Լինքբիլդինգ  

 


Լինկբիլդինգ


Բովանդակություն

1. Գործնականում
2. Սոցիալական հարթակներ
3. Վստահելի կայք
4. Հոդվածների կատալոգներ

Լինկբիլդինգը (անգլերեն link - հղում, building - կառուցում) - հղումային առաջխաղացման մի եղանակ, որով ռեսուրսի օպտիմիզացման համար հավաքվում են բազմաթիվ արտաքին հղումներ:

Անհրաժեշտ է տարբերել հղումային զանգվածի ավելացումը լինկբիլդինգից: Արտաքին հղումների գնումը մասնագիտացված բորսաներում լինկբիլդինգ չի համարվում:

Հղումների գնումը դրանց կառուցումը չէ: Օրինակ, տունը գնելն ավելի արագ է, քան կառուցելը, բայց դրանում անպայման չի, որ լինի հարմարավետ: Տունը կարելի է կառուցել միայն սեփական նախասիրությունների ու ցանկությունների հիման վրա, բայց դա բավականին ծախսատար գործ է:

Նույն օրինաչափությանը կարելի է հետևել նաև SEO-ում: Կարելի է գնել հղումներ որևէ բորսայում, բայց այդպիսի ռեսուրսներից ստացված հղումները միշտ էլ կզիջեն որակով:

Մյուս կողմից յուրաքանչյուր հղումի կամ հարթակի որակի մանրամասն ուսումնասիրությունը փոխհատուցում է ժամանակը և ջանքերը, և սեփական կայքը ինտերնետում առաջ մղելու գերազանց մեթոդ է:

Գործնականում


Փորձառու օպտիմիզացիայի մասնագետների կարծիքով, գոյություն ունեն որոշակի հարթակներ, որտեղ կարելի է լինկբիլդինգի համար ընդունելի որակի հղումներ գնել:

Սոցիալական հարթակներ


Որոնողական համակարգերը վստահում են սոցիալական ռեսուրսներից ստացված հղումներին, քանի որ միլիոնավոր օգտագործողների ստիպելը կտտացնել մեկ հղումն անհնար է: Այդպիսի կայքերի վրա արտաքին հղումը ենթադրում է բնականություն: Այդպիսի հղում ստանալու համար անհրաժեշտ է գրանցվել խմբում և լինել դրա ակտիվ մասնակից: Ֆորումներից ստացված հղումների կշիռը մի փոքր ավելի ցածր է, քան սոցիալական ցանցերից ստացվածները, բայց դա չի նշանակում, որ այն ամբողջությամբ բացակայում է:

Վստահելի կայք


Վստահելի կայքից հղում տեղադրելու հնարավորություն ունենալու համար անհրաժեշտ է դիմել այդ կայքի ադմինիստրացիային: Լուրջ ընկերությունները միայն կշահեն, եթե իրենց կայքում տեղադրեն որակյալ տեղեկավության տանող հղում:

Հոդվածների կատալոգներ


Սպիտակ կատալոգներում կարելի է տեղադրել արդիական հոդվածներ, որոնք պարունակում են հղումներ սեփական կայքին, և ակնկալել, որ ռեսուրսը առաջ գնա որոնման արդյունքներում: Հիմնական խնդիրը միայն որակյալ սպիտակ կատալոգների հայտնաբերումն է:

Ոչ միայն վճարովի, այլև անվճար սպիտակ կատալոգները անգնահատելի օգնություն կցուցաբերել լինկբիլդինգում:

Կարևոր է հիշել, որ միայն համալիր լինկբիլդինգը, որն իր մեջ ներառում է ոչ միայն լավ հարթակի ընտրությունը, այլև օպտիմիզացիայի այլ մեթոդներ, կբարձրացնի կայքը որոնման արդյունքներում:


<< Վերադառնալ Բառարան

 
 
Ծառայություն  Դասեր                Նյութեր  
                   
SEO Google
Analytics
              SEO
Բառարան
 
                   
SEO Audit Google
Ads
              Բլոգ  
                   
SEO Consulting GTM               Մետա Հաշվիչ  
                   
Google Analytics GSC                
                   
Google Ads SEO
Content Writing
               
                   
Landing Pages              
                     
фейсбук ютуб
                Linkedin Icon  
                     
-2025-