Պատրաստվում ե՞ք միջոցառման: Կամ փորձու՞մ եք վաճառել ապրանք և հոգնել եք սպասել հաճախորդների զանգերին: Ուրեմն ձեզ պետք է վաճառող լենդինգ կայք:
Ի՞նչ
է լենդինգ կայքը
Լենդինգ կայքը
մեկ
էջանոց կոմորցիոն
վեբկայքէ,
որը
հնարավորություն
է տալիս
այցելուներին
կենտրոնանալ մեկ
ապրանքի,
ծառայության կամ
միջոցառման
բացահատվման վրա
և դրդում
կատարել պատվեր՝
վերածելով
այցելուներին
գնորդների:
Առավելություններ
- Հստակ հաղորդակցում - Ավելի քիչ այլընտրանքների առաջարկում - Կոնվերսիայի աճ - Լավ է աշխատում գովազդի հետ
Թերություններ
Չի կարող օպտիմալացվել որոնողական համակարգերի համար, միայն գովազդային ռոբոտների:
Լենդինգ էջերի տեսակները
Այցեքարտկայք | Պռոմոկայք | Ցուցասրահկայք
ԱյցեքարտԿայք
Սա մեկ էջանոց կայք է, որը, ի տարբերություն դասական լենդինգ էջի, պարտադիր չէ, որ գովազդի ապրանք: Այցեքարտ կայքը հիանալի է ընկերության պրոֆիլը կամ անձնական ապրանքանիշը ներկայացնելու համար: Որպես կանոն, այնտեղ կգտնեք կոնտակտային տվյալներ, ընկերության ամբողջական անվանումը, գրանցման տվյալները, ինչպես նաև ընկերության կամ անհատի հետ հետադարձ կապի ձևը:
Սա կոմերցիոն մեկէջանոց կայք է, որն ամփոփում է գովազդվող միջոցառման, ապրանքի կամ ծառայության առավելությունները և ներառում գործողության կոչ կոճակ: Ակնկալվում է, որ այցելուները, որոնք հասել են պրոմո լենդինգ էջ, պետք է կարդան գովազդային տեղեկատվությունը և ընթերցանությունից հետո պատրաստ լինեն կատարել գործողություն՝ «Գնել», «Գրանցվել», «Պատվիրել հետադարձ զանգ» առանց էջից դուրս գալու:
Առցանց ցուցասրահը հարթակ է ապրանքների կամ ծառայությունների ցուցադրման համար: Յուրաքանչյուր ապրանք ներկայացված է քարտի տեսքով՝ հիմնական բնութագրերի, գնի և այլ տեղեկությունների նկարագրությամբ։ Վայրէջքի էջի ներքևում կա «Կատարել պատվեր» / «Թողնել հարցում» կոճակը, սակայն գնումն ինքնին տեղի է ունենում մասնագիտացված առևտրային հարթակում: