Առաջին տեղի կախարդանքը



PR մենեջերները միաձայն պնդում են. «քլիքայնությունը» կամ CTR-ը (անգլ.՝ Click-Through Rate) գովազդի համար մեծապես կախված է գովազդւ տեքստից, էջի վրա դրա տեղադրությունից, ինչպես նաև ոճային ձևավորումից:

Միևնույն ժամանակ, օգտատերերի գրեթե կեսը (42%) անփոփոխ սեղմում են հենց որոնողական համակարգի առաջարկած առաջին հղումը, մինչդեռ երկրորդին հասնում է ընդամենը մոտ 8%-ը: Հետևապես, CTR ցուցանիշը այս երկու դիրքերի միջև տարբերվում է ավելի քան 5 անգամ: Եվ նույնիск եթե փոխվեն առաջին երկու տեղերը, տոկոսային հարաբերակցությունը մոտավորապես պահպանվում է՝ անկախ գովազդի տեքստից և գտնված էջի համապատասխանությունից:

Այս հանգամանքը, իհարկե, կապված է օգտատերերի վստահության հետ առաջատար որոնողական համակարգերի նկատմամբ: Առաջին տեղը ընկալվում է որպես հարցմանը առավել համապատասխանող (առավել ռելևանտ): Իսկ դրա CTR-ը զգալիորեն գերազանցում է կոնտեքստային գովազդի և բաններային գովազդի համանման ցուցանիշը:

Համեմատության համար, դինամիկ գովազդի բնորոշ «քլիքայնությունը» տատանվում է 0.1%-ից մինչև 3%-ի միջև, և միայն լուրջ կազմակերպման և պրոֆեսիոնալ մոտեցման դեպքում կարող է դուրս գալ այս միջակայքից:

Առաջին տեղի ֆենոմենը բացատրելու փորձերում կարելի է առանձնացնել երկու հիմնական վարկած.

  1. Օգտատերերն անսահմանափակ վստահում են որոնողական համակարգին կամ պարզապես ծուլանում են ժամանակ ծախսել հարցումը ճշգրտելու և էջը պտտելու վրա՝ առավել գրավիչ հայտարարություն գտնելու նպատակով
  2. Առաջատար որոնողական համակարգերը գերազանց կատարում են իրենց աշխատանքը և տալիս են առավել համապատասխան փաստաթուղթ օգտատիրոջ ցանկացած հարցման համար

    seo company first rank

Իրավիճակը մի փոքր պարզաբանել օգնեց Թորսթեն Յոախիմսի (Thorsten Joachims) և գործընկերների հետազոտությունը: Հետազոտության էությունն այն էր, որ հատուկ սկրիպտն օգնում էր գիտնականներին տեղափոխել որոնման արդյունքների առաջին երկու դիրքերը և հետևել փոփոխվող կոնվերսիայի (հղումով անցման) տոկոսին: Ընդ որում, առաջին որոմնան արդյունքը համապատասխանում էր հարցմանը 35% դեպքերում, իսկ երկրորդը՝ 25%-ում: Սկրիպտի միջոցով այս երկու արդունքների տեղափոխման դեպքում առաջին տեղի CTR-ը սկսում էր տատանվել 42%-ից մինչև 35%՝ անփոփոխ 25% համապատասխանության դեպքում: Երկրորդ տեղի (նախկին առաջին) CTR-ը տատանվում էր 8%-ից մինչև մոտավորապես 12%, ընդ որում, այդ արդյունքի համապատասխանությունը անվիճելիորեն ավելի համապատասխան էր հարցմանը: Իսկ առաջին տեղի «քլիքայնության» ցուցանիշը դեռևս մեծապես գերազանցում էր երկրորդի համանման ցուցանիշը:

Այսպիսով, պատասխանը այն հարցին, թե ինչու է առաջին տեղն այդքան գրավում օգտատերերին, ավելի մեծ հավանականությամբ կարելի է վերագրել առաջին վարկածին: Մարդիկ չափազանց հազվադեպ են դիմում ինտերֆեյսի անհատականացմանը և «լռելյայն» (default) կարգավորումների փոփոխությանը:

Պրոֆեսիոնալ կերպով զբաղվելով կայքերի որոնողական առաջխաղացմամբ՝ SEOPLUS-ում ուշադիր հետևում է ձեր կայքի արդյունքների «քլիքայնությանը»՝ անհրաժեշտության դեպքում կատարելով բարելավող փոփոխություններ:

Իսկ ինտերնետ գովազդ պատվիրելիս մենք նաև խորհուրդ ենք տալիս հետևել կարևոր CTB (անգլ.՝ Click-To-Buy) ցուցանիշին, որը որոշվում է որպես գնորդների թվի հարաբերություն կայքի այցելուների ընդհանուր թվին:


<< Վերադառնալ Բլոգ


Կապ մեզ հետ

Թողնել հաղորդագրություն

 


Մեր խորհրդատուն շուտով կկապվի Ձեզ հետ:

Հեռախոս՝

Seoplus Logo

+374 (55) 550-234

Հասցե՝

Ծառայությունները մատուցվում են առցանց:

 

 
 
 
Ծառայություն  Դասեր                Նյութեր  
                   
SEO Google
Analytics
              SEO
Բառարան
 
                   
SEO Audit Google
Ads
              Բլոգ  
                   
SEO Consulting GTM               Մետա Հաշվիչ  
                   
Google Analytics GSC                
                   
Google Ads SEO
Content Writing
               
                   
Landing Pages              
                     
фейсбук ютуб
                Linkedin Icon  
                     
-2025-