեն հեղինակավոր թեմատիկ հարթակներում լավ հեղինակությամբ: Ավելի լավ է դրանք ավելի քիչ, բայց ավելի որակյալ անել: Պարզ անցումը կատալոգներով այլևս չի աշխատում և ավելի շուտ կվնասի կայքին, քան որևէ օգուտ կտա:
  • լինեն առավելագույնս բնական, այսինքն՝ տեղադրվեն անմիջապես հոդվածի հրապարակման ժամանակ, գտնվեն օգտատերերի համար տեսանելի տարածքում, ունենան օգտատերերի անցումներ դրանցով:
  • աճեն հանգիստ և աստիճանաբար՝ պահպանելով անկորային և անանկորային տարբերակների օպտիմալ տոկոսային հարաբերակցությո

Վարքագծային գործոններ

Օգտատիրոջ փորձը այս կամ այն կերպ ազդում է SEO առաջխաղացման և որոնման համակարգի արդյունքներում կայքի դիրքերի որոշման վրա, հետևաբար կարևոր է ապահովել առավելագույնս հարմարավետ պայմաններ այցելուների համար: Վարքագծային գործոնների վերլուծությունը և web-վերլուծությունն ընդհանրապես կօգնեն գտնել նախագծի թույլ կողմերը, բարելավել յուզաբիլիթին, բարձրացնել պատվերների քանակը և կոնվերսիայի տոկոսը:

Աուդիտի ժամանակ ուշադրություն դարձրեք հետևյալ ցուցանիշներին.

  • տրաֆիկի աղբյուր,
  • մերժման տոկոս,
  • դիտման խորություն,
  • սեանսի տևողություն,
  • կոնվերսիա:

Համառոտ ամփոփում

Կարևոր է իմանալ, թե ինչն է ազդում կայքի դիրքերի վրա որոնման արդյունքներում և հաշվի առնել այս բոլոր գործոնները դրա SEO օպտիմիզացիայի ընթացքում: Սա թույլ կտա հասնել նկատելի արդյունքների արդեն աշխատանքի մի քանի ամիս անց:

Իսկ եթե ցանկանում եք, որ SEOPLUS-ի մասնագետները ստանձնեն ձեր նախագծի առաջխաղացումը, թողեք հայտ, և մենք կապ կհաստատենք ձեզ հետ:



<< Վերադառնալ Բլոգ

Կապ մեզ հետ

Թողնել հաղորդագրություն

 


Մեր խորհրդատուն շուտով կկապվի Ձեզ հետ:

Հեռախոս՝

Seoplus Logo

+374 (55) 550-234

Հասցե՝

Ծառայությունները մատուցվում են առցանց:

 

 
 
 
Ծառայություն  Դասեր                Նյութեր  
                   
SEO Google
Analytics
              SEO
Բառարան
 
                   
SEO Audit Google
Ads
              Բլոգ  
                   
SEO Consulting GTM               Մետա Հաշվիչ  
                   
Google Analytics GSC                
                   
Google Ads SEO
Content Writing
               
                   
Landing Pages              
                     
фейсбук ютуб
                Linkedin Icon  
                     
-2025-