Բովանդակություն
• Իմիջային մարկետինգի նպատակը
• Գործիքներ
• Առավելությունները
Իմիջային մարկետինգը կամ բրենդի իմիջի մարկետինգը նպատակաուղղված է անձի, ընկերության, ապրանքի, ապրանքանիշի բարենպաստ իմիջի ձևավորմանը (հաճախորդների, գործընկերների, մրցակիցների և շուկայի այլ մասնակիցների կողմից դրական ընկալում): Իմիջային գովազդը ինտերնետում նպատակ ունի ձևավորել ընկերության մասին բարենպաստ կարծիք ինտերնետում:
Իմիջային գովազդը տարբերվում է դասական գովազդից նրանով, որ վերջինիս նպատակը կարճ ժամանակում մեծ թվով մարդկանց գրավելն է և նրանց գովազդվող ծառայություն կամ ապրանք առաջարկելն է։ Իսկ իմիջային գովազդը հանձն է առնում երկարատև գործառույթներ՝ մարդկանց լայն մասսաներում ձևավորել գովազդվող օբյեկտի հստակ, կայուն ընկալում։
Իմիջային մարկետինգի նպատակը
______________________________
Իմիջի մարքեթինգային արշավի կոնկրետ նպատակները կարող են լինել հետևյալը՝
• Թիրախային լսարանում ընկերության մասին բարենպաստ կարծիքի ստեղծում,
• պոտենցիալ գնորդների շրջանում ընկերության անվանմամբ գովազդվող ապրանքների ասոցիացիաների ձևավորում,
• օգտագործողների վստահության ձևավորում գովազդվող ապրանքի առավելությունների նկատմամբ.
______________________________
 |
Զգացողությունների գունային ուղեցույց |
Գործիքներ
______________________________
Ապրանքանիշի իմիջի առաջխաղացման համար օգտագործվում են իմիջային մարքեթինգի հետևյալ գործիքները՝
մեդիա գովազդ — վառ, արդյունավետ տեսահոլովակների, ազդագրերի տեղադրում՝ ձայնային կարճ հոդվածների հետ համատեղ,
համատեքստային գովազդ մեդիա-համատեքստային ցանցերում Google Ads, Yandex.Direct և Begun,
մամուլի հաղորդագրությունների պահանջված հարթակներում ,
հոդվածների տեղադրում,
մասնակցություն հովանավորչական նախագծերին,
տարբեր ակցիաներ,
մրցույթներ՝ արժեքավոր մրցանակներով։
Ինտերնետում իմիջային գովազդի ամենահզոր գովազդային տարբերակներն են՝ սոցիալական լրատվամիջոցները (SMM), օրինակ՝ Facebook-ը, VK-ն, TikTok-ը, Instagram-ը կամ YouTube-ը:
Առավելությունները
______________________________
Արդյունավետություն. Իմիջայինգովազդային արշավը թույլ է տալիս ընդգրկել թիրախային լսարանի մեծ մաս:
Մատչելիություն. Իմիջային գովազդը կարող է կիրառվել ցանկացած ապրանքի և ծառայության գովազդի համար:
Ճկունություն. Քարոզարշավի ընթացքում ցանկացած պահի կարող են կատարվել փոփոխություններ։
Ցանցի օգտատերերի հավատարիմ վերաբերմունքը. Արշավի իրավասու պլանավորումը թույլ է տալիս խուսափել թիրախային լսարանի բացասական արձագանքից:
|