Գովազդ Google Display Network  

 


    

Google Display Network

Բովանդակություն

•   Google Display Network գովազդի առավելությունները
•   GDN գովազդի առավելությունները Գուգլ որոնողական գովազդի նկատմամբ
•   Yandex գովազդային ցանցի-ի և Google Display Network-ի համեմատությունը
•   Google Display համակարգում գովազդային արշավի ստեղծման հիմունքները

Google-ի Display Network (Գուգլ Դիսպլեյ Նեթվորք, կրճատ GDN) Google Ads (նախկինում Google AdWords) գովազդային համակարգի մաս է և իրենից ներկայացնում է  համատեքստային և մեդիա գովազդային ցանց:  GDN ցանցնի շնորհիվ Գուգլ օնլայն գովազդները ցուցադրվում են գործընկեր կայքերում, ինչպես նաև Google-ի այլ հարթակներում (YouTube, Gmail և այլն): Համակարգն ավտոմատ կերպով ընտրում է այն կայքերը, որոնք համապատասխանում են գովազդի թեմային: Առաջարկներ ցուցադրելիս հաշվի են առնվում նաև այլ գործոններ, օրինակ՝ քարոզարշավի կարգավորումները (գովազդատուն կարող է բացառել որոշակի կայքերում ցուցադրությունը) և թիրախային լսարանի պարամետրերը։

govazd google display

Google Display Network-ի առավելությունները


Լայն լսարանի ծածկույթ: Google Ads գովազդային ցանցն ընդգրկում է տարբեր լեզուներով ստեղծված և տարբեր տարածաշրջաններում գտնվող ավելի քան երկու միլիոն կայքեր: Google-ը ներգրավում է գործընկերներին բարենպաստ պայմանների առաջարկությամբ, ուստի նրա ցուցադրման ցանցը ներառում է բազմաթիվ հանրաճանաչ ռեսուրսներ, հաճախ այցելվող բլոգեր և ֆորումներ, թեմատիկ և բարձր մասնագիտացված կայքեր: Լսարանի լայն ծածկույթը պայմանավորված է նաև Google համակարգի և նրա ծառայությունների հանրաճանաչությամբ: Գովազդատուների համար դա նշանակում է, որ նրանք կարող են հնարավորինս շատ պոտենցիալ հաճախորդներին հասցնել իրենց առաջարկը:

Հարմար կարգավորումներ. Google-ը մեծ ուշադրություն է դարձնում իր գովազդային ցանցին։ Իր գոյության ողջ ընթացքում Google Ads համակարգի ֆունկցիոնալությունը ստուգվել և կատարելագործվել է մինչև վերջին մանրուքը: Գովազդատուները հնարավորություն ունեն սահմանելու գովազդի ցուցադրման պայմանները (աշխարհագրություն, ժամանակ, օգտատիրոջ սոցիալական պրոֆիլ, կայքերի տեսակ): Սա օգնում է հետաքրքրված մարդկանց բացահայտել բիզնեսի առաջարկը, նվազագույնի հասցնելով անիմաստ քլիքերի քանակը (և հետևաբար՝ անիմաստ ծախսերը): Ցուցադրումների քանակի, բյուջեի և այլ պարամետրերի կարգավորումներ սահմանելու հնարավորությունը թույլ է տալիս վերահսկել գովազդային արշավի ծախսերը:

Բազմակողմանի վերլուծական գործիքներ. Google Display Network-ը լայն հնարավորություններ է տալիս վիճակագրական տվյալների հավաքագրման և գովազդային արշավների արդյունավետությունը վերլուծելու առումով: Օգտագործողը կարող է հետևել, թե որտեղ են ցուցադրվում իր գովազդները և գնահատել դրանց վրա քլիքերի քանակը: Սա օգնում է բարձրացնել գովազդային արշավի արդյունավետությունը և ստեղծել թիրախային լսարանի ավելի հստակ պատկեր:

