Միկրոֆորմատներ  

 




Բովանդակություն

1. Միկրոֆորմատների ստեղծում

2. Միկրոֆորմատների տեսակներ

Միկրոֆորմատներն օգտագործվում են կայքի բովանդակության իմաստային դասակարգման համար, ինչը պարզեցնում է դրա մշակումը որոնման ռոբոտների կողմից: Կազմակերպությունների, մարդկանց, իրադարձությունների, ապրանքների և այլ օբյեկտների տեղեկությունները կառուցվում են HTML կամ XHTML ստանդարտ տարրերի օգնությամբ: Այդպիսի դասակարգումը չի երևում օգտվողներին և կիրառվում է էջերի ավելի լավ ինդեքսավորման համար որոնման համակարգերի կողմից:

Միկրոֆորմատների ստեղծում


Առկա HTML կամ XHTML էջի դասակարգումը, ունի լրացուցիչ հատկանիշներ: Ամենահաճախ օգտագործվող տարրերն են՝ class, title, rel և rev-ը:

Օրինակ, class հատկանիշը թույլ է տալիս նշել էջի կոդի որոշակի տարրի կատեգորիան: Կոդի բոլոր տարրերը հարմար են միկրոֆորմատային դասակարգման համար, մասնավորապես div և span տարրերը, որոնց սեփական ստանդարտ իմաստային նշանակությունը չի սահմանված:

Այսպես, մարդու մասին տեղեկատվության բլոկը կարող է դասակարգվել հետևյալ կերպ.

<div>
<div>Պետրոս Պետրոսյան</div>
<div>Շին-Ներդրում ՍՊԸ</div>
<div>+374-777-7777</div>
<a href="http://shinnerdrum.am/">Անձնական կայք</a>
</div>

hCard միկրոֆորմատը հնարավորություն է տալիս իմաստային նշանակություն տալ կոդի յուրաքանչյուր բլոկին.

<div class="vcard">
<div class="fn"> Պետրոս Պետրոսյան </div>
<div class="org">Շին-Ներդրում ՍՊԸ </div>
<div class="tel">+374-777-7777</div>
<a class="url" href="http://shinnerdrum.am/ ">Անձնական կայք</a>
</div>

Կոդի բովանդակությունը մնացել է նույնը, բայց հատկանիշների ավելացումը թույլ է տվել նշել, թե բլոկի մեջ որտեղ է գտնվում մարդու կոնտակտային տեղեկատվությունը: Բրաուզերի հավելումները (պլագինները) հնարավորություն են տալիս օգտվողներին ավելացնել միկրոֆորմատներով նշված բովանդակությունը իրենց հասցեագրքերում, օրացուցներում և այլ ծրագրերում:

Միկրոֆորմատների տեսակները


Ամենատարածված միկրոֆորմատները հետևյալն են.

hCard — մարդիկ և ընկերություններ,

hCalendar — իրադարձություններ,

hAtom — սովորական (X)HTML լրատվական ժապավեններ, Atom և RSS անալոգներ,

XFN — սոցիալական փոխկապակցվածություններ,

geo — աշխարհագրական կոորդինատներ,

rel-tag — պիտակներ և ֆոլքսոնոմիաներ,

adr — փոստային հասցեներ,

hReview — ապրանքների, ծառայությունների, միջոցառումների և այլնի մասին կարծիքներ,

hProduct — ցանկացած ապրանք,

hRecipe — խոհանոցային բաղադրատոմսեր,

xFolk — նշված հղումներ,

nofollow — հատկանիշ, որը արգելում է որոնման ռոբոտներին ինդեքսավորել փաստաթղթերը , հղումները:


<< Վերադառնալ Բառարան

 
 
Ծառայություն  Դասեր                Նյութեր  
                   
SEO Google
Analytics
              SEO
Բառարան
 
                   
SEO Audit Google
Ads
              Բլոգ  
                   
SEO Consulting GTM               Մետա Հաշվիչ  
                   
Google Analytics GSC                
                   
Google Ads SEO
Content Writing
               
                   
Landing Pages              
                     
фейсбук ютуб
                Linkedin Icon  
                     
-2025-