Իմիջային Մարկետինգ  

 


      Բովանդակություն

  •  Իմիջային մարկետինգի նպատակը
  •  Գործիքներ
  •  Առավելությունները

Իմիջային մարկետինգը կամ բրենդի իմիջի մարկետինգը նպատակաուղղված է անձի, ընկերության, ապրանքի, ապրանքանիշի բարենպաստ իմիջի ձևավորմանը (հաճախորդների, գործընկերների, մրցակիցների և շուկայի այլ մասնակիցների կողմից դրական ընկալում): Իմիջային գովազդը ինտերնետում նպատակ ունի ձևավորել ընկերության մասին բարենպաստ կարծիք ինտերնետում:

Իմիջային գովազդը տարբերվում է դասական գովազդից նրանով, որ վերջինիս նպատակը կարճ ժամանակում մեծ թվով մարդկանց գրավելն է և նրանց գովազդվող ծառայություն կամ ապրանք առաջարկելն է։ Իսկ իմիջային գովազդը հանձն է առնում երկարատև գործառույթներ՝ մարդկանց լայն մասսաներում ձևավորել գովազդվող օբյեկտի հստակ, կայուն ընկալում։

     Իմիջային մարկետինգի նպատակը
    ______________________________

Իմիջի մարքեթինգային արշավի կոնկրետ նպատակները կարող են լինել հետևյալը՝
  •  Թիրախային լսարանում ընկերության մասին բարենպաստ կարծիքի ստեղծում,
  •  պոտենցիալ գնորդների շրջանում ընկերության անվանմամբ գովազդվող ապրանքների ասոցիացիաների ձևավորում,
  •  օգտագործողների վստահության ձևավորում գովազդվող ապրանքի առավելությունների նկատմամբ.
    ______________________________

image and brand colors guide illustration

Զգացողությունների գունային ուղեցույց



     Գործիքներ
    ______________________________

Ապրանքանիշի իմիջի առաջխաղացման համար օգտագործվում են իմիջային մարքեթինգի հետևյալ գործիքները՝
մեդիա գովազդ — վառ, արդյունավետ տեսահոլովակների, ազդագրերի տեղադրում՝ ձայնային կարճ հոդվածների հետ համատեղ,
համատեքստային գովազդ մեդիա-համատեքստային ցանցերում Google Ads, Yandex.Direct և Begun,
մամուլի հաղորդագրությունների պահանջված հարթակներում ,
հոդվածների տեղադրում
,
մասնակցություն հովանավորչական նախագծերին,
տարբեր ակցիաներ,
մրցույթներ՝ արժեքավոր մրցանակներով։

Ինտերնետում իմիջային գովազդի ամենահզոր գովազդային տարբերակներն են՝ սոցիալական լրատվամիջոցները (SMM), օրինակ՝ Facebook-ը, VK-ն, TikTok-ը, Instagram-ը կամ YouTube-ը:

     Առավելությունները
    ______________________________

Արդյունավետություն. Իմիջայինգովազդային արշավը թույլ է տալիս ընդգրկել թիրախային լսարանի մեծ մաս:
Մատչելիություն. Իմիջային գովազդը կարող է կիրառվել ցանկացած ապրանքի և ծառայության գովազդի համար:
Ճկունություն.
Քարոզարշավի ընթացքում ցանկացած պահի կարող են կատարվել փոփոխություններ։
Ցանցի օգտատերերի հավատարիմ վերաբերմունքը. Արշավի իրավասու պլանավորումը թույլ է տալիս խուսափել թիրախային լսարանի բացասական արձագանքից:

<< Վերադառնալ Բառարան

 
 
Ծառայություն  Դասեր                Նյութեր  
                   
SEO Google
Analytics
              SEO
Բառարան
 
                   
SEO Audit Google
Ads
              Բլոգ  
                   
SEO Consulting GTM               Մետա Հաշվիչ  
                   
Google Analytics GSC                
                   
Google Ads SEO
Content Writing
               
                   
Landing Pages              
                     
фейсбук ютуб
                Linkedin Icon  
                     
-2025-