Տարբեր տեսակի ինտերնետ գովազդ. Google Ads-ը թույլ է տալիս տեղադրել տարբեր տեսակի գովազդ ինտերնետում՝ կարճ հղումների կամ կարճ օնլայն գովազդի տեսքով, ինչպես նաև բաններներ և տեսանյութեր։ Սա գովազդատուներին հնարավորությթուն է տալիս ընտրել իրենց նպատակների համար առավել հարմար ձևաչափը (ապրանքի կամ ծառայության վաճառքի առցանց գովազդ, ապրանքանիշի իրազեկվածության բարձրացման գովազդ, առաջխաղացումների մասին տեղեկացնող առցանց գովազդ և այլն)՝ հաշվի առնելով լսարանի, տարածաշրջանի և բիզնես ոլորտի առանձնահատկությունները։

Բազմակողմանիություն. Google Display Advertising-ը հարմար է բազմաթիվ ձեռնարկությունների համար, որոնք առաջարկում են տարբեր ապրանքներ և ծառայություններ: Միակ բացառությունները այնպիսի ֆունդամենտալ ոլորտներն են, ինչպիսիք են, օրինակ, նավթային արդյունաբերությունը, և այն ոլորտները, որտեղ հաճախորդներն ընտրում են մատակարարին անձնական առաջարկությունների կամ այլ անհատական ​​չափանիշների հիման վրա:

Google Display Network-ի առավելությունները որոնման գովազդի նկատմամբ


Հսկայական ծածկույթ. Ցուցադրման ցանցը ներառում է բազմաթիվ կայքեր ամբողջ աշխարհում և թույլ է տալիս ցուցադրել գովազդ ինտերնետում ցանկացած թիրախային լսարանի տարբեր երկրներում և քաղաքներում: Ցուցադրման ցանցը ներառում է ոչ միայն հայտնի պորտալներ, այլև փոքր ու մեծ կայքեր:
Համատեքստային թիրախավորում. Պատկերներով առցանց գովազդ տեղադրելիս հասանելի է դառնում նաև համատեքստային վերլուծության համակարգ, որը թույլ է տալիս ցուցադրել գովազդը համապատասխան բովանդակության հետ մեկտեղ: Գովազդները դիտվում են այն օգտատերերի կողմից, ովքեր ամենաշատն են հետաքրքրված ապրանքներով և ծառայություններով:
Բազմաթիվ անալիտիկ գործիքներ: Conversion Optimizer-ը, Placement Performance Report-ը, Conversion Tracker-ը և Google Ads-ի այլ գործառույթներ ապահովում են բազմակողմանի տեղեկատվություն, որոնք օգնում են չափել գովազդային արշավների արդյունավետությունը և անհրաժեշտության դեպքում կատարել օպտիմալացումներ:

Yandex և Google Display Network-ի համեմատություն


Գործընկեր կայքերի պահանջները. Google Display Network-ն առաջ է քաշում ավելի պարզ պահանջներ, որոնք բավարարում են մեծ թվով կայքեր: Սա AdWords-ի գործընկերների մեծ բազայի հիմքում ընկած գործոններից մեկն է: Yandex-ի` YAN-ում կայքեր ընդունելու կանոնները շատ ավելի խիստ են։ Սա օգնում է ընտրել բարձրորակ ռեսուրսներ, սակայն զգալիորեն սահմանափակում է տվյալների բազայի չափը:

Թիրախավորում. Այս տերմինը վերաբերում է այն պայմանների ընտրությանը, որոնց ներքո կցուցադրվեն ինտերնետ գովազդները: Սրանք հիմնաբառեր են, ժողովրդագրություն, տարածաշրջան և այլն: Թիրախավորման առումով Google-ի ցուցադրման համակարգն ավելի ճկուն է: Այն ապահովում է պարամետրերի զգալի շրջանակ՝ համեմատած YAN-ի հետ: Yandex-ը հաշվի է առնում այցելուների նախասիրությունները, հիմնաբառերը և որոշ այլ պարամետրեր, սակայն համացանցային գովազդը կարող է ցուցադրվել ռեսուրսների վրա, որոնք չեն համապատասխանում գովազդատուի թեմային:

