Ի՞նչն է ազդում SEO առաջխաղացման և կայքի դիրքերի վրա
|
Արդյունավետ SEO առաջխաղացման համար կարևոր է իմանալ, թե ինչն է ազդում կայքի դիրքերի վրա որոնման համակարգում և որ գործողությունները կնպաստեն աճին: Google-ը հաշվի է առնում մի շարք գործոններ յուրաքանչյուր էջի և ամբողջ կայքի համար, և այստեղ կպատմենք ձեզ դրանցից ամենակարևորների մասին:
Հարմարավետության համար մենք բաժանել ենք այն ամենը, ինչն ազդում է կայքի SEO առաջխաղացման վրա, հինգ իմաստային խմբերի:
Գործոններ, որոնք ազդում են կայքի SEO առաջխաղացման վրա
- Դոմեն
- Բովանդակություն
- Ներքին օպտիմիզացիա
- Արտաքին հղումներ
- Վարքագծային գործոններ
Դոմեն
Կայքի ապագա դիրքերի վրա կարելի է ազդել նույնիսկ մինչև դրա ստեղծումը: Դրա համար կարևոր է ճիշտ ընտրել դոմենը: Որոնման համակարգերը հաշվի են առնում:
- Դոմենի անվանումը: Սա կարող է լինել առաջխաղացման համար ամենանպատակային բանալի բառը կամ բրենդը: Երկրորդ տարբերակը հատկապես արդիական է, եթե դուք պլանավորում եք երկար ժամանակ զբաղվել այս բիզնեսով և աշխատել ընկերության հեղինակության վրա:
- Դոմենային գոտին: Միջազգային, ազգային, տարածաշրջանային կամ թեմատիկ՝ ընտրությունը կախված է բիզնեսի աշխարհագրությունից և առանձնահատկություններից:
- Նախկին պատմությունը և տարիքը: Որքան ավելի հին է կայքը, այնքան ավելի հեղինակավոր է այն երևում որոնման համակարգերի աչքերում: Հենց դրա համար էլ գնելիս շատերը նախապատվություն են տալիս պատմություն ունեցող դոմենային անուններին: Բայց տարիքը հեռու չէ այն ամենից, ինչն ազդում է SEO առաջխաղացման վրա: Հաշվի է առնվում նաև անցյալը, ընդ որում՝ թե՛ դրական, թե՛ բացասական: Եթե դոմենը նախկինում պատժամիջոցների տակ է եղել, ապա ԹՈՓ դիրքերի հասնելը շատ դժվար կլինի:
Բովանդակություն
Գործոններ, որոնք ազդում են կայքի առաջխաղացման վրա, պետք է հաշվի առնել ռեսուրսի վրա աշխատանքի սկզբից: Կարևոր դերերից մեկը խաղում է տեքստային բովանդակությունը, որը հիմնական SEO գործիքն է: Որակյալ տեքստը կարող է ցույց տալ որոնման համակարգին և օգտատիրոջը, որ էջը լիովին համապատասխանում է կոնկրետ հարցմանը:
Կայքի դիրքերի վրա դրական ազդելու և որոնման արդյունքներում ԹՈՓ հասնելու համար անհրաժեշտ է.
- Օպտիմիզացնել տեքստը որոշակի թեմատիկ հարցումների համար: Ընդ որում, դրանք պետք է օրգանապես ներառված լինեն և չառանձնանան ընդհանուր համատեքստից:
- Պահպանել բանալի բառերի օպտիմալ խտությունը և թույլ չտալ գերօպտիմիզացիա:
- Տեղադրել առավելագույնս յուրօրինակ, փորձագիտական և օգտատերերի համար օգտակար բովանդակություն:
- Կառուցվածքավորել տեքստը՝ բաժանել այն պարբերությունների, իմաստով կարևոր բաները ընդգծել թավ տառերով, օգտագործել մարկերացված և համարակալված ցուցակներ, վերնագրեր և ենթավերնագրեր: Այս ամենն ազդում է ընթերցման հարմարավետության վրա, հետևաբար նաև SEO-ի վրա:
- Ժամանակին թարմացնել տեղեկատվությունը՝ դրա արդիականությունը պահպանելու համար:
Բայց միայն տեքստը չէ, որ ազդում է SEO-ի վրա: Կայքի օպտիմիզացման ժամանակ կարևոր է օգտագործել բովանդակության տարբեր տեսակներ՝ պատկերներ, լուսանկարներ, ինֆոգրաֆիկա, տարբեր տեսանյութեր:
Ներքին օպտիմիզացիա
Կարևոր է հասկանալ, որ SEO-ի վրա ազդում է նաև տեխնիկական ասպեկտների շարքը, որոնք թեև առկա են բոլոր ռեսուրսներում, բայց կարող են տարբեր կերպ իրականացվել: Կարևոր է ուշադրություն դարձնել հետևյալին.
