Գուգլ Թեգ Մենեջեր
 Google Tag Manager
 

 


Ինչ է Google Tag Manager-ը


Google Tag Manager (GTM) - թեգերի կառավարման համակարգ է (JavaScript կոդի օգնությամբ), որն օգնում է ավելացնել արտաքին կոդեր, ինչպիսիք են սոցիալական ցանցերի պիքսելները կամ անալիտիկայի գործիքները:

Ինչու՞ օգտագործել Google Tag Manager-ը


GTM-ի միջոցով կարելի է կարգավորել և հրապարակել թեգերը անմիջապես GTM ինտերֆեյսում` առանց ծրագրավորողների մասնակցության: Այսինքն` որպեսզի հետևել, թե քանի մարդ է քլիք արել կապի ձևանմուշին կամ սեղմել "գրանցվել" կոճակին, պարտադիր չէ վարձել ծրագրավորող և գրել առանձին կոդ: Կարելի է վերցնել GTM-ից պատրաստի կոդերից և  տեղադրել կայքում:

GTM-ը օգտագործվում է տարբեր թեգերի ստեղծման համար.

• որոնման համակարգերի հետագծման կոդեր,
• կոնտեքստային գովազդի ռեմարկետինգի կոդեր,
• որոշակի էջերի կամ բովանդակության դիտումների հետագծում,
• որևէ կոճակի սեղմումների հետագծում,
• ձևերի ուղարկման հետագծում,
• արտաքին և ներքին հղումների միջով անցումների հետագծում:

GTM-ի միջոցով մի քանի րոպեում կարելի է ավելացնել Google Analytics և Яндекс.Метрика հետագծման կոդերը կայքում: Այնուհետև կարելի է հետևել այցելուների այցելություններին և գործողություններին երկու վերլուծական համակարգերում` առանց դրանք առանձին կարգավորելու:

Օրինակ. Ծաղկի առցանց խանութը ցանկանում է կարգավորել գովազդը Google Ads-ի կամ Яндекс.Директ-ի միջոցով և հետագծել պատվերի ձևանմուշի վրա քլիքերի վիճակագրությունը Google Analytics-ի միջոցով, քանի որ այն ավելի հարմար է օգտագործելու համար և տալիս է ավելի շատ տեղեկություն օգտվողների վերաբերյալ տվյալ կայքի համար:

Կայքում ձեռքով մուտքագրել հետագծման երկու կոդ Գուգլի և Յանդեքսի համար դժվար և անհարմար: Ավելի հարմար է օգտվել Google Tag Manager-ից. նախ ինտեգրել GTM-ը կայքում, ապա արդեն ներսում ավելացնել անհրաժեշտ վերլուծական ծառայությունները:

Ինչպե՞ս տեղադրել Google Tag Manager-ը


Հաշիվ ստեղծելու համար կարող եք անցնել հղումով և սեղմել "Ստեղծել հաշիվ": Բացված պատուհանում գրեք հաշվի անունը և ձեր գտնվելու վայրը:

google tag manager տեղադրում


(GTM-ը Google էկոհամակարգի ծառայություն է: Հետևաբար, դրա օգտագործման համար անհրաժեշտ է Gmail հաշիվ:)

Այնուհետև լրացրեք կոնտեյների անունը և ընտրեք այն հարթակը, որի համար կկարգավորեք թեգերը:

Կոնտեյները բոլոր այն պարամետրերի ամբողջությունն է, որոնք կարգավորված են որոշակի կայքի կամ հավելվածի համար: Ըստ էության, դա հիմնական կոդն է, որը ներդրվում է կայքում և հնարավորություն է տալիս գործարկել այլ ծառայությունների կոդերը:

Հաշվում կարելի է ստեղծել մեկից ավելի կոնտեյներներ, որպեսզի յուրաքանչյուր կայքի համար կարելի լինի կարգավորել տարբեր պարամետրեր: Սա հարմար է, եթե ընկերությունը կառավարում է բազմաթիվ կայքեր և պետք է օգտագործի տարբեր ծառայությունների կոդեր: Օրինակ, եթե դա ճաշարանների և ռեստորանների ցանց է, որոնց յուրաքանչյուր մասնաճյուղի համար կա առանձին վեբկայք:

Ընդհանուր առմամբ գոյություն ունի 5 հարթակ.
• կայք,
• iOS,
• Android,
• Server,
• AMP - էջեր, որոնք արագ են բեռնվում և հարմար են դիտելու համար բջջային սարքերում:

գուգլ թեգ մենեջերի կարգավորում


Մեր դեպքում ընտրում ենք "կայք": (Այլ հարթակների հետ գործնականում քիչ են աշխատում:)