Բացառությունների կարգավորում: Google-ը հնարավորություն է տալիս արգելել գովազդի ցուցադրումը ոչ միայն անհատական ​​ռեսուրսներում, ինչպիսին է Yandex-ը, այլ նաև որոշակի թեմայի բոլոր կայքերում, օրինակ՝ խաղերի կամ մեծահասակների համար նախատեսված կայքերում: Սա թույլ է տալիս բարելավել լսարանի որակը, որին ցուցադրվում են գովազդները, և, հետևաբար, նվազեցնել գովազդատուի համար ավելորդ ծախսերը:

Ինտերֆեյս. Քանի որ YAN-ը տրամադրում է ավելի քիչ անհատականացման տարբերակներ, այս համակարգի ինտերֆեյսը որոշ չափով ավելի պարզ է՝ համեմատած Google Display Network-ի հետ: Սկսնակ գովազդատուների համար, ովքեր նախատեսում են ինքնուրույն կազմակերպել արշավ, ավելի հեշտ կլինի աշխատել YAN-ի հետ:

google ads set up

Google Display համակարգում գովազդային արշավի ստեղծման հիմունքները


Հիմնաբառեր (բանալի բառեր). Սա արտահայտությունների կամ առանձին բառերի ցանկ է, որոնք նշված են գովազդատուի կողմից: Թեմատիկորեն դրանք համապատասխանում են գովազդվող ապրանքներին կամ ծառայություններին: Գովազդները կհայտնվեն հիմնաբառեր պարունակող էջերում: Բացի այդ, համակարգը վերլուծում է հիմնաբառերի ցանկը և որոշում թեման, որը նույնպես հաշվի է առնվում գովազդ տեղադրելու համար կայքեր ընտրելիս։

Վայրեր. Համատեքստային մեդիա համակարգը գովազդատուներին հնարավորություն է ընձեռում ընտրել կոնկրետ թեմայի վերաբերյալ կայքեր, որոնց վերաբերյալ գովազդ կցուցադրվի կամ չի ցուցադրվի: Տրվում է տեղաբաշխման համար առաջարկվող կայքերի ցանկ: Կարող եք նաև նշել բացառություններ: Դա արվում է, որպեսզի, օրինակ, գովազդը չցուցադրվի մրցակիցների կայքերում կամ այն ​​ռեսուրսներում, որոնք ինչ-ինչ պատճառներով չեն բավարարում գովազդատուին:

Հետաքրքրություններ. Համակարգը թույլ է տալիս ստեղծել գովազդային արշավ այնպես, որ գովազդը ցուցադրվի միայն որոշակի հետաքրքրություններ ունեցող մարդկանց, օրինակ՝ սոցիալական ցանցերի ակտիվ օգտատերերին, ավտովարորդներին, մայրական խնամք արձակուրդում գտնվող կանանց և այլն: Սա կարգավորման կարևոր քայլ է, որը թույլ է տալիս անմիջապես բացառել ոչ նպատակային այցելուներին, ովքեր դժվար թե դառնան գովազդային ընկերության պոտենցիալ հաճախորդներ:

Դեմոգրաֆիկ տվյալներ. Այս կարգավորումների բլոկում նշեք այն մարդկանց տարիքը և սեռը, ում ուզում եք, որ գովազդները ցուցադրվեն: Սա թույլ է տալիս հնարավորինս ճշգրիտ թիրախավորել քարոզարշավը մարդկանց որոշակի շրջանակի համար:

<< Վերադառնալ Բառարան

 
 
Ծառայություն  Դասեր                Նյութեր  
                   
SEO Google
Analytics
              SEO
Բառարան
 
                   
SEO Audit Google
Ads
              Բլոգ  
                   
SEO Consulting GTM               Մետա Հաշվիչ  
                   
Google Analytics GSC                
                   
Google Ads SEO
Content Writing
               
                   
Landing Pages              
                     
фейсбук ютуб
                Linkedin Icon  
                     
-2025-