- Անվտանգություն: Ստուգեք սեփական ռեսուրսը վիրուսների և վնասակար ծրագրերի բացակայության համար, օգտագործեք հուսալի հոստինգ և HTTPS արձանագրություն: Այս ամենն ազդում է ոչ միայն կայքի դիրքերի, այլ նաև օգտատերերի հետ լոյալ հարաբերությունների ձևավորման վրա:
- Բեռնման արագություն: Եթե կայքը դանդաղ է և յուրաքանչյուր էջի բեռնումը այցելուն պետք է սպասի 3 վայրկյանից ավելի, ապա կարելի է մոռանալ որոնման արդյունքներում բարձր դիրքերի մասին: Որքան ավելի արագ բեռնվի ռեսուրսը, այնքան ավելի լավ:
- Հարմարեցում: Մի մոռացեք, որ եկել է սմարթֆոնների դարաշրջանը, և եթե ձեր կայքը հարմարեցված չլինի մոբայլ սարքերին, ապա դուք կկորցնեք տրաֆիկի զգալի քանակ: Google-ի Mobile-first indexing-ին անցնելուց հետո որոնման համակարգն առաջին հերթին սկանավորում է բովանդակությունը մոբայլ սարքերում, հետևաբար հիմա դա հենց այն է, ինչն էապես ազդում է SEO առաջխաղացման վրա:
- Կառուցվածք: SEO-ն ներառում է կայքի կառուցվածքի և նավիգացիայի մշակում: Օգտատիրոջ համար պետք է հեշտ լինի գտնել իրեն անհրաժեշտ տեղեկատվությունը և հարմար տեղաշարժվել էջերով: Համապատասխանաբար, եթե այստեղ լուրջ սխալ թույլ տաք, ապա աշխատանքի հետագա բոլոր փուլերը կունենան զգալիորեն ավելի քիչ արդյունավետություն:
- Robots.txt և sitemap.xml ֆայլերի ճշգրտություն: Եթե որոնման համակարգերը չեն տեսնում ձեր կայքը, ապա հետագա SEO առաջխաղացման մասին ընդհանրապես կարելի է մոռանալ:
- Էջերի կրկնօրինակների բացակայություն: Կրկնօրինակները այն գործոններից են, որոնք ազդում են կայքերի դիրքերի վրա՝ վատթարացնելով դասակարգումը: Մանրակրկիտ ստուգեք ռեսուրսը էջերի կրկնօրինակների առկայության համար և ժամանակին հեռացրեք դրանք:
- Մետա-թեգեր: Կայքի յուրաքանչյուր էջի Title-ը և Description-ը պետք է լինեն առավելագույնս համապատասխան առաջ մղվող հարցումներին:
Արտաքին հղումներ
Գործոններ, որոնք ազդում են կայքի դիրքերի վրա որոնման համակարգերում, ներառում են նաև արտաքին հղումների պրոֆիլը: SEO առաջխաղացումը նախատեսում է հղումների տեղադրում արտաքին դոնոր կայքերում: Որոնման համակարգերը հաշվի են առնում դրանց առկայությունը, բայց կան մի քանի նրբություններ: Հղումները պետք է.
- տեղադրվեն հեղինակավոր թեմատիկ հարթակներում լավ հեղինակությամբ: Ավելի լավ է դրանք ավելի քիչ, բայց ավելի որակյալ անել: Պարզ անցումը կատալոգներով այլևս չի աշխատում և ավելի շուտ կվնասի կայքին, քան որևէ օգուտ կտա:
- լինեն առավելագույնս բնական, այսինքն՝ տեղադրվեն անմիջապես հոդվածի հրապարակման ժամանակ, գտնվեն օգտատերերի համար տեսանելի տարածքում, ունենան օգտատերերի անցումներ դրանցով:
- աճեն հանգիստ և աստիճանաբար՝ պահպանելով անկորային և անանկորային տարբերակների օպտիմալ տոկոսային հարաբերակցությո
Վարքագծային գործոններ
Օգտատիրոջ փորձը այս կամ այն կերպ ազդում է SEO առաջխաղացման և որոնման համակարգի արդյունքներում կայքի դիրքերի որոշման վրա, հետևաբար կարևոր է ապահովել առավելագույնս հարմարավետ պայմաններ այցելուների համար: Վարքագծային գործոնների վերլուծությունը և web-վերլուծությունն ընդհանրապես կօգնեն գտնել նախագծի թույլ կողմերը, բարելավել յուզաբիլիթին, բարձրացնել պատվերների քանակը և կոնվերսիայի տոկոսը:
Աուդիտի ժամանակ ուշադրություն դարձրեք հետևյալ ցուցանիշներին.
- տրաֆիկի աղբյուր,
- մերժման տոկոս,
- դիտման խորություն,
- սեանսի տևողություն,
- կոնվերսիա:
Համառոտ ամփոփում
Կարևոր է իմանալ, թե ինչն է ազդում կայքի դիրքերի վրա որոնման արդյունքներում և հաշվի առնել այս բոլոր գործոնները դրա SEO օպտիմիզացիայի ընթացքում: Սա թույլ կտա հասնել նկատելի արդյունքների արդեն աշխատանքի մի քանի ամիս անց:
Իսկ եթե ցանկանում եք, որ SEOPLUS-ի մասնագետները ստանձնեն ձեր նախագծի առաջխաղացումը, թողեք հայտ, և մենք կապ կհաստատենք ձեզ հետ:
|