Այնուհետև սեղմում ենք "Ստեղծել" կոճակը՝ ներքևում, ձախ կողմում: Կհայտնվի պատուհան, որում պետք է համաձայնվել GTM-ի կանոնների հետ: Դրանից հետո կտեսնեք 2 կոդ՝ առաջինը կոդը <head> բաժնում տեղադրելու համար:

Google tag manager installation code


Երբ պատճենեցիք կոդը, բացեք կոդի խմբագիրը ձեր կայքի համար: Դա կարելի է անել հոսթինգի վահանակից, կամ որևէ հատուկ կոդի խմբագրիչում, օրինակ` Notepad++ կամ Visual Studio Code:


Կոդը պետք է տեղադրել որքան հնարավոր է մոտ <head> պիտակին: Այդպես կկարողանանք հաշվարկել նույնիսկ այն օգտվողներին, ովքեր փակել են կայքը մինչև ամբողջական բեռնումը:

Այնուհետև պետք է պատճենել կոդի երկրորդ մասը և տեղադրել <body> պիտակից հետո: Դա անհրաժեշտ է կայքում օգտվողի գործողությունների վերաբերյալ ավելի լրիվ վիճակագրություն հավաքելու համար:

Եթե աշխատում եք CMS-ի վրա հիմնված կայքով, GTM-ը ավելի հեշտ կլինի ավելացնել պլագին միջոցով: Այդ դեպքում կոդն անհրաժեշտ չէ՝ պարզապես կհետևեք CMS-ի կառավարման վահանակի հրահանգներին:

Մեկնաբանենք համառոտ. անցեք CMS-ին (օրինակ՝ WordPress), գրեք "Google Tag Manager" խանութների մեջ և տեղադրեք պլագինը: Ավելի լավ է ընտրել այն, որի վարկանիշն ավելի բարձր է` նշանակում է, որ այն ստուգված է և իրոք աշխատում է:

Այնուհետև վերադառնաք GTM և պատճենեք կոնտեյների ID-ն (սկսվում է GTM-ով), որը գրված է վերին վահանակի վրա:

google tag manger ակտիվացում


Կրկին անցեք ընդլայնման կարգավորումներին, գտեք "Google Tag Manager ID" տողը: Սովորաբար այն գտնվում է "General" բաժնում և տեղադրեք կոդը:

GTM-ի հիմնական տերմինները


Կոնտեյներ - ինչպես նշեցինք կայքի կամ բջջային հավելվածի բոլոր թեգերի պահեստը: Կոնտեյները հիմնական կոդն է, որը ավելացվում է կայքում և պատասխանատու է այլ ծառայությունների կոդերի գործարկման համար:

Թեգ - JavaScript կոդի մաս, որը օգնում է հետագծել տրաֆիկը և այցելուների վարքագիծը, վերլուծել գովազդի արդյունավետությունը և կարգավորել ռեմարկետինգը: Ըստ էության, դա այն կոդերն են, որոնք կցվում են կայքին: Օրինակ, սոցցանցերի պիքսելը կամ զանգ-թրեքինգ համակարգերի հաշվիչները: Յուրաքանչյուր թեգին կցված է տրիգեր:

Տրիգեր - որևէ կոնկրետ իրադարձություն, որն ակտիվացնում կամ արգելափակում է թեգը: Ըստ էության, դա այն կանոնն է, որի համաձայն աշխատում են թեգերը: Օրինակ, տրիգերը կարող է լինել էջի բեռնումը կամ կոճակի սեղմումը:

Փոփոխական - պարամետր, որի համար փոխանցվում է արժեք: Փոփոխականը լրացուցիչ պայման է տրիգերների համար, իսկ թեգերի համար՝ լրացուցիչ տեղեկություն: Օրինակ՝ Click URL (այն URL-ի տեքստը, որի վրա կտտացրել է օգտվողը) կամ Click Text (այն տարրի տեքստը, որի վրա կտտացրել է օգտվողը՝ օրինակ, կոճակի վրա):

Այսպիսով, GTM-ի միջոցով կարելի է ոչ միայն ավտոմատ հավաքվող տվյալներ հետագծել, այլև օգտագործել վերոնշյալ պարամետրերի համակցությունը՝ կայքից հատուկ տվյալներ հավաքագրելու համար:

<< Վերադառնալ Բառարան

 
 
Ծառայություն  Դասեր                Նյութեր  
                   
SEO Google
Analytics
              SEO
Բառարան
 
                   
SEO Audit Google
Ads
              Բլոգ  
                   
SEO Consulting GTM               Մետա Հաշվիչ  
                   
Google Analytics GSC                
                   
Google Ads SEO
Content Writing
               
                   
Landing Pages              
                     
фейсбук ютуб
                Linkedin Icon  
                     
-2025-