Google Display Network
Բովանդակություն
• Google Display Network գովազդի առավելությունները
• GDN գովազդի առավելությունները Գուգլ որոնողական գովազդի նկատմամբ
• Yandex գովազդային ցանցի-ի և Google Display Network-ի համեմատությունը
• Google Display համակարգում գովազդային արշավի ստեղծման հիմունքները
Google-ի Display Network (Գուգլ Դիսպլեյ Նեթվորք, կրճատ GDN) Google Ads (նախկինում Google AdWords) գովազդային համակարգի մաս է և իրենից ներկայացնում է համատեքստային և մեդիա գովազդային ցանց: GDN ցանցնի շնորհիվ Գուգլ օնլայն գովազդները ցուցադրվում են գործընկեր կայքերում, ինչպես նաև Google-ի այլ հարթակներում (YouTube, Gmail և այլն): Համակարգն ավտոմատ կերպով ընտրում է այն կայքերը, որոնք համապատասխանում են գովազդի թեմային: Առաջարկներ ցուցադրելիս հաշվի են առնվում նաև այլ գործոններ, օրինակ՝ քարոզարշավի կարգավորումները (գովազդատուն կարող է բացառել որոշակի կայքերում ցուցադրությունը) և թիրախային լսարանի պարամետրերը։
Google Display Network-ի առավելությունները
Լայն լսարանի ծածկույթ: Google Ads գովազդային ցանցն ընդգրկում է տարբեր լեզուներով ստեղծված և տարբեր տարածաշրջաններում գտնվող ավելի քան երկու միլիոն կայքեր: Google-ը ներգրավում է գործընկերներին բարենպաստ պայմանների առաջարկությամբ, ուստի նրա ցուցադրման ցանցը ներառում է բազմաթիվ հանրաճանաչ ռեսուրսներ, հաճախ այցելվող բլոգեր և ֆորումներ, թեմատիկ և բարձր մասնագիտացված կայքեր: Լսարանի լայն ծածկույթը պայմանավորված է նաև Google համակարգի և նրա ծառայությունների հանրաճանաչությամբ: Գովազդատուների համար դա նշանակում է, որ նրանք կարող են հնարավորինս շատ պոտենցիալ հաճախորդներին հասցնել իրենց առաջարկը:
Հարմար կարգավորումներ. Google-ը մեծ ուշադրություն է դարձնում իր գովազդային ցանցին։ Իր գոյության ողջ ընթացքում Google Ads համակարգի ֆունկցիոնալությունը ստուգվել և կատարելագործվել է մինչև վերջին մանրուքը: Գովազդատուները հնարավորություն ունեն սահմանելու գովազդի ցուցադրման պայմանները (աշխարհագրություն, ժամանակ, օգտատիրոջ սոցիալական պրոֆիլ, կայքերի տեսակ): Սա օգնում է հետաքրքրված մարդկանց բացահայտել բիզնեսի առաջարկը, նվազագույնի հասցնելով անիմաստ քլիքերի քանակը (և հետևաբար՝ անիմաստ ծախսերը): Ցուցադրումների քանակի, բյուջեի և այլ պարամետրերի կարգավորումներ սահմանելու հնարավորությունը թույլ է տալիս վերահսկել գովազդային արշավի ծախսերը:
Բազմակողմանի վերլուծական գործիքներ. Google Display Network-ը լայն հնարավորություններ է տալիս վիճակագրական տվյալների հավաքագրման և գովազդային արշավների արդյունավետությունը վերլուծելու առումով: Օգտագործողը կարող է հետևել, թե որտեղ են ցուցադրվում իր գովազդները և գնահատել դրանց վրա քլիքերի քանակը: Սա օգնում է բարձրացնել գովազդային արշավի արդյունավետությունը և ստեղծել թիրախային լսարանի ավելի հստակ պատկեր:
Տարբեր տեսակի ինտերնետ գովազդ. Google Ads-ը թույլ է տալիս տեղադրել տարբեր տեսակի գովազդ ինտերնետում՝ կարճ հղումների կամ կարճ օնլայն գովազդի տեսքով, ինչպես նաև բաններներ և տեսանյութեր։ Սա գովազդատուներին հնարավորությթուն է տալիս ընտրել իրենց նպատակների համար առավել հարմար ձևաչափը (ապրանքի կամ ծառայության վաճառքի առցանց գովազդ, ապրանքանիշի իրազեկվածության բարձրացման գովազդ, առաջխաղացումների մասին տեղեկացնող առցանց գովազդ և այլն)՝ հաշվի առնելով լսարանի, տարածաշրջանի և բիզնես ոլորտի առանձնահատկությունները։
Բազմակողմանիություն. Google Display Advertising-ը հարմար է բազմաթիվ ձեռնարկությունների համար, որոնք առաջարկում են տարբեր ապրանքներ և ծառայություններ: Միակ բացառությունները այնպիսի ֆունդամենտալ ոլորտներն են, ինչպիսիք են, օրինակ, նավթային արդյունաբերությունը, և այն ոլորտները, որտեղ հաճախորդներն ընտրում են մատակարարին անձնական առաջարկությունների կամ այլ անհատական չափանիշների հիման վրա:
Google Display Network-ի առավելությունները որոնման գովազդի նկատմամբ
Հսկայական ծածկույթ. Ցուցադրման ցանցը ներառում է բազմաթիվ կայքեր ամբողջ աշխարհում և թույլ է տալիս ցուցադրել գովազդ ինտերնետում ցանկացած թիրախային լսարանի տարբեր երկրներում և քաղաքներում: Ցուցադրման ցանցը ներառում է ոչ միայն հայտնի պորտալներ, այլև փոքր ու մեծ կայքեր:
Համատեքստային թիրախավորում. Պատկերներով առցանց գովազդ տեղադրելիս հասանելի է դառնում նաև համատեքստային վերլուծության համակարգ, որը թույլ է տալիս ցուցադրել գովազդը համապատասխան բովանդակության հետ մեկտեղ: Գովազդները դիտվում են այն օգտատերերի կողմից, ովքեր ամենաշատն են հետաքրքրված ապրանքներով և ծառայություններով:
Բազմաթիվ անալիտիկ գործիքներ: Conversion Optimizer-ը, Placement Performance Report-ը, Conversion Tracker-ը և Google Ads-ի այլ գործառույթներ ապահովում են բազմակողմանի տեղեկատվություն, որոնք օգնում են չափել գովազդային արշավների արդյունավետությունը և անհրաժեշտության դեպքում կատարել օպտիմալացումներ:
Yandex և Google Display Network-ի համեմատություն
Գործընկեր կայքերի պահանջները. Google Display Network-ն առաջ է քաշում ավելի պարզ պահանջներ, որոնք բավարարում են մեծ թվով կայքեր: Սա AdWords-ի գործընկերների մեծ բազայի հիմքում ընկած գործոններից մեկն է: Yandex-ի` YAN-ում կայքեր ընդունելու կանոնները շատ ավելի խիստ են։ Սա օգնում է ընտրել բարձրորակ ռեսուրսներ, սակայն զգալիորեն սահմանափակում է տվյալների բազայի չափը:
Թիրախավորում. Այս տերմինը վերաբերում է այն պայմանների ընտրությանը, որոնց ներքո կցուցադրվեն ինտերնետ գովազդները: Սրանք հիմնաբառեր են, ժողովրդագրություն, տարածաշրջան և այլն: Թիրախավորման առումով Google-ի ցուցադրման համակարգն ավելի ճկուն է: Այն ապահովում է պարամետրերի զգալի շրջանակ՝ համեմատած YAN-ի հետ: Yandex-ը հաշվի է առնում այցելուների նախասիրությունները, հիմնաբառերը և որոշ այլ պարամետրեր, սակայն համացանցային գովազդը կարող է ցուցադրվել ռեսուրսների վրա, որոնք չեն համապատասխանում գովազդատուի թեմային:
Բացառությունների կարգավորում: Google-ը հնարավորություն է տալիս արգելել գովազդի ցուցադրումը ոչ միայն անհատական ռեսուրսներում, ինչպիսին է Yandex-ը, այլ նաև որոշակի թեմայի բոլոր կայքերում, օրինակ՝ խաղերի կամ մեծահասակների համար նախատեսված կայքերում: Սա թույլ է տալիս բարելավել լսարանի որակը, որին ցուցադրվում են գովազդները, և, հետևաբար, նվազեցնել գովազդատուի համար ավելորդ ծախսերը:
Ինտերֆեյս. Քանի որ YAN-ը տրամադրում է ավելի քիչ անհատականացման տարբերակներ, այս համակարգի ինտերֆեյսը որոշ չափով ավելի պարզ է՝ համեմատած Google Display Network-ի հետ: Սկսնակ գովազդատուների համար, ովքեր նախատեսում են ինքնուրույն կազմակերպել արշավ, ավելի հեշտ կլինի աշխատել YAN-ի հետ:
Google Display համակարգում գովազդային արշավի ստեղծման հիմունքները
Հիմնաբառեր (բանալի բառեր). Սա արտահայտությունների կամ առանձին բառերի ցանկ է, որոնք նշված են գովազդատուի կողմից: Թեմատիկորեն դրանք համապատասխանում են գովազդվող ապրանքներին կամ ծառայություններին: Գովազդները կհայտնվեն հիմնաբառեր պարունակող էջերում: Բացի այդ, համակարգը վերլուծում է հիմնաբառերի ցանկը և որոշում թեման, որը նույնպես հաշվի է առնվում գովազդ տեղադրելու համար կայքեր ընտրելիս։
Վայրեր. Համատեքստային մեդիա համակարգը գովազդատուներին հնարավորություն է ընձեռում ընտրել կոնկրետ թեմայի վերաբերյալ կայքեր, որոնց վերաբերյալ գովազդ կցուցադրվի կամ չի ցուցադրվի: Տրվում է տեղաբաշխման համար առաջարկվող կայքերի ցանկ: Կարող եք նաև նշել բացառություններ: Դա արվում է, որպեսզի, օրինակ, գովազդը չցուցադրվի մրցակիցների կայքերում կամ այն ռեսուրսներում, որոնք ինչ-ինչ պատճառներով չեն բավարարում գովազդատուին:
Հետաքրքրություններ. Համակարգը թույլ է տալիս ստեղծել գովազդային արշավ այնպես, որ գովազդը ցուցադրվի միայն որոշակի հետաքրքրություններ ունեցող մարդկանց, օրինակ՝ սոցիալական ցանցերի ակտիվ օգտատերերին, ավտովարորդներին, մայրական խնամք արձակուրդում գտնվող կանանց և այլն: Սա կարգավորման կարևոր քայլ է, որը թույլ է տալիս անմիջապես բացառել ոչ նպատակային այցելուներին, ովքեր դժվար թե դառնան գովազդային ընկերության պոտենցիալ հաճախորդներ:
Դեմոգրաֆիկ տվյալներ. Այս կարգավորումների բլոկում նշեք այն մարդկանց տարիքը և սեռը, ում ուզում եք, որ գովազդները ցուցադրվեն: Սա թույլ է տալիս հնարավորինս ճշգրիտ թիրախավորել քարոզարշավը մարդկանց որոշակի շրջանակի համար